Tatlı Aşkım

Tatlı Aşkım (https://www.tatliaskim.com/)
-   Amatör Fotoğraflar (https://www.tatliaskim.com/amator-fotograflar/)
-   -   Modelim izmirdi... İYİ SEYİRLER !! (https://www.tatliaskim.com/amator-fotograflar/509235-modelim-izmirdi-iyi-seyirler.html)

Alman_ 01-04-2011 20:30

Modelim izmirdi... İYİ SEYİRLER !!
 
Evet uzun zaman oldu sanırım fotoğraf yayınlamayı :eek: kış geldiğinden değil yayınlamama sebebim. Hatta yayınlancak çok konu var ne bilim ölee eklemek içimden gelmedi. :rolleyes: Kareler 23 ocak izmir buluşmasından önce kendi kafama göre deliler gibi bi orayı bi burayı çekiyordum. :D Ama final fotoğrafım 09 eylülde çekdiğim bi fotoyu koycam. Bu arada o gününde izmirin kurtuluşu olduğunu bilmeden gezmeye gelmişdim izmire ... :rolleyes: Baya bi güzel geçmişdi hele alsancakdaki kutlamaları gördüm mest oldum. :rolleyes: Çünkü eğlenceadına her şey had safhadaydı... :rolleyes: O gün izmire yeni geldiğim için ve biraz çevreyi keşfe çıkayım dedim ve makinam yanımda değildi onun için kutlamalardan hiç bişiçiik yakalaymadım... :( Öyle olcağını bilseydim zaten kaçarı olmazdı bildiğiniz üzre ... :D Neyse lafı fazla uzatmadan fotolara geçeyim ... :ta20:


1- O kadar izmirden bahsedip samsunspor taraftarlarını görmek şok etkisi yaratmış olabilir. :D Feribottayken bunların yüzünden kafamı dinleyemedim. :ate: Karşıyaka ile maçları varmış ondan deli danalar gibi bağırıyorlarmış ... :D

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8030.jpg


2- İzmire geldikden sonra buluşmadan önce çekdiğim izmir palmiyesi ... :rolleyes: Zaten etrafda kimsenin olmadığını az çok anlayabiliyorsunuz ... :D

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8102.jpg


3- İzmirin meşhur ykm si ... :rolleyes:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8157.jpg


4- Uzayıp giden palmiye serisi ... :rolleyes:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8189.jpg


5- Adını unuttuğum bi yer ... :D

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8253.jpg


6- Fotoğrafa bakınca hemen bu fotoğraf yamuk kadrajlanmış demeyin. Farklı bi açıdan yansıtabilmekdi amacım ... Çapraz kadrajladım bende !! :ta4:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8300.jpg


7- İzmir denince akla ilk gelen yapı alsancakdaki meşhur saat kulesi ... :rolleyes:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8340.jpg


8- Yine başka bir adını unuttuğum kordon sahilindeki heykel ... :rolleyes:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8387.jpg


9- İzmir hükümet konağı burayı çekerken fotoğrafçı elemanın biri yanımda " orayı çekme yasak " gibi bişeyler demişdi. Şaşırmışdım !! :eek: Nası yani .. ? :confused:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8409.jpg


10- Bu kare izmir buluşmasından ( forumdan birinin isim nick vermim hatta yöneticilerden birinin ) kilosu !! :D

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8427.jpg


11- İzmirde gözlemlediğim başka bi olay bira su gibi hatta sudanda fazla tüketilen bir içecek burada ... :eek: Yanlışsam düzeltin ark.lar !! :ta6:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8575.jpg


12- Bu kareyi 9 eylülde çekmişdim gayet iyi hatırlıyorum... Zaten sarımsı bi hal almasından belli oluyor ... :rolleyes:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8635.jpg


13- VE FİNAL fotoğrafı !! : buluşmadan önce güvercinler bana hoşgeldin diyolardı !! :D Ve bi hışımla hepsi birden uçmaya başladılar ve bu şekilde bi kare çıkdı ... :ta6:

http://i1104.hizliresim.com/2011/4/1/8694.jpg


:ta6:Yorumlayacak & Yorumlamayacak herkese tşkler !!:ta6:

Vera. 01-04-2011 21:21

woww İzmir'i merak ediyorum ben ya:cks:
Güzel kareler dememe gerek yok artık,sen bir ekolsün Selçuk:lovsar:
Meşhur buluşma yerinide görmüş olduk bu sayede...
doğayı resmedeceğin diğer fotolarını merakla bekliyorum haberin olsun:gul:

~ηυя'υ_αуη~ 01-04-2011 21:25

son final müthiş olmuşşş..

izmirim her haliyle güzelll memleket nede olsaa...:)

ellerine sağlıkkk...:ta24:

Alman_ 01-04-2011 21:41

Alıntı:

İsyanlı Sükût´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8366087)
woww İzmir'i merak ediyorum ben ya:cks:
Güzel kareler dememe gerek yok artık,sen bir ekolsün Selçuk:lovsar:
Meşhur buluşma yerinide görmüş olduk bu sayede...
doğayı resmedeceğin diğer fotolarını merakla bekliyorum haberin olsun:gul:

Sağol leyla ... ;)


Alıntı:

~Nuя'u_AyN~´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8366109)
son final müthiş olmuşşş..

izmirim her haliyle güzelll memleket nede olsaa...:)

ellerine sağlıkkk...:ta24:

:pap:

çikolata_ 01-04-2011 21:59

cooookcokcokkkcoook özledim izmirimiii ♥

emegine ellerine saglik
fotolar süperdiii (:

My.Heart 01-04-2011 22:45

Emeğine sağlık ..
Her biri çok güzel olmuş (:
Bana da bu kareleri çekmek nasip olur umarım bu yaz :)
Teşekkürler.. (:

Sadness 01-04-2011 23:50

fotoğraflar süper =))

Tatlı Deneme 01-04-2011 23:55

Hepsi ayrı bir güzellikle ama sonuncu mükemmel...

Impossible. 02-04-2011 00:22

İzmir güzeL,e fotoLarda kaLiteLi oLunca böyLe bir manzara çıkıyor ortaya.. (:
EmeĞine SağLık.Yaşadığım şehri fotoğraf kareLerinde görmek ayrı bi güzeL.

»YáráĻı♥KáĻP« 02-04-2011 00:26

tşkler

Άzє. 02-04-2011 11:55

Son resim harikaaa.
İstesen yakalayamazsın (:
Bayıldm doğrusu.
o ayakta Gamzeye mi ait acaba :cks:

`Yüгєк Yαиgını´ 02-04-2011 12:06

Klasik buluşma yerlerinden Konak YKM :D

+Nerde buluşuyoruz abi?
-YKM'nin önünde :D:D

Çok güzel kareler emeğine sağlık :)

SPACEMAN 02-04-2011 12:55

Güzel Türkiye`min her kariş topragı ayrı bir güzeldir bana.
Boşuna Ege`nin incisi İzmir dememişler bide fotorafları çekende
marifetliymiş.

Teşekkür ederim.

AhMeT 02-04-2011 14:10

resim çekmeyi iyi biliyorsıun maş var

Saturday. 02-04-2011 14:22

Güzelimm Konağımmm.. :klp:
Tarifi yok İzmir'imin..
Şaheserr..
Harikaa..
Büyüleyici.
Emeğine sağlık. :)

Olivia. 02-04-2011 14:32

İzmir :klp:
Gitmedim ama gitmek çok isterim.
Çekimlere gelince ; onlar 10numara zaten.
Kadrajına sağlık :gul:

M€L€kSÿ 02-04-2011 14:32

çok güzeL yaaa (:
sen bu işi biLiyorsun seLçuk :angl:
saat kuLesi ve heykeLe bayıLdım özeLLikLe
eLLerine sağLık her zamanki gibi süper

Alman_ 02-04-2011 15:29

Alıntı:

ciq0lata____´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8366315)
cooookcokcokkkcoook özledim izmirimiii ♥

emegine ellerine saglik
fotolar süperdiii (:

Hamburg'a selamlar ... ;)

Alıntı:

Pearl Of My Heart´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8366502)
Emeğine sağlık ..
Her biri çok güzel olmuş (:
Bana da bu kareleri çekmek nasip olur umarım bu yaz :)
Teşekkürler.. (:

etkinlikleri takip edersen malzemesi bol olur misal severmisin bilmiyorumda santralistanbul'a Black Eyed Peas gelcekmiş ... İst.da olursam giderimde büyük ihtimal o zamanlar ist.da olamıcam .... :(



Alıntı:

Naturally´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8366776)
fotoğraflar süper =))

:ta6:


Alıntı:

Maêssêlamê ~´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8366794)
Hepsi ayrı bir güzellikle ama sonuncu mükemmel...

tşkrler ... :pap:


Alıntı:

´ AusĩзŁ fŁακy `´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8366887)
İzmir güzeL,e fotoLarda kaLiteLi oLunca böyLe bir manzara çıkıyor ortaya.. (:
EmeĞine SağLık.Yaşadığım şehri fotoğraf kareLerinde görmek ayrı bi güzeL.

başka bi günde karşıyakayı fotoğraflarım ... :rolleyes:


Alıntı:

»YáráĻı♥KáĻP«´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8366900)
tşkler

rica


Alıntı:

Άzє.´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8367618)
Son resim harikaaa.
İstesen yakalayamazsın (:
Bayıldm doğrusu.
o ayakta Gamzeye mi ait acaba :cks:

ewt o konuda şansım yaver gitmiş... ciks sölemem ... :ico:


Alıntı:

`Yüгєк Yαиgını´´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8367657)
Klasik buluşma yerlerinden Konak YKM :D

+Nerde buluşuyoruz abi?
-YKM'nin önünde :D:D

Çok güzel kareler emeğine sağlık :)

:D :D :D


Alıntı:

Ĉòłđ´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8367862)
Güzel Türkiye`min her kariş topragı ayrı bir güzeldir bana.
Boşuna Ege`nin incisi İzmir dememişler bide fotorafları çekende
marifetliymiş.

Teşekkür ederim.

;)


Alıntı:

ĄhMêT´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8368456)
resim çekmeyi iyi biliyorsıun maş var

tşkrler ... ;)

Alıntı:

e'sra´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8368573)
Güzelimm Konağımmm.. :klp:
Tarifi yok İzmir'imin..
Şaheserr..
Harikaa..
Büyüleyici.
Emeğine sağlık. :)

:pap:


Alıntı:

marmeLad *´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8368630)
İzmir :klp:
Gitmedim ama gitmek çok isterim.
Çekimlere gelince ; onlar 10numara zaten.
Kadrajına sağlık :gul:

Gidersin bir gün umarım ... ;)


Alıntı:

M€L€kSÿ´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8368633)
çok güzeL yaaa (:
sen bu işi biLiyorsun seLçuk :angl:
saat kuLesi ve heykeLe bayıLdım özeLLikLe
eLLerine sağLık her zamanki gibi süper

tşkerler didem ... ;)

Diana. 02-04-2011 15:31

ouw buluşmada olmak isterdim :)
ismini bilmediğin yer bankalar sokagı olmalı kemeraltı çarşısına girmeden önce ..
çok süper kareler izmiri anlatacak kadar olmasada en meşhur yerlerini anlatmışssın
emeğine sağlık :)

Alman_ 02-04-2011 15:48

Alıntı:

x|Volvere|x´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8368852)
ouw buluşmada olmak isterdim :)
ismini bilmediğin yer bankalar sokagı olmalı kemeraltı çarşısına girmeden önce ..
çok süper kareler izmiri anlatacak kadar olmasada en meşhur yerlerini anlatmışssın
emeğine sağlık :)

buluşmada herkes olmak istiyoda sonra noluyosa artık ekiyolar !! Sade izmire has değil her yerde bu şekilde misal 12 milyonluk ist.da bile durum aynı ... :ckd: Bi dahaki izmir gezimde vapura binip karşıyakayıda fotoğraflıcam ... :ta6:


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 06:21 .

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.

-

2005-2020 Tatliaskim.com