ALLAh rizasi icin yardim edinn nolurr..
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 02-05-2013, 00:51 #21

*NarCiceği*

Foruma Isınan Üye



Cevabi kendin de biliyosun iste bize sormana gerek yokmus aslinda. Kestirip at daha neyi bekliyosun ki. Cocugun annesi de baska goruculuk kizlarla yoluna devam etsin arayisina.





Alt 02-05-2013, 10:27 #22

Karikatürist_matematikçi

Foruma Alışıyor


Bu işleri (maalesef) defalarca yaşamış birisi olarak diyorum ki, ONUNLA EVLENMEK İSTEMİYORSAN MUHAKKAK SÖYLE.
Söyle ki, sonra hayal kırıklığına uğramasın.Çıkmanızda bir sorun yok. İlişki denen şey tecrübe ister.Nerede hata yapıp yapmadığını öğrenirsin, sonraki ilişkilerin için deneyim olur. Ya da çocuğu zamanla çok seversin,evlenirsin.

Ama muhakkak EVLENMEK İSTEMİYORSAN NET BİR ŞEKİLDE SÖYLE.

Ben geçmişte birkaç kıza o hatayı yaptım. Hepsi de bana tutku ile bağlandı.Evlenmek istemediğim halde, hiç söylemedim, sonunda ben pişman oldum. Çünkü bana bağlandılar.

Bir tanesi biz ayrıldıktan sonra o kadar stres yaşamış ki, ciddi bir panik atak hastası olmuş. Arkadaşlarından öğrendim kadarı ile ilaçlarla ayakta duruyormuş. Bir başkası ömür boyu seni seveceğim başkasını sevemem artık demişti .Aradan 14 yıl geçmiş, duyduğuma göre halen bekarmış ve gelen evlilik tekliflerini hep reddetmiş.
Hatta ailesine, öldüğümde beni onun yanına gömün demiş..
Vicdanım sızlıyor, geçmişse dönsem bu kızlara ümit vermezdim.

LÜTFEN BENİM HATALARIMI YAPMA.EVLENMEK İSTEMİYORSAN, BUNU EN BAŞTA BELİRT.NE BAŞKASININ AHINI AL, NE DE BAŞKASININ HAYATINI KARART.





Alt 02-05-2013, 16:04 #23

Bi-çare-i gedâ

Forum Heveslisi


zaten hayal kirikligina ugriycak yaa. Bundan eminim . Dün aradim onu söylicektim. Inanmiycaksiniz ben hic bisey demeden sanki seziyomus gibi hayatimin anlami, herseyim deyip durdu bana. Bugün keyfim iyi bozma dedi. Bende söyleyemedim. off





Alt 02-05-2013, 16:11 #24

*NarCiceği*

Foruma Isınan Üye


Sana gosterdigi ilgi hosuna gidiyor olmali, baska bir aciklamasi yok





Alt 02-05-2013, 16:11 #25

PaPaRaZzİ

Bizden Biri


tabi sana deger vereni sevme sen git ottan b...dan adamları sev
senin açından böyle deil sadece bu hayat bizi böyle sınıyor





Alt 02-05-2013, 17:01 #26

Bi-çare-i gedâ

Forum Heveslisi


ya sevmek insanin elinde degil. Gönül aka da konuyor, b..ada biliyosunuz. Keske kimi sevecegimi aklimla secebilseydim..





Alt 03-05-2013, 10:39 #27

Karikatürist_matematikçi

Foruma Alışıyor


Yolunuz açık olsun ne diyeyim...





Alt 03-05-2013, 11:55 #28

İnziva

Forum Heveslisi

İçin ısınmadıysa bırak gitsin.. Daha çok gençsin belki sevebileceğin biri çıkar karşına..





Alt 06-05-2013, 15:15 #29

Bi-çare-i gedâ

Forum Heveslisi


arkadaslar aradim bitirdim bu isi.. Bi rahatladim anlatamam. Suan cok daha iyiyim. Karar verdimya. Ama cok zor oldu. Bana sen evlilige hazir degilsin, senin piskologa gitmen lazim. Sen ruh hastasisin dedi. Diger taliblerininde basini yakma dedi. Cok agir konustu. Cok pisman olcaksin filan dedi. Kendinden cok emin.




asiman amin Bunu beğendi.

Alt 06-05-2013, 15:25 #30

Durubey

Forum Heveslisi


neyse o iş bitti hadi sen şimdi yeni bir nick al katıl aramıza takıl öyle eğlenmene bak





Alt 06-05-2013, 19:53 #31

Simli Kelebek

Forum Üstadı



Böyle durumlarda maalesef ki ne ısınılıyor ne de mantıklı bir şekilde devam ediyor...
İlk başta bir ısınma, arkadaş olarak dahi olsa bi sempati oluşmadıysa sonrasında ne kadar zorlanılırsa zorlanılsın olmuyor...
Bir kere işin içine mantı gitiyor, kalbin kabul etmediğini mantık çoktan gözünden çıkarmıştır zaten
O yüzden karşınızdakini daha fazla üzmeden, yol yakınken dönün derim size...
Karşınızdaki kişiye denedim olmadı denemekle bitirmeyi düşünüyorsanız gün gelir sizin içinizde bitmediğini farkedebilirsiniz, vicdanınız bunu hissedecek kadar güçlüyse tabi...

Sizin hayatınız, sizin geleceğiniz tabi... Daha fazla bir şey diyemem..





Alt 08-05-2013, 11:39 #32

Buĝlеm

Kατre


Alıntı:
nevsehirliii´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaslar aradim bitirdim bu isi.. Bi rahatladim anlatamam. Suan cok daha iyiyim. Karar verdimya. Ama cok zor oldu. Bana sen evlilige hazir degilsin, senin piskologa gitmen lazim. Sen ruh hastasisin dedi. Diger taliblerininde basini yakma dedi. Cok agir konustu. Cok pisman olcaksin filan dedi. Kendinden cok emin.
Bu durum bile ne kadar doğru bir karar verdiğinizi gösterir.
Daha şimdiden işine gelmeyen noktada böyle çirkinleşiyorsa ileride 'nasılsa benim' 'geri dönüş yok' gibi saçma sapan düşüncelerle neler söylerdi kim bilir..
İnşallah içinize sinen biriyle karşılaşırsınız.





Alt 08-05-2013, 14:50 #33

Bi-çare-i gedâ

Forum Heveslisi


Insallah.. Sagolun arkadaslar. Bana yol gösterdiniz. Allaha sükür bu verdigim karardan hic pisman degilim, insallahda olmam. Cok rahatladim, cok iyiyim. Karsima hem mantiken hemde kalben uyan birinin cikacagindan eminim insallah..





Alt 08-05-2013, 14:56 #34

İnziva

Forum Heveslisi

Bi de her dindar görünen iyi insan olacak diye bişey yok.. Bu düşünceyi de değiştirmek lazım..





Alt 12-06-2013, 00:54 #35

҂ İNĀNNĀ ҂

Foruma Isınan Üye


Alıntı:
Maddi durumu iyi, dindar bi cocukda
Hemso Nevsehir'de bundan bol ne var ki.
Valla nickin dikkatimi cekti konuya oyle geldim. Yoksa foruma ugrasam bile yazdigim yoktu. Bende Nevsehirliyim. Daha dogrusu ben Avanos'luyum.
Konuya gelince. Tamam mantik gerekiyor ama duyguda gerekiyor. Sevmedigin birisiyle olamazsin. Bende denedim zamaninda ama olmuyor yani insan elini tutmak istemiyor. Arasa konusmak istemiyor. Arkadaslariyla tanistirmak istemiyor vs. vs..
Bence kibarca reddet.
Ama oncesinde dua et. Allah'im eger o benim hakkimda hayirli birisiyse benim icime ona karsi bir sevgi ver diye.. Benim diyeceklerim bunlar. :)




asiman amin Bunu beğendi.

Alt 12-06-2013, 17:26 #36

asiman amin

Foruma Alışıyor


bence her şeyi zamana bırak ama onu umutlandırma eyer seni hakketen seviyorsa ve seni nasıl varsın oyle kabul ediyorsa senden vaz geçmiycek ama sende kendini zorlama bir az önce bir arkadaşın yazısını okudum tanışmış evlenmiş artık 6 ay oluyor ama ayrılmak istiyor kocasının huylarına dayanamıyor. Seninde böyle olmanı istemem o yüzden bekle
ALLAH YARDIMCIN OLSUN.





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:55 .