#21
guzel
Paylasimin icin tskler



#22
harikaaa


#23
Alıntı:
pembeli pisi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Gayet güzeL çekmişsin tatLım- çokta güzeL biyer emeğine sağLık
ewt bncede cnm çekimin çok güzel taby ortamda öle


#24
teşekküR edeRmm (:


#25
ayyyy çok güzelmiş size söylemek istedigim bişi var arkimle yarışıyoruz aramızda çok az bi fark var replerinizi bekliyorum lütfen yardım edin


#26
Çok güzel bir yermiş Resimler için de çok tşkler tatlım çok güzeller


#27
Gayet güzel kareler


#28
saoLnn ben teşekkür edeRm yoRumLar için (:


#29
Süper kız cadı Eline sağLık...


#30
Alıntı:
dadlu_caduu -> ben de bu köyün warlığını geçen sene örendm zaten ama gidersnis eer güsel bi yer
İnş. gitmek nasip olur Canım yaa


#31
mahirrr ben çektimm ya ondan süper tşk yorum içinnn (:

inş.. cnmmm (:


#32
GüzeL çekmişsin emeğine sağLık


#33
cokq gzelmıs (: eline sagLıq


#34
saoLun teşekkür edeRmm


#35
çok qüzel bi yere bnzio =)
emeğine sağlık =)


#36
teşekkür edeRm evet çok güzeL bi yer


#37
güzeL kareler. saoL cnm (=


#38
saol dadlm


#39
yaw harika , cennet yawrusu.. süüpermiş hakkaten. heryer yeşillik. saol paylaştıgın için


#40
tam benlik bir yer

tşk paylaşım için emeğine sağlık




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 14:33 .