arkadaşlar yardım
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 09-11-2013, 01:27 #1

çaresizim_26

Yeni Üye

arkadaşlar yardım



biliyorum hepiniz beni yargılıycaksınız dünbiriyle tanıştım facede tanıyor olabilicek kişilerden eklemiş benimde cnm çok sıkkındı konuşmaya başladık. aynı şehirdeyiz .bugun buluştuk ayak üstü zamanım yoktu görmek istedi kabul ettm. ayrıldıktan sonra benden hoşlandığını söyledi ılımlı baktım bende ama az önce geçmişte cezaevine girdiğini ve uyuşturucu kullandğnı söyledi. direk sert tepki verdim uzaklaştım sizce ne yapmalym çok kırıldı off çok çaresizim kimseye anlatamyrm ya........ yardım edin



Benzer Konular

Görüntüleme:1027, Cevaplar:10

İlginizi Çekebilir >
Alt 09-11-2013, 01:33 #2

DamlaSU.

Yasaklı Üye

Doğru olanı yapmışsın,sert tepki vermen gayet normal.
Bunun için kendini suçlu hissetme.
Kısacası yaşın kaç bilmiyorum ama o tip insanlardan uzak durmanı öneririm.





Alt 09-11-2013, 01:38 #3

çaresizim_26

Yeni Üye

yaşım 24 aynı yaştayız ama o bu olayı 16 yaşında yaşamış yani insanları geçmişiyle yargılamak onları dışlamak doğru mu ?





Alt 09-11-2013, 01:49 #4

WelaT

Foruma Isınan Üye


bazen insanlara ikinci bir şans vermek lazım. Fakat; kesinlikle iyi araştırın kim olduğunu ne yaptığını öğrenin. detaylı bir araştırma yaptıktan sonra tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.





Alt 09-11-2013, 21:48 #5

Emek.

Deneyimli


Alıntı:
çaresizim_26´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yaşım 24 aynı yaştayız ama o bu olayı 16 yaşında yaşamış yani insanları geçmişiyle yargılamak onları dışlamak doğru mu ?
Senin gönlün var belli,ee o zaman bize neden soruyorsun?
Mutluluklar dilerim.

edit: B E L L İ yazıyorum belirli çıkıyor delireceğim.





Alt 10-11-2013, 14:01 #6

akillideli

Azimli Üye


ya arkadaşlar neden kızlar hep kötüleri seviyor melek gibi insanlar dururken anlamıyorum. mükemmel geleceği itip başka şeylere dalıyorlar..aynı ben de senin gibi düşünen arkadaşımı kaybettim.insan 7 sinde neyse 70 inde de odur boşuna dememişler iyi düşün bence.





Alt 10-11-2013, 16:14 #7

CheruB_GirL

Foruma Isınan Üye


Dün tanıştınız , bugün buluştunuz.. Kısa bi zaman dilimi , uyuşturucu ve cezaevi olayları olmamış olsaydı bile iyi tanımanızı öneririm





Alt 10-11-2013, 20:01 #8

diskopat

Azimli Üye


Çocuk dobra en azından, bunu senden saklayabilirdi..Ama söylemiş yinede..Fakat dobralığı geçmişini göz önünden alıp onu baş köşeye oturtmuyor..İyi gözlemlemeli ve şimdiki yaşamına bakmalısın..Neler yapıyor, nasıl vakit geçiriyor, eski ile bağını koparmış mı?

İyi olman dileğiyle..





Alt 10-11-2013, 20:23 #9

Burak

Mühendis Bey


geçmiştemi uyuşturucu kullanıyormuş orada biraz cümleyi yuvarlamışsın, valla üsttede bir arkadaşın söylediği gibi insan 7sinde neyse 70inde de odur.

Oturduğum semtten dolayı bahsettiğin tip arkadaşlardan benimde iki tane var ki çokda severim harbi delikanlı harbi adamlardır. Böyle olmak için sebepleri var yok herşeyi tartışılır ama böyle insanlar genelde kendilerini kontrol edemezler onlar üzerinde psikolojik olarak bir hakimiyetiniz yok ise bir an devri döner ve istem dışı size ve ya yakınlarınıza zarar verecek şeyler yapabilir.


Bu paylaşımı gerçekten onu kırdığınız için mi yoksa şu an hayatınızda bir takım olaylar yüzünden yanınızda başınızı yaslayabilecek birisini arayıp uygun kişinin O olup olmadığı hakkında yorum almak için mi yazıyorsunuz?


Eğer garantici bir kişiliğiniz var ise kesinlikle uzak durmanızı öneririm.





Alt 10-11-2013, 21:21 #10

aklimofline

Azimli Üye


bunu sana kendi mi söyledi?





Alt 11-11-2013, 11:28 #11

a.(e)MiN

Forum Heveslisi

dün tanışıp ertesi gün bulusmak oda ilginç





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 12:22 .