Kocam birini seviyor. Konuşmalımıyım bunu?
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 29-07-2008, 12:59 #1

oben.nirvana

Yeni Üye

Kocam birini seviyor. Konuşmalımıyım bunu?



Bunu ilk anladığımda kaldıramadım ve depresyona girdim. İlaçla tedavi oldum. Aradan bir yıl geçti. Evleneli 4 yıl oluyor. Bir çocuğumuz var. Tam da benim evladımın en zor zamanlarında çıktı bu mesele. Ona karşı öyle öfkeliyim ki şu an bütün bunları düşündüğümde. Önceleri kendimi suçladım. Evladımı suçladım. Bu meseleyi fazla uzattı. Fakat cinsel bir ilişki kurmadığından eminim. Böyle olsaydı zaten çoktan bitirirdim. Benimle hep başkaları üzerinden konuştu bu konuyu. Asla açıklık tarzı değil zaten hep ima! Fakat ona açık açık sormak istiyorum: Heyyy ne yapmaya çalışıyorsun, neler oluyor demek istiyorum. Artık içimde barındıramıyorum taşıyorum, infilak ediyorum. Lütfen yardım edin. Nasıl konuşmalıyım sizce. Tehditkar mı, anlayışlı mı, suçlayıcı mı? Aslında hepsini yapmak geliyor içimden. Sevgiyle kalın, hoşcakalın..



Benzer Konular

Görüntüleme:2924, Cevaplar:22

İlginizi Çekebilir >
Alt 29-07-2008, 13:03 #2

İbu

Yasaklı Üye

Bence Karşına Al Sakin Bir Şekilde Konuş.Dikkat Et Heyheylenme.Belkide Anladığın gibi değildir Olay , Sonra Başın Ağırmasın.İnş Başarılı Olursun.





Alt 29-07-2008, 13:24 #3

[P]amu[K]

Bizden Biri


bencede sakin bi sekilde al karsina konus
bagirmadan dinle onu önce ondan sonra bas küfürü
saka saka vala allah yardimcin olsn
nasil birsey oldugunu bilmedigim icin fazla yorum yapamicam ama konusarak hersey cözülür..





Alt 29-07-2008, 13:31 #4

>nesrin<

Foruma Alışıyor


bir kadın için çok zor bir durum.bence kocanı karsına al konus.öncelikle onu gerçekten seviyorsa söyleyecek bir sey yok.seni sevmeyen biriyle beraber olmayı sen de istemezsin.kolay gelsin





Alt 29-07-2008, 14:27 #5

<<askımsın>>

Deneyimli


kesinlikle konuşmayı dene önce anlayışlı davran ve gerçekten böle bişey varsa dahada anlayışlı ol...bi kadın için yaşadığı en büyük acılardan olsa gerek gerçekten çok üzüldüm ama eğerki ortada gerçek bi sevgi varsa ne yapsan boş olur bence gururundan asla ödün verme allahım yardımcın olsun dularım seninle





Alt 29-07-2008, 15:00 #6

eda cik

Foruma Isınan Üye


bence canım karşına al konuş sinirlenmeden neden böyle olduğunu ve nelerin sebep olduğunu sor sakın öfkeyle yanlış birşyler yapma zararla otura bilirsin ben evli değilim ama benim çevremdede böyle olanlar çok var ben bunları bildigim için soylüyorum inşallah herşey yolunda gider inşallah düzelir canım allah yardımcxınız olsun





Alt 29-07-2008, 15:07 #7

alone angel

Foruma Isınan Üye


gerçekten zor bi durum canım aynısı olmsada benzerini yaşadım bende ama senin çocuğun var onu düşün önce onu en az zararla kurtar bu olaydan sakin sakin kendini yıpratmadan otur konuş sana sinirli olmak bağırmak yakışmaz sen bi annesin unutma eşinide çocuğunun önünde küçük düşürmemiş olursun ne olursa olsun d-oda babası ilerde seni sorumlu tutmasın babasızlığından





Alt 29-07-2008, 15:32 #8

oben.nirvana

Yeni Üye

Teşekkürler


Bana cevap yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Bu rap puanı ne demektir bir bilen var mı?





Alt 29-07-2008, 16:21 #9

>>shitlenbik

Deneyimli


Alıntı:
İbu´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bence Karşına Al Sakin Bir Şekilde Konuş.Dikkat Et Heyheylenme.Belkide Anladığın gibi değildir Olay , Sonra Başın Ağırmasın.İnş Başarılı Olursun.
katılıorm inş. başarılı olursun





Alt 29-07-2008, 16:28 #10

FuŞya

웃♥유


öncelikle geçmiş olsun
bence bu konuyu daha fazla içinizde saklamayınima dedğiniz yani başkaları üzerınde verılen örneklerın nedenını sorun..acaba bu kişi sen olabilirmisin şeklinde..ne alaka vs gibi inkar durumları söz konusu olursa uygun bi zamanda yine sert bi çıkışla değil de bir açıklama beklediğinizi belirterek söyleyin..umarım sandıgınız gibi bir şey yoktur..Allah yardımcınız olsun





Alt 29-07-2008, 16:30 #11

[ѕ]üкuт

[S]eLiNi[M]


Konuş tabi ya içinde kaLıcağına rahatLa söyle önce açık açık sakin sakin söyLe sonra ortamın havasına göre zaten konuşma tonun değişir ama mutLaka konuş bence..





Alt 30-07-2008, 17:42 #12

v3d4

Az iNsaN çOk HuzuR..


medeni 2 insan gibi konuşun dedikleri varya o tarzda konuşmayı dene önce sonra konusmanın seyrine göre tehditkar yada suçlayıcı bi konusma tavrını sergileyebilirsin...
bence eşin çok hatalı sonuçta sen evlisin bi başkasıyla senin ne işin var evde karın varken nie gözün dışarda senin , bu kadar bıkmışsa sevgisi bitmişse sana karsı boşansın niye bi başkasına verioki kalbini çok üzücü bi durum Allah'ım kimseye yaşatmasın nası can yakar kimbilir Allah yardımcın olsun mutlaka konuşş ama ...





Alt 03-08-2008, 23:55 #13

DeLiKIss...

Foruma Alışıyor


Eğer bundan tamamen eminseniz onu karsınıza alın ve konusun ama kesınlıkle cevabı olumlu olsa bıle bı tepkı vermeyın ve bu sekılde de bı evlılık surdurmeyın mutsuz aılede bı cocuk buyutmeyın





Alt 03-08-2008, 23:59 #14

- Eylül .

ÖZEL ÜYE

al karşına konuş.. bLki biLdiğin gibi değiLdirr..eğer öLeyse bas tokatı ve boşan





Alt 04-08-2008, 03:27 #15

MiSsS_KoKuLuM

Deneyimli


Bir insanın basına gelebilicek kötü seylerden biriyle yüzyüze kalmıssın.
Sakin bir tavırla konusman en mantıklısı.
ona sert cıkmak yerine neden böle bişeye basvurdugunu sorun.
Onu suclamak için deil neden böle yaptıgını anlayıp birlikte cözüm bulmak yardım etmek amaclı konusun.
Rabbim yar ve yardımcınız olsun...





Alt 04-08-2008, 16:51 #16

Selen_Ay

Forum Heveslisi


İlk önce Allah yardımcınız olsun

Başka birini seviyor ama cinsel ilişkisi olmadığına eminim demişsiniz. Sizce hangisi daha acıdır?? Eşinizin kalbinde başka birinin yer almasımı yoksa tek gecelik bir ilişki mi??

Bunu bana sorsanız ilki daha ağır gelir, ama şartlar sizin ve bana dışardan yorum yapmak daha kolay gelir.

Çocuğunuz var, ailenizi düşünmeniz lazım ama bunların yanında haysiyetinizi, onurunuzu, kendinize öz güveninizi, şerefinizi de düşünmeniz lazım...

Eşime nasıl sorabilirim demişsiniz, siz ima yolluda sorsanız,direk olarakta sorsanız bunu eşiniz kabullenmez. Bunu hiç bir erkek kabullenmez

Yapacaklara sizin karar vermeniz lazım, biz ne desek boş çünkü yaşadığınız hayatı ancak ve ancak siz bilirsiniz.

Tekrardan Allah yar ve yardımcınız olsun





Alt 04-08-2008, 16:54 #17

hassreet

Belki.)


konuşmaktan başka çaren yok
ama mümkün olduğunca sakin olmalısınkio suçunu bastırmasın!...





Alt 28-06-2014, 23:37 #18

Burak

Mühendis Bey


çok merak ettim aradan 6 yıl daha geçmiş durum ne oldu, bu ablamızı tanıyan eden birisi var mı?





Alt 28-06-2014, 23:54 #19

Chn

#


ne adamlar var ya :^)





Alt 02-08-2014, 09:45 #20

SPACEMAN

Deneyimli


Boşanmışlar.





Cevapla

Etiket
aldatma


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 18:48 .