PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İtiraf Ediyorum


Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

  1. Siteden Ayriliyorum
  2. Yanlış Sipariş
  3. amcamın yaptığı şeye inanamayacaksınız x))
  4. Evleniyorum..
  5. Küçükken Biz
  6. Evli ve Çocuklu
  7. Özledim.
  8. (Resimli)Şarkı Sözleriyle Konuştum
  9. Çok Fena Pot Kırdım !
  10. bi erkek bi kadının geçmişini niye araştırır anlamam
  11. Sevmek mi? Sevilmek mi?
  12. Ufaklıktan inciler
  13. Evet, o dansı yapan biz, bağıran ise sadece bendim.. :D
  14. Çift kişilikli teyzem :D
  15. Okuldaki Bilgisayar Dersindeki Küçük Dalgınlıgımin Sonucu :)
  16. Bir kaç gün önce başıma gelen trajikomik bi olay
  17. Ev alma, komşu al !
  18. ankara...
  19. geçmişi çok arıyorum
  20. icimde bi katil var :D
  21. Başak seni çok seviyorum(arkadaşlar lütfen okuyun)
  22. 4 mevsimi 1 gunde yaşatan Bursa
  23. Gülersen Sana Kalsın, Gülmezsen (-) Rep Ver (:
  24. Sanırım aşık oldum.
  25. itiraf edin dünyanın en zengin insanı siz olsaydınız ne yapardınız?
  26. Kızıl Saçlı Bayanlara Karşı Zafım Var :)
  27. Kıskançlıktan çatlıyorum.
  28. AŞIK DEĞİLİM..
  29. İtiraf ediyorum!
  30. Uyuşturucu kullanmak isterdim
  31. TATLI ASKIM
  32. Siz söyleyin bazen bir boşlukda neler düşünüyorsunuz?
  33. Bende itiraf ediyorum işte
  34. Çalışıpta Zayıf Alıyorum
  35. Çocuk Olmak Güzel Be..
  36. Ya sen,benim yerimde olsaydın ?
  37. sizde şey yok mu ? :nod:
  38. Bir Daha Aramıza .... Sokarsam !
  39. Delidir, Ne Yapsa Yeridir :D
  40. Çok Korkmuştum
  41. İtiraf ediyorum çiftleri ayıran benim:):):)
  42. BİR RİCA
  43. Domino's Aşkı (:
  44. Ceren seni çoook seviyorummmmm
  45. Yeni üye olarak itiraf ediyorum :D
  46. İtiraflarım.
  47. açacak yer bulamadım kusura bakmayın
  48. buraya da bakın lütfen
  49. ibrahim toraman ile bir ani :)
  50. Güleceğinizden Eminim. (:
  51. KAFAM RAHAT
  52. Recep Ivedik'in Böhöhöyt Gülüşü Işimize Yaradi
  53. sahte rapor ve imza :)
  54. Kaza geliyorum dermi ?
  55. Rocephin
  56. Bilmiyorum başlığa ne yazsam acaba
  57. Rezilliğimin resmidir :D
  58. okulda 2 erkeği dövmüştük..Bu sene..
  59. İşte benim itiraflarım..
  60. 4 Senelik sevgilimin gidişine armagan olsun...
  61. Asabiyat'ımı bozyamayın artık
  62. deliriciğim...
  63. canım okuluma verdiğim zarar ziyaaan :D
  64. Bursanın uludağ'ı bana uzak düştü a dostlar
  65. Değişken Ruh Hallerim
  66. Damat olmuş gidiyorsun :)
  67. Itiraf ediyorum ki...
  68. Taze itiraflar
  69. boğazındaki kemikler çıktığı zaman yumuşuyorum kıyamıyorum :D
  70. Bende yazayım üç beş bir şey dedim :)
  71. Bende İtiraf Edeyim Bari :) Başıma Gelen Komik Olay :D
  72. ben aşık oldummm :)
  73. Altıma yaptımm :D
  74. itirafff edyorum kı memleketımde olmakkk ısterdımm :(
  75. zayıfladım ya zayıfladım!!!
  76. İtirafmı dedi biri : D
  77. Gözlük kullanmak en büyük takıntımdı, -artık seviyoruz birbirimizi.. (:
  78. Bu kadına Bayılıyorum
  79. Büş dökülürse.
  80. şizofrenmiyim neyim... (:
  81. Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar :(
  82. Sadece Gerçek
  83. Annem beni öldürecek
  84. İtiraf ediyorum
  85. Cennetin Yüreği'nin kaleminden..
  86. Tam Teklif Ederken... :)
  87. ALLAH'ım Sana GeLiyorum (:
  88. Yardımlarınızı Bekliyoruum ..
  89. Eve giderken..
  90. of çok mutsuzum :(
  91. Sigara :/
  92. Atölye Macerası =D
  93. Talihsiz Olay =( =D
  94. Havuzdaki Berbat Olay
  95. Törenden kaçarken
  96. Yüzme dersinde rezillik
  97. 2 kez rezil oldum
  98. Rezillik !!
  99. Kabus gibi bi gün
  100. Kurbağalı Ayna
  101. Midem Hala Bulanıyor =/
  102. Ciddi Sorunlar Var Yardım Edin
  103. Otobüste Teyze Kabusu
  104. İtiraf edeyim zaten ailem görmeyecek :D
  105. Ben hırsız değilim!!
  106. İtiraflar..
  107. Böceklerrrr :)
  108. Küçük itiraflar
  109. Sosyoloğum.
  110. Okuldan Kaçış
  111. Pek de iyi bir kız değilim
  112. Saçlarım ve Arkadaşım :S
  113. Karmaşık anılar (:
  114. İtiraflarımdan Bir Kaç Tanesi ~
  115. Eğer televizyonunuzun kanalı değiştiyse yada Tv kapandıysa o Benim
  116. Dedemi camdan düşürdüm napmalıyım?
  117. çok kararsızım
  118. acil acil gözümle ilgili sorularım var acil
  119. çok sertdir yaa :(
  120. Ben ve Doktor
  121. Gebe
  122. Bende İtiraf da Bulunayım
  123. Çocukluk İtiraflarım.
  124. İtiraflarım.
  125. Karışık.
  126. Sinemada kabus :D
  127. Bırazda benden itiraf (:
  128. Kick box itiraflarım.
  129. Połч - ıтıяαf κöşesı
  130. Öylesine
  131. itiraf ediyorum
  132. Bir Solistin Trajedisi :)
  133. Beni forumun şaşkını olarak ilan edebilirsiniz
  134. offfff yardım :(
  135. karıncalar aç kalmasın :D:D
  136. itirafım
  137. Hırsız ! :D
  138. can sıkıntısı öğrenci hali:S
  139. Masum şakalarım
  140. Gerçekde tanıyorum ama facebook dan Söyledim....
  141. Yaşınızdan Hiç Büyük Biriyle Çıktınız Mı?? (Mesela;20 yaş büyüklükte)
  142. Kankama asık olmak mı
  143. İtiraf mı dersiniz saçmalamışsın mı dersiniz o size kalmış :) Dikkat:Uzun Yazı
  144. İtiraf Ediyoruuum :D
  145. Rezil oldum.
  146. İtiraf...İtiraf...İtiraf....
  147. acısı kalan aşk yarası..sevdiği evlenen kişiler
  148. Sevdiğim Çocuğa Rezil Oldum
  149. İtiraf Ediyorum Aşığım !
  150. Ben ve Tarzan
  151. Hala kızından yediğim kazık!
  152. 99 depreminin kalıntıları
  153. Itiraflarim...
  154. Aileme itiraflarım :)
  155. Sizlere Göre itiraf
  156. ah bu afacanlar
  157. Ah nasıl olurr o.O :D
  158. ben ve çam ağacı
  159. askerden hatıra ...
  160. Kankalıktan aşka yolculuk
  161. Starbucksta rezil oluşum :(
  162. " Vurda öyle git " !!
  163. yardım edin lütfen !!
  164. ikilemdeyim
  165. Ah bu Çimen- den çektiğim nedir ! :D
  166. - Kitap Okumaya Dalmak
  167. İzmi_R'den itiraf serisi
  168. 240 km hız.
  169. Ava Çıkan Avlanır Misali Ama Bizi Avlayanda Biz Olduk. :)
  170. Oylesine
  171. rezilliğimin bölesii =)
  172. İlk ve Son
  173. LasTßαяon/ Telefon Anlaşmazlığı :D
  174. Selvi Boylu Bisikletlim
  175. Bu gün yaşanmıştır. 7 Kasım 2011
  176. Her güzele yazılma.
  177. Pepee Sevgisi =D
  178. Ahh bu ben (:
  179. ne arkdaşlarım var yahuu :D
  180. Rezillik ' Diz ' Boyu (:
  181. rezillikmi desem ne desem bilmiyorumki sagol kanka yani :D
  182. BAZI SARKILARIMIZ COK ILGINC
  183. dağıtım iznine geldiğimde yapmıs oldugumuz bi macera.. =D
  184. kuşadasından ...
  185. sivil polis numarası yapalım dedik.. gercek sivil polise çattık.. =D
  186. Dünyanın en güzel mutlulugu
  187. ahh be sıla ahhh =))
  188. Herkesin bi derdi var durur içerisinde...
  189. ---
  190. itiraf ediyorumumm:)
  191. Lisede Ucuz Atlattim
  192. Askerde nöbet tutarken ilginç bi gecem...
  193. 40 km. yürümek ' ( Bostanlı - Tınaztepe )
  194. başımdan gecen berbat bi okul günüydü... =)
  195. Çocukluk Aşkı (:
  196. Kafede rezil olduğum an !
  197. Hayatımdan Kesitler :)
  198. karmaşık
  199. *..кαувσℓυρ gι∂ιуσяυм..
  200. Cok Kotu Bir Pot Kirdim
  201. siz hiç bu kadar çaresiz kaldınızmı?
  202. zaten berbat durumdayım ona göre yorum yazın..
  203. Lisede Sapık Damgası Yiyordum Az Kalsın. (:
  204. evlenecegim kiz cok dengesiz,yardim edin:(
  205. Ciddi Aşk
  206. Anilarim ve ben:)
  207. Diş Doktorum
  208. ev muhabbetleri :)
  209. Safari Hatırası :(
  210. Çıkmak Böle Bi Duygu (:
  211. Kız Baya Korktu:)
  212. İngilizcedeki "Can" :D
  213. Belkide baştan gördük bu filmin sonunu...
  214. gondoll:)
  215. Susmak...
  216. Kız bana lokum ye Dedi Salih MORT :D
  217. Deniz Macerası
  218. Yasak Aşkın İçindeyim
  219. Manyak gibi diyaloglar :D
  220. kuzenim ve ben birbirimizi hiç sewmiyoruz xdxdxd
  221. Kafama esti döküldü cümlelerim amaç yorum toplamak değil..
  222. Sakın Söyleme =)
  223. hilal cebeci yüzünden dışarı çıkıcak arkadaş bulamıyom :S
  224. | İtiraf ediyorum ki... |
  225. berbat bi qün :(
  226. Astral Seyahat
  227. Hayatımın En Büyük Yanlışını Yaptım Aşık Odum..
  228. Bir Mutlu Haber =D
  229. Ben gülmeyi özledim :(
  230. Canımı zor kurtardım
  231. İtiraf Ediyorum..
  232. İtiraflarım #
  233. Rezil olmuştum..
  234. Hayatımda en rezil olduğum anlardan birisi.
  235. Dershane Sınavı
  236. Artiz mektebi seçmeleri (:
  237. Bende de biraz sadistlik var sanırım :)
  238. -iтirαflαriм- 8. ѕιηιƒ ιşтє..
  239. Trafik Polisi
  240. Sende kız mısın? çirozz
  241. Duvar [Saat]i
  242. henüz tezkereyi almamış bir askerin askerlik itirafları xD
  243. başımdan geçen hikaye
  244. Bir insan bu kadar utanabilir mi
  245. Fikrinizi söyleyin :/
  246. İmkansız Aşk Hikayesi :/
  247. Yardım edebilirmisiniz? :)
  248. ÇOK İNATLAŞTIM YİNEDE OLMADI :))
  249. sevgi , saygı
  250. Dokuz yıllık aşk