Sponsorlu Bağlantılar:
  erkelerin hosuna giden en guzel söz nedirrrr??????
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Lahana Çorbası Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 15-08-2008, 16:10 #21

bu sehir

;)
terslenmek çok hoşlarına gidio onu biliyorum


Alt 15-08-2008, 16:28 #22

ѕρєє¢нℓєѕѕ..!

Foruma Isınan Üye

Alıntı:
FuŞya´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bu soruyu erkeklere sormalı bence
aynı şey aklımdan geçtiydi menekşe mikrrofonlarımızı erkeklere uzatalım


Alt 24-08-2008, 20:01 #23

hulyali

Acemi Üye
erkeklerin hosuna giden seylerden birisi onu ne kadar sevdigimizi soylememiz ve tabiki onu sahiplenmemiz erkegim, prensim gibi sozcukler


Alt 24-08-2008, 20:27 #24

LostSouL_

Foruma Alışıyor

beni en çok mutlu edecek söz
febenin per-ul perişan olduğunu sözüdür..
hehehe


Alt 24-08-2008, 20:34 #25

Ezgi_ea

Forum Heveslisi
Bilmemki galiba seni seviyorum,ilk aşkımsın falan


Alt 25-08-2008, 22:26 #26

n3sl1e

Foruma Alışıyor

valla belirli oLmu0 ama bnce : iLk kez aşkı sende yaşı0rum iiki varsın ! çok mutLU


Alt 25-08-2008, 22:33 #27

küçük_cadı

Foruma Isınan Üye

BU SORUYA Bİ ERKEĞİN CEVAP VERMESİ DAHA DOĞRU OLUR BENCE BİZ ONLARIN NEDEN HOŞLANDIĞINI BİLEMEYİZ


Alt 26-08-2008, 02:07 #28

DoCk3rS

Foruma Alışıyor

Söylemesini bilmeli yani Uslubuyla Söylediği Her Söz Hoşuna Gider. bu Ayrılmak Sözü bile olsa bunu En güzel bir Dille Söylemesi bile Hoşuna Gider. yani herhangi bir Sözle bağdaştırılmamalı Samimi Söylenilen Her Söz Süperdir.


Alt 26-08-2008, 04:11 #29

__tUaNa__

erkeklerin nefisleri bi tuhaftır arkadaslar...memnun olmazlar hep fazlası mutlu eder onları..onu bunu bılmem ama bence sevgıde teslımıyet onemlıdır...


Alt 26-08-2008, 04:14 #30

DoCk3rS

Foruma Alışıyor

tuana senin karşına çıkanların nefisleri anlattığından belirli oluor anladım ben anladım


Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler



erkelerin hosuna giden en guzel söz nedirrrr?????? Konusuna Benzer Konular

erkelerin sevmediği 50 şey


Erkeklerin nelerden rahatsızlık duyduklarını biliyor musunuz ? İşte onları çileden çıkaran 50 şey… Üşenmedik kağıdı kalemi elimize aldık çevremizdeki...

Erkelerin En Büyük Korkuları!!!!!!!


Erkelerin En Büyük Korkuları!!!!!!! Birinci sırada futbolla ilgili birşey var. Peki ya sıralamanın devamında? İngiltere'de yapılan bir...

erkelerin ayrıldıktan sonra ilk 60 saniyesi


ErkekLEr umarim kizmasiniz... 1-acaba 2-yanlış 3-mı 4-yaptım 5-yoksa 6-doğru 7-mu 8-ulan

ERKELERİN YALAN SÖYLEME TEKNİKLERİ


Biz kadınların en büyük derdi erkeklerin ne söylemek istediklerini bir türlü anlayamamızdır. Bunun nedeni ise erkeklerin her zaman düşündüklerinin...




Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 17:23 .