Uzun zaman oldu

#1
Neredeyse 1 aydır birisinden hoşlanıyorum. Okuldan bi çocuk. Her neyse işte ben ilk gördüğüm zaman böyle ilginç oldum yani birkaçınız o duyguyu biliyordur. Ve sonra da hoşlanmaya başladım. Onun ortak arkadaşlarından falan ismini öğrendim sonra araştırdım face'de. Buldum tabii. Ve ekledim. Kabul etti ama tabi kabul etmesi yetmez değil mi ? En azından farkımda olmuş oldu ama bilmiyorum ona açılmam gerektiğini düşünüyorum ama çok da kararsızım. Sizce ne yapmalıyım ???

İlginizi Çekebilir
  • Uzun zaman oLdu !...
    Uzun bir aradan sonra ilk defa dün gece ağlarken uyuyakalmışım... Ağlayarak uyumasaydım da olurdu han...

  • >>:<< Uzun Zaman Oldu >>:<<...
    Uzun zaman oldu sana mektup yazmadığım,ama sen beni en iyi bilen olarak nasıl olsa bir gün bir şeyleri...

  • ....::::.Uzun Zaman Oldu.::::.......
    Uzun zaman oldu sana yazmayalı.. Kaç kere yazmaya çalıştım da yazamadım veya kaç kere yazdıklarımı ...

  • Uzun zaman oldu...
    Uzun zaman oldu Uzun zaman oldu sana mektup yazmadığım,ama sen beni en iyi bilen olarak nasıl olsa b...



#2
Facebooktan konuşma bence. Yüzyüze konuşursan daha sağlıklı olur.
Özgüven sahibi olduğunu göstermelisin.


#3
Bırak ilk o adımı o atsın.


#4
Alıntı:
Halil İbrahim.´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Facebooktan konuşma bence. Yüzyüze konuşursan daha sağlıklı olur.
Özgüven sahibi olduğunu göstermelisin.
Yüzüne bakmaya bile utanıyorum ki nasıl konuşucam


#5
Alıntı:
' .. deђ$e†mеLЭq..´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bırak ilk o adımı o atsın.
Atmaz o


#6
Atar Atar sabret sen.
Allah verir.
Olmazsa face'de konuş .
Kurtulursun en azından aklındaki düşüncelerden çözüme kavuşur sevip sevmediği hususunda bir fikir sahibi olursun yolun başından dönersin bu işten ..


#7
mesaj fln atmaz sen faceden takıl zamanla telefonunu iste mesajllaş o zamanla bakmışsın sevgili benim herzamanki taktik bende yüzüne bile bakamam yanyana olduğumuzda


#8
bak bir de ben bir şey söyleyim benim sevgilim yani sevgilim olmadan önce beni ekledi faceden. okulda akıllı tahtalar ne zaman açılıyor diye mesaj attı. hiç tanımıyordum onu. ama oradan bir konuşmaya başladık sonra ben 1 ay konuştuktan sonra çıkma teklifi ettin şimdi 1 sene 2 ayımız olacak Allahın İzniyle. ona mesaj atmadığın onun yanında olmadığın her saniye onu başkasıyla paylaşıyorsun demektir. sen acele et derim. hiç açılma arkadaşmış gibi mesaj at tanış konuş.. tavsiyeme uy. her şey güzel olaccak


#9
Alıntı:
aklimofline´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bak bir de ben bir şey söyleyim benim sevgilim yani sevgilim olmadan önce beni ekledi faceden. okulda akıllı tahtalar ne zaman açılıyor diye mesaj attı. hiç tanımıyordum onu. ama oradan bir konuşmaya başladık sonra ben 1 ay konuştuktan sonra çıkma teklifi ettin şimdi 1 sene 2 ayımız olacak Allahın İzniyle. ona mesaj atmadığın onun yanında olmadığın her saniye onu başkasıyla paylaşıyorsun demektir. sen acele et derim. hiç açılma arkadaşmış gibi mesaj at tanış konuş.. tavsiyeme uy. her şey güzel olaccak
Çok iyi taktikmiş ya =D deniycem teşekkür ederim


#10
ilk mesajlar hala kayıtlıdır bende. öyel büyük bir aşka dnüştü ki şu an neler yaşadık bir sene de. kim bilebilir o mesajın bu kadar büyük bir aşk başlatacağını


#11
Alıntı:
aklimofline´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ilk mesajlar hala kayıtlıdır bende. öyel büyük bir aşka dnüştü ki şu an neler yaşadık bir sene de. kim bilebilir o mesajın bu kadar büyük bir aşk başlatacağını
Mutluluklar ya ayrılmazsınız umarım =D Kim bilir belki biz de öyle oluruz bi süre sonra =)




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 20:56 .