Yumurta mı Tavuktan Çıkar Yoksa Tavuk mu Yumurtadan Çıkar ?
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Anket: Yumurta mı Tavuktan Çıkar Yoksa Tavuk mu Yumurtadan Çıkar ?
Uyarı: Bu bir açık Ankettir, bu Anketi bütün Üyelerimiz görebilir ve oy kullanabilirler.
Cevap şıkları
Yumurta mı Tavuktan Çıkar Yoksa Tavuk mu Yumurtadan Çıkar ?

Cevapla
Seçenekler
Alt 31-05-2009, 00:40 #1

gamziş_abla

Forum Üstadı

Yumurta mı Tavuktan Çıkar Yoksa Tavuk mu Yumurtadan Çıkar ?



Yumurta mı Tavuktan Çıkar Yoksa Tavuk mu Yumurtadan Çıkar ?



Benzer Konular

Görüntüleme:4111, Cevaplar:71

İlginizi Çekebilir >
Alt 31-05-2009, 00:45 #2

gamziş_abla

Forum Üstadı


ben cevaplamıyorum ne desem aynı kapıya çıkıyo hehehehe





Alt 31-05-2009, 00:48 #3

Rũzgαг

Forumun Tiryakisi

yumurta tavuktan çıkar =) yumurtadan çıkan civcivdir, tavuk değil





Alt 31-05-2009, 01:09 #4

gamziş_abla

Forum Üstadı


ya paylaşılmış bu şimdi farkettim özür dilerim ya:S





Alt 31-05-2009, 02:31 #5

arzu.c.38

Forum Üstadı

Yumurta TavuktanYumurta mı Tavuktan Çıkar Yoksa Tavuk mu Yumurtadan Çıkar ?

yumurtadan tavuk degil, civciv cikar





Alt 31-05-2009, 09:33 #6

|||«๒єlคlı๓»|||

Azimli Üye


Yumurta Tavuktan Çok İyi Düşünerek Cevaplamak Lazım Gercekten İnsanın Kafası Çok Karışıyo Güzel Bi Soru Tuttum





Alt 31-05-2009, 09:57 #7

* $iLa *

Foruma Alışıyor


Banane Yaa Cevaplamıcam





Alt 31-05-2009, 11:29 #8

' FrauBiologin

RuhuBedenimeİşliSevdiğim*


Yumurta tavuktan





Alt 31-05-2009, 14:08 #9

v3d4

Az iNsaN çOk HuzuR..


Alıntı:
_elma_shekerim_´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yumurta tavuktan çıkar =) yumurtadan çıkan civcivdir, tavuk değil
aynenn





Alt 31-05-2009, 14:50 #10

Õżпџѓ ッ



Yumurta TavuktanYumurta mı Tavuktan Çıkar Yoksa Tavuk mu Yumurtadan Çıkar ?





Alt 31-05-2009, 15:02 #11

böceksavar

Forumun Tiryakisi


cevaplamicam





Alt 31-05-2009, 15:05 #12

Arsinoe

Wilwarin


Amaaaan Çok Kafam Karıştı





Alt 31-05-2009, 16:11 #13

мєℓiкєηiη вiятαηєѕi

~


Amaaaan Çok Kafam Karıştı





Alt 04-06-2009, 18:55 #14

gamziş_abla

Forum Üstadı


süpesiniz





Alt 04-06-2009, 21:59 #15

"[ροssίblγ]"

Forum Üstadı


Yumurta Tavuktan





Alt 05-06-2009, 09:38 #16

[...KuPaKıZı...]

Forum Heveslisi


Yumurtanın Sarısı





Alt 05-06-2009, 20:36 #17

gamziş_abla

Forum Üstadı


Alıntı:
[...KuPaKıZı...]´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Yumurtanın Sarısı
yumurtanın sarısımı hehe oda güsel bi cvp olmuş





Alt 05-06-2009, 20:41 #18

Lavinya

Masumdeğiliz ~


Alıntı:
_elma_shekerim_´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yumurta tavuktan çıkar =) yumurtadan çıkan civcivdir, tavuk değil
katılıorum büşüme..





Alt 10-07-2009, 06:33 #19

gamziş_abla

Forum Üstadı


kafa karışıyo





Alt 10-07-2009, 22:44 #20

Sweet Anqel

Azimli Üye


Alıntı:
_elma_shekerim_´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yumurta tavuktan çıkar =) yumurtadan çıkan civcivdir, tavuk değil

katılıyorum... (:





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 18:22 .