Tatlı Aşkım

Tatlı Aşkım (https://www.tatliaskim.com/)
-   Dert Ortağı Köşesi (https://www.tatliaskim.com/dert-ortagi-kosesi/)
-   -   Konusabilecegim biri yokmu?? (https://www.tatliaskim.com/dert-ortagi-kosesi/623150-konusabilecegim-biri-yokmu.html)

Bi-çare-i gedâ 24-07-2013 19:33

Konusabilecegim biri yokmu??
 
Of arkadaslar konusabilecegim birine suanda cok ihtiyacim var yaa. Dertlesecek birini ariyorum. Ne yapacagimi sasirdim kaldim:(. Bu yazimi görüp bana yardimci olmak isteyen bi arkadas varsa bana özelden yazarsa cok sevinirim. Bu derdimden nasil cikacagimi bilmiyorum. (olgun biri olursa sevinirim benim yaslarda filan, daha iyi yardim edebilmesi icin )

Alaz 24-07-2013 20:00

Olgunluk yaşta değildir bunu biliyorum..
İnsanın yaşamışlıkları onu olgunlaştırır..Dert nedir peki?
Rabbim dermansız dert vermez kullarına.

Bi-çare-i gedâ 24-07-2013 20:03

Evet olgunlugun yasla ilgili olmadigini biliyorum. Ama benim sorunumda biraz benim yaslarda birinin böyle seyler yasamis olma ihtimali daha yüksek diye öyle söyledim.. Sagolsun bi kac arkadas ilgileniyor. Sizdende allah razi olsun..

Alaz 24-07-2013 20:04

Cümlemizden razı olsun..
Konuyu bilmediğim için yorumsuz kalmam kâfi olacaktır,umarım her şey çözülür.
Hayırlı akşamlar. :ta24:

Vera. 24-07-2013 20:06

Bir kaç arkadaşınız ilgileniyorsa sorun kalmamıştır sanırım,burada da anlatmayacaksanız konu :klt:

Bi-çare-i gedâ 24-07-2013 23:27

Sagolsun arkadaslar yardimci olmaya calisti.. Sizlerde sagolun :)

InterceptoR 26-07-2013 00:47

Kendinden başka dostun yoktur dicem ama bazı insanlar dostun olabiliyor.

Bi-çare-i gedâ 26-07-2013 00:49

Alıntı:

InterceptoR´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 9901189)
Kendinden başka dostun yoktur dicem ama bazı insanlar dostun olabiliyor.

Evet dogru söylemissin:)

noir 26-07-2013 06:04

konuş

Sürenbayan. 26-07-2013 06:07

Anlat sen derdini elimizden geldiğince derman olalım.

Bi-çare-i gedâ 26-07-2013 21:33

Hepinizden allah razi olsun arkadaslar:).
Biraz özel oldugu icin burda fazla anlatmak istemedim, o yüzden bi kac arkadas özelden bana yazip yardimci olmaya calistilar.. Hepiniz sagolun:)

` baLım. 29-07-2013 15:10

Canım benim anlatmak istersen dinlerim . Kadir gecesi sanada dua edeceğim .
Kafana hiç bir şey takma. Dertleri misafir gibi gör. Onlar oturacaklar sende bir süre sonra kalkıp gidecekler. O güzel yüzünden tebessüm hiç eksik olmasın tamam mı canım . Öptüm .. :mnk:

_ReSPeCT 30-07-2013 02:57

benimde öyle dertleşeceğim biri olmalı (:


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:32 .

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.

-

2005-2018 Tatliaskim.com