ailemiz neden bizi bu kadar sıkıyo yardım edin lütfen :(
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 31-08-2010, 13:55 #1

aşk--kızı

Yeni Üye

ailemiz neden bizi bu kadar sıkıyo yardım edin lütfen :(



yaa BABAM benım erkeklerle oynaamama izin vermıyo..mahalleye çıktımda ya benı eve gönderiyo yada arkadaşlarımı..çok kötü oluyorum bide sevdiğim çocuqu herkez biliyo anne babalar bile öğrendi herkez bnle sevdiğim çocuqu konuşuyo o kadar moda oldum yani çok kötüyüm bazen ölmek istiyorum ne var erkeklerle oynamamda yaRdım eDiin bana :/



Benzer Konular

Görüntüleme:1840, Cevaplar:38

İlginizi Çekebilir >
Alt 31-08-2010, 13:56 #2

InterceptoR

Bas git kızım!


Oynamama izin vermiyorlar demişsin , yaş kaç acaba?





Alt 31-08-2010, 13:56 #3

Rillie

Bizden Biri

gerikafalıymış baban.





Alt 31-08-2010, 14:00 #4

aşk--kızı

Yeni Üye

Geri kafaLı Hiç sevmıyoRum kendisini (: 14 yaŞındaYıım :/





Alt 31-08-2010, 14:09 #5

InterceptoR

Bas git kızım!


Hımm yaş 14 ve şimdiden baban böyle yapıyor :S Sende büyüyünce otoriteni koymalısın





Alt 31-08-2010, 14:13 #6

Jυlidεε

Foruma Alışıyor


Evet Abartmis ama..14 yasindasin sunu'da düsün:
"Baba bu...Kötülügünü istemez, hep yardima kosar", ama birgün bu cok'da SIKICI olabilir..
büyüyünce otoriteni koymalısın..demis arkadas..Katiliyorum





Alt 31-08-2010, 14:28 #7

aşk--kızı

Yeni Üye

oToRite Derken..? yaw ne Kötülüğü ama onLARDAN bna KÖTÜLÜk gelmiyo kankalarım hepsi benım onLar...
neden böyLe yapıo anLamıyoRuum yaaa...





Alt 31-08-2010, 14:31 #8

InterceptoR

Bas git kızım!


Büyüdüğün zaman otoriteni yani kendi düşüncelerini ortaya koy ve asla geri adım atma





Alt 31-08-2010, 14:32 #9

aşk--kızı

Yeni Üye

ya bn şimdi napıyım bıkTım yani dışarı bile çıkmıyorum o yuzden.. :P her bişeye karışıyolar beni biyerede göndermiyolar gezmem için evde tıkaLı kaLDıım





Alt 31-08-2010, 14:34 #10

InterceptoR

Bas git kızım!


Dediğim gibi tavır her zaman şart.





Alt 31-08-2010, 14:35 #11

aşk--kızı

Yeni Üye

Pki Taam (. yaPmaya ÇLışcam saqoLasın





Alt 31-08-2010, 14:36 #12

InterceptoR

Bas git kızım!


Rica ederim





Alt 31-08-2010, 14:39 #13

Jυlidεε

Foruma Alışıyor


bende 14'le tavir yapmaya basladim..ve cok sükür geri adim atmadim..sende atma
Farki görceksin





Alt 31-08-2010, 15:00 #14

мσζσℓє мỉяα¢н

Foruma Isınan Üye


ya ben bişey demiyorum yaa.





Alt 31-08-2010, 15:21 #15

αsмiηα

Foruma Isınan Üye


Alıntı:
moζole mỉraçh´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ya ben bişey demiyorum yaa.







Alt 31-08-2010, 15:23 #16

x[ MiRa ]x

Foruma Isınan Üye


Yahu fişeklemeyn kızı ne otoritesi ne tavrı!

Kızım sen DAHA 14 yaşındasın,baban yasaklıyorsa bi bildiği vardır.
Asi olma sakın,babanın güveni senin arkadaşlarının gözündeki değerinden daha önemli unutma bunu..





Alt 31-08-2010, 15:24 #17

.× єуüρ ×.

Foruma Alışıyor


Baban Seni Düşünüyordur.Asilik Yapma.Sözünü Dinle. Vardır bi Bildiği (:





Alt 31-08-2010, 15:24 #18

Dramelodi

wtf

Sende otur evde, 14 yasındaki kız mahallede oyun mu oynarmıs





Alt 01-09-2010, 09:00 #19

mYLife_

Deneyimli


Oyyy kıyamam sana yawrum..

Baban izin vermiyor mu erkeklerle oynamana.
yazık..
ne oynuyonkızım sen erkeklerle..
Tövbe yarabbim ya.
Cok istiyorsan oynamak erkekciklerlerinle..
Sende baban geldiğinde hemen kızlarla ip oynuyor moduna geç..
Babanda bırakır peşini..
tövbe estafurullah..
Abicim ramazandayız bari böyle zamanlarda saçmalayın ya adamın orucunu riske atıyorsunuz..





Alt 02-09-2010, 09:25 #20

♪Soluk Bir Mavi♪

Freedom • Happiness


ah bu babalar oyy oyyy





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:02 .