**Ördekler**
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 10-03-2008, 08:00 #1

~MaVi KıYaMeT~

кαувσℓυу&

**Ördekler**



Arkadaşlar umarım beğenirsiniz resimler bana aittir.Bizzat çekim


**Ördekler**
**Ördekler**
**Ördekler**
**Ördekler**
**Ördekler**
**Ördekler**
**Ördekler**
**Ördekler**
**Ördekler**
**Ördekler**



Benzer Konular

EvimSensin Bunu beğendi.
Görüntüleme:11792, Cevaplar:87

İlginizi Çekebilir >
Alt 10-03-2008, 08:40 #2

hassreet

Belki.)


çok güzeller sudaki ışık harika ellerine sağlık benim hiç böyle yeteneklerim yok valla





Alt 10-03-2008, 08:45 #3

shadeprincess

veteriner hanım :)


ay çok güseller çok güsel çekmşşsin çok tatlılar





Alt 10-03-2008, 10:21 #4

AgREgA

Deneyimli

Fırında Ördek


Fırında Ördek

Malzemeler
3adet ördek palazı
3demet maydanoz
60gr margarin
1fincan su
tuz

Yemek Tarifi
Ördekleri temizleyip içlerine birer demet maydanoz doldurun. Tuz serpin. Bunları bir tepsiye yerleştirip suyu ve margarini ekleyin. 180dereceli fırına sürdüğünüz tepsiyi 5dk aralarla çıkarıp tepsideki yağlı suyu kaşık kaşık ördeklerin üzerine gezdirin. Bu şekil 1saat pişirin ve fırının ısısını 150dereceye düşürün. Ördeklerin üzerine kapak kapatıp 10dk daha pişirin. Tepsideki yağ ile beraber servis tabağına çıkartın.


D.Not: sadece bilgi olsun dedim.. hani yapılacağından değilde aklınızda bulunsun yinede. . .

bu arada fotoğraflar güzelmiş gerçekten. . havuz biraz tanıdık gibi geldi? nerde çektiğini sorabilir miyim??





Alt 10-03-2008, 10:56 #5

нeгα´

Your love is my drug.


Oyss Çok tatLıLar..

Fotoqraf Makinene saqLık Canım





Alt 10-03-2008, 12:37 #6

**Cenne[T]-ul Meva**

....


nasıl tatlı seyler onlar yaaaaa
cok guzel cekmıssınız





Alt 10-03-2008, 13:05 #7

Hürrem.

fazlasözegerekyok


Cok sekerler valla





Alt 10-03-2008, 14:06 #8

izmirlikiz

ĶãĽВΐм ЄģЄ’ďЄ κΆŁďΙ


emegine saglik cnm





Alt 10-03-2008, 14:10 #9

FuŞya

웃♥유


çok güzeller yaa





Alt 10-03-2008, 15:18 #10

wild-anqel

Foruma Isınan Üye


fotografları muhtesem yakalamıssın bernaaa chok guselleR





Alt 10-03-2008, 15:24 #11

»|¢єииєт-i αŁα|«

Forumun Tiryakisi

ayyy yerim ben bunları çok tatlılar ya saol cnm çok güsel çekim yapmışsın





Alt 10-03-2008, 16:42 #12

PeRiŞş

Foruma Isınan Üye


Oyy çok şkerlerr yaa
emeqine saqlk Bernaaa Çok qzel pozlar yakalamıssın





Alt 10-03-2008, 16:46 #13

MOR_AMOR

Foruma Isınan Üye


sondan ikincinin çekimine bayıldım emeğine sağlık





Alt 10-03-2008, 18:22 #14

ŞşiİzZoOFfrREeN

Acemi Üye


OnLarın yanında oLmaK vardı şimdi ya çoK tatLıLar..ayrıca süper çeKmişsin fotoLarı,emeğine sağLıK..





Alt 10-03-2008, 20:00 #15

sheqer_sheytn

Yeni Üye


çok DaDLuu..!!





Alt 10-03-2008, 21:41 #16

anqell_girll

Yasaklı Üye

ay ne tatlı şeyler öyle ya





Alt 10-03-2008, 22:53 #17

LeyL

∂üѕ∂αмℓαѕι


Cok guzeller bernacim eline saglik





Alt 10-03-2008, 23:31 #18

кαzα[η]σνα_06

♥ ♥ ♥ ♥ ♥


ordekler gercektende cok sevımlıler ya bem beyaz lekesız gusellık emeklerıne saglık arkadasım

ayrıcada aradakı ordek yemegı tarıfınede pek guldumm hee





Alt 11-03-2008, 00:56 #19

last_ketch_up_chatlak

Foruma Isınan Üye


sekerler(:





Alt 11-03-2008, 09:15 #20

hoLy

Foruma Isınan Üye


Ne tatlılar öle yaa .
kimise fotograf cekıldıgını anlamış poz verıyor sana bernacım





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:40 .