Derdi ne?
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 02-09-2013, 09:14 #21

sari_papatya

Acemi Üye


Alıntı:
Deɴise Castieʟʟo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
valla çok saçma bi bakış açısı olabilir ama benim aklıma da tek bişey geldi
siz evlenmeden önce senden hoşlanmış olabilir mi?

eleştiri yağmuruna tutulmadan önce hemen açıklayayım mümkünse
ben de birini seviyodum ve sevdiğimi belli etmemek için aynen böyle davranıyodum
mesela kalabalığın içindeysek herkesle konuşur,onunla konuşmazdım yokmuş gibi
bişey olduğunda herkesi arar sadece onu aramazdım,ne lazım olursa olsun ondan istemezdim
asla yüzüne bakmazdım vs vs
bu tavırlar bana direk kendimi hatırlattı

yine de kafanı karıştırmak istemem
kötü niyetten de söylemedim sadece kendi tavırlarımla birebir benzerlik gösteriyo bu tavırlar.

bilmiyorum, sanmıyorum. kızmadım bu arada.
ben eşimle evlendiğimde ailesi beni pek istememişti kültür farkı var diye.
geçen onların bir komşusuyla sohbet sırasında bana dediki evet eşinin ailesi seni istemedi,eşin çok karşı çıktı onlara.seni tek savunan kayının oldu dedi. ne annesi,ne babası, ne kız kardeşi nede dedeleri anaannesi falan hiçbiri istememişti ama şimdi seni çok seviyorlar dedi.
neden beni savundu bana gıcık oluyorsa?
ben zaten onunla sıkı fıkı kanka olalım demiyorum.ama insanız sonuçta ve ben bu gerginliği hissediyorum.nedense bu gerginliği bir tek ben hissediyorum diğerlerine baksan bana öyle geliyormuş.
ben eşimle tanışmadan önce onunla tanıştım.ortak bir arkadaşımız tanıştırmıştı. mail internet olayları daha yeni çıkmıştı o zamanlar.ilk tanıştığımız gün nerden bulmuşsa beni msn ye eklemişti gerçi hiç konuşma fırsatım olmamıştı, çevrimsdışı bir kaç gülücük bırakmıştı. ama yaşımız çok küçüktü ben büyütmüyorum bunu.ve zaten bi kaç gün sonra abisiyle tanıştım ve onunla çıkmaya başladım.sonrada evlendik.





Alt 02-09-2013, 09:18 #22

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
nevsehirliii´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bence hiiic canini sIkma, sen haklisin. Benimde aklima öyle geldi. Belkide sizden hoslaniyodur. Belli olmaz. Uzak durmak en iyisi. Kayinvaliden, kayinbaban filan seni cok seviyosa gerisi mühim degil bence. Yani kendi bilir. O hep öyle trip yapicaksa hic bi sebep yokken, sende ona kalmadin zaten. Tabiki sen yinede görevini yap bence. Zaten kayinlada fazla samimiyet iyi degil..
uzak duruyorum ama ben çok tedirgin oluyorum.artık onun evde olduğunu bildiğim zaman kayınvalidemin evine bile gidesim yok.





Alt 02-09-2013, 09:21 #23

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
Pinar88´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Kizlar yanlış düşünüyorsunuz
Benim abim evli ve drkek kardesimde yengemle mecbur kalinca konusur fazla yuz vermez
Bikeresinde sordum nie oyle yapiosun kiza diye
Eniştem olsa her turlu muhabbet ederim ama yengemde olsa 1kadinla ne muhabbet olabilirki dedi
Severim sayarim ama mesafemide koyarim sonucta ne gerek var
Cekiniyorum ne konusacagimi bilemiyorumki dedi

Sende yanlis dusunme cekiniyrdur
Abimde uzun zmndir evli 2cocugu var
Takma bence
ben burda sevmeden saymadan bahsetmiyorum.
düğünümüzde bile tebrik etmedi.bayramda bile bayramlaşmıyor.evimize adımını atmıyor. yolda gördümü başını çeviriyor.
mesafe böylemi olur? ben ne yaptım? benim suçum ne?





Alt 02-09-2013, 09:24 #24

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
nevsehirliii´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Zaten dinimize göre kayinla muhabbet etmene gerek yok. Samimi olmana gerek yok. Ama bu durum cok farkli. Hic yokmusum gibi davraniyor diyo. Konusmasina gerekmez, ama yengesinin bi sey sordugundada cevap vermesi lazim, öyle degilmi.
bu arada şimdi aklıma geldi.bi tane yengeleri var onların yaşı küçük 24 yaşlarında falan. geçen onlara gittiğimde o gelmişti. kayınımda evdeydi. hoşgeldin dedi, tokalaştı sonra sarıldı öptü, biraz espiri yaptı, şakalaştılar sonra diğer odaya gitti. yengeside diyoki çok alem çocuk X bazen faceden yazışıyoruzda çok güldürüyo beni
o yengede ben değilmiyim?
o kuzeninin karısıysa bende abisinin karısıyım.ben daha yakınım.ben geldiğimde hiiç sanki bir gölge geldi geçti.





Alt 02-09-2013, 09:27 #25

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
Pinar88´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ayrica sizden hoslanabilir diyenlere siddetle kızıyorum vesvese sokmayin kadinjn aklina
Ne alaka yani
Hep kotu dusunmemek gerek
O zaman bende diyebilirimki neden bukdr takiyor erkek kardesin onunla ilgilenmesinii neden istiyor yoksa ondan hoşlanıyormu
Hani seytani dinlersek vesveseden cok ne var
Adam cekingendir ondan sonucta cocukluk arkadasi degil kuzeni degil asker arkadasi degil

yoo ne alaka ne hoşkanması. sadece çok rahatsız oluyorum
yarın öbür gün çocuğumuz olacak sırf benden diye çocuğumuzuda sevmicek.





Alt 02-09-2013, 09:28 #26

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
Pinar88´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Anlattiklarini okuyunca kardeskmle yengem geldi aklima
Onlarda ayni
Kardesim cok suskun yengemde illa niye boyle der durur
Benim kardesim kucuklukten beri tanidigi kizlarla yada yasca cok buyuk olanlarla kolay muhabbete girer ama sonradan tanidigi kadjnlarla ne konusacagini bilemez
I
Kardesimde cok soguk davranir yengeme
Yapisi oyle cekingen ve yengemin herzaman ciddi llmasini ister
Bence arkadas kafaya taktigi icin abartiyor durumu
Hem diyelimki sevmiyor napalim olelimmi
Sevmek zorunda degil
Belkide farkina varmadan kardesin hosuna gitmeyen bir hal hareket yapti

Ya bence sadece kulturumuzun getirdigi cekingenlik okdr abartip fesatliga girmemek gerek yok sevmio yok hoslanio pff

bu çekingenlik nedense sadece bana karşı. diğer bütün herkesle kanka





Alt 02-09-2013, 09:32 #27

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
Burak´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yok artık ya şöyle düşünceler sokmayın insanların kafasına, abisinin karısına bakar mı insan daha neler


alıp karşına konuşsan belki daha kolay olur, böyle bir durumda empati yapmak bile zor eğer ben abimin eşine böyle bir şey yapıyor olsaydım ve bunca zaman bu artık bende yer ettiyse, ya onun aileye girmesini vaktinde istememişimdir beni ezip geçmişlerdir, ya bir olay olmuştur böyle davranmama sebep. Bu anlattıklarına göre herkes sana öyle geliyor diyorsa, onların bilip senin bilmediğin bir şey var

ne konuşacam konuşmuyorki benimle.
bir iki defa facebooktan birşey yazdım ona, annesi birşey istemişti benden benimde kontörüm yoktu ona soracaktım online gözüküyordu diye ama hiç yazmadı.





Alt 02-09-2013, 09:34 #28

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
dadlu_caduu´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
uuw şaşırtıcı doğrusu belki sizi kıskanıyodur.
eşimimi kıskanıyor benden?
sanmıyorum çünkü sevgiliyken bir ara üçüncü bir şahıs yüzünden (eski erkek arkadaşım) neredeyse ayrılıyorduk ve o zaman oda müdahale etmişti. bana abimin mutluluğunu bozmak istiyenler beni bulurlar karşılrında kendimden çok abimi seviyorum demişti. ilk ve son ciddi konuşmamız o zaman olmuştu.





Alt 02-09-2013, 17:27 #29

- Rυsłαηα

Gorki

Alıntı:
sari_papatya´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bilmiyorum, sanmıyorum. kızmadım bu arada.
ben eşimle evlendiğimde ailesi beni pek istememişti kültür farkı var diye.
geçen onların bir komşusuyla sohbet sırasında bana dediki evet eşinin ailesi seni istemedi,eşin çok karşı çıktı onlara.seni tek savunan kayının oldu dedi. ne annesi,ne babası, ne kız kardeşi nede dedeleri anaannesi falan hiçbiri istememişti ama şimdi seni çok seviyorlar dedi.
neden beni savundu bana gıcık oluyorsa?
ben zaten onunla sıkı fıkı kanka olalım demiyorum.ama insanız sonuçta ve ben bu gerginliği hissediyorum.nedense bu gerginliği bir tek ben hissediyorum diğerlerine baksan bana öyle geliyormuş.
ben eşimle tanışmadan önce onunla tanıştım.ortak bir arkadaşımız tanıştırmıştı. mail internet olayları daha yeni çıkmıştı o zamanlar.ilk tanıştığımız gün nerden bulmuşsa beni msn ye eklemişti gerçi hiç konuşma fırsatım olmamıştı, çevrimsdışı bir kaç gülücük bırakmıştı. ama yaşımız çok küçüktü ben büyütmüyorum bunu.ve zaten bi kaç gün sonra abisiyle tanıştım ve onunla çıkmaya başladım.sonrada evlendik.
yani ilk önce onunla tanıştıysan öyle bişey olmuş sonra da vazgeçmiş olabilir
kafa karıştırmak istemem




sari_papatya Bunu beğendi.

Alt 02-09-2013, 17:42 #30

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
Deɴise Castieʟʟo´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster


yani ilk önce onunla tanıştıysan öyle bişey olmuş sonra da vazgeçmiş olabilir
kafa karıştırmak istemem
öyle birşey olmuş olsa bile bu çok eskide kalmıştır, üçümüzde çocuk sayılırdık o zamanlar.hem hiçbirşey olmadıki, ben onunla tanıştım, bi kaç gün sonra abisiyle tanıştım sonra abisiyle çıkmaya başladık.
bizi tanıştıran arkadaşta aramızı yapmak için tanıştırmadıki, rastgele ben arkadaşımla geziyorken onunla yolda karşılaştık öyle tanıştırdı.





Alt 02-09-2013, 17:53 #31

sari_papatya

Acemi Üye

ben mesaj atamıyorum denise




- Rυsłαηα Bunu beğendi.

Alt 02-09-2013, 21:10 #32

Bi-çare-i gedâ

Forum Heveslisi


Allah allah, kuzeninin karisiyla neden konusuyo peki? dedigin gibi sen onun yengesisin yine, o daha uzak. Ben cözemedim senin kaynini yaa. Istersen bi konus esinle, yoksa senin icine dert olucak..





Alt 02-09-2013, 22:05 #33

sari_papatya

Acemi Üye

Alıntı:
nevsehirliii´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Allah allah, kuzeninin karisiyla neden konusuyo peki? dedigin gibi sen onun yengesisin yine, o daha uzak. Ben cözemedim senin kaynini yaa. Istersen bi konus esinle, yoksa senin icine dert olucak..
konuşmayı bırak sarılıp öpüşüyorlar, şakalaşıyorlar bile. ve bu yengesi onda yaşça daha küçük.yani yanlış anlaşılmaya daha müsait bir durum





Alt 03-09-2013, 01:24 #34

Pinar88

Forum Heveslisi


Anlasilan sen kiskaniyorsun diger yengeyi hehe
Ya saka bi yana eskiden senle tanismis olmasindan dolayi utaniyordur yada yanlis anlama diye uzak duruyordur
Ben sen olsam açıkça sorardim
Sonucta dedigin gibi ortam geriliyor ömür gecmez oyle





Alt 03-09-2013, 08:15 #35

sari_papatya

Acemi Üye

yoo diğer yengeyi kıskanmıyorum çünkü tek yenge o değil ve bir tek onunla iyi değil.ben sadece o yengeyi örnek verdim, daha başka örneklerde verebilirim.herkesle iyi ben hariç. yani herkesle iyiyken kimse yanlış anlamıyoda bana selam verse normal davransa yanlışmı anlaşılacak? ayrıca oturup konuşamam; konuşmayı bırak bana selam bile vermiyor
bide önceden tanışmışsak bu kale alınacak birşey değilki sonuçta arkadaş olarak tanıştık ve bi tek onunla tanışmadım.aynı arkadaş çevremizde eşimin bir sürü erkek kuzeni vardı, hep beraber takılıyorlardı.ve hepsi şu anda bana karşı çok normal davranıyorlar. bir yerde görseler beni yanıma geliyorlar, sarılıyorlar hal hatır soruyorlar, bazen telefondada konuşuyoruz.bunlar gerek onların ailesinde gerek benim ailemde normal şeyler kimse kimseyi yanlış anlamıyor, kimse kimseyede yan gözle bakmıyor.





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 12:55 .