Bayanlar ilgi görünce neden değişir?
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 06-12-2013, 17:27 #1

gercekler

Yasaklı Üye

Bayanlar ilgi görünce neden değişir?



Peşinizde dolaşan olsun yada öncesi sizin teklif ettiğiniz sonra size aşık olan olsun ne zaman üstüne düşsesniz neden sizi umursamaz davranır sonra sizde bana ne ne halin varsa gör dediğinizde neden üstünüze düşer sonra yeniden siz ona ilgili davransanız neden artizlik yaparlar?Nedir bunların beynindeki bu gel gitler egomu yapıyorlar nazmı yapıyorlar sizce nedir bu davranırslar yada arada biz hata yapıoz farkında değiliz ona göremi şekilleniyorlar?



Benzer Konular

Görüntüleme:2926, Cevaplar:22

İlginizi Çekebilir >
Alt 06-12-2013, 17:32 #2

Burak

Mühendis Bey


uzun lafın kısası "siz neyin kafasını yaşıyorsunuz" diyorsun

bir gün onları anlayabilirsem söz gelip sanada anlatacağım




Çoban Y?ld?z? Bunu beğendi.

Alt 06-12-2013, 17:35 #3

Melodi.

^

Erkekler genelde ilişkiye başlamadan önce olağanüstü ilgiler,devamlı arayıp sormalar yapar,ilişki başladığından bir süre sonra o ilgi alaka kesilir,yüzünü gören cennetlik,siz niye böyle iki yüzlülük yapıyorsanız kadınlarda o yüzden yapıyordur.

Nasıl çevirdim lafı yia.





Alt 06-12-2013, 17:50 #4

WelaT

Foruma Isınan Üye


bu yaşıma kadar hala anlamış değilim.
çok ilgi gösterdiğinde çok üstüme geliyorsun olur.
az ilgi gösterdiğinde bu kadar mı diye dırdır ederler.
hani orta halli olsun diyorsun bu sefer de sen beni hiç sevmiyorsun derler.
ee bazen tamam kendi haline bırakayım diyorsun bu seferde odun damgası yiyorsun.

Vallahi çözemedim.Ya çok fazla naz var yada aşırı bir duygusal tepkime.
yani tek diyebileceğim. 7 yıldır yaptığım tüm analizleri alıp çöpe atmam gerekiyor.
Psikoloji denen birşey olmadığı için bayanların psikolojisini çözmek imkansız.

bir cevap bulunursa lütfen pm ile bana bildirsin





Alt 06-12-2013, 18:30 #5

gercekler

Yasaklı Üye

melodi kardeşiminde dediği doğruda birde albert einstein abimizin lafı atomu anladım bayanları anlayamadım diye..bence karsılıklı olabilir erkek ayarlayınca ilgisini azaltıyor olabilir bununda altında ayarlayınca karsı tarafın egosunu tatmin etmek istediğini seziyor olabilir bayan içinse erkek önce çok ilgi gösterdi sonra yapım kişiliğim onu sarmadı daha az ilgi gösterdi bende intikam alıcam diyor olabilir ama tek anladığım fazla ilgi göstermediğin zaman değerli olduğun..





Alt 06-12-2013, 20:06 #6

BAL

Breakfast at Tiffanys


Erkeklerle aynı sebepten ötürü.





Alt 06-12-2013, 21:17 #7

gercekler

Yasaklı Üye

o zaman elde etme egosu yani..hırsını tatmin edince yallah diyorlar..





Alt 06-12-2013, 21:20 #8

BAL

Breakfast at Tiffanys


Kadın/erkek ilgi görünce değişir diye bir genelleme yapmak yanlış bi kere.
Yanlış yoldan gidersek doğru bir yere varamayız o algıyı bi değiştirelim.
Bu kişinin sana neden ilgi duyduğuyla alakalıdır.
Görür/beğenir/ilgi gösterir (tanımak ister)
Konuşur/tanır/karakterinden güzelliğin-yakışıklılığın kadar etkilenmez/soğuk davranır.

Yani kişi sana doğru bir niyetle yaklaşıyor ve karakterinden de görünüşün kadar etkileniyorsa soğuma gibi bişey söz konusu olmaz.





Alt 06-12-2013, 21:31 #9

gercekler

Yasaklı Üye

kadınlardan ilgi gördükçe havalanmayan yoktur genelde ilgi görünce ezik insanlar havalanır türkiyedede kadınlar ezildi yavas yavas dış yaşamla tanşıolar az ilgi görseler kaprislerinden yanından geçilmiyor ben hep önce dısladımı sonra kabul ettim ille dıslanmışlıktan artizlendiler ama genelde baktım ilgi gördükçe kibirlenip egolarunu yükseltiolar yaradılış gereği egoları yüksek olduğu için ilgi görüncede bu yüksekliğe ulaştıklarını düşündükleri için olabilir..





Alt 06-12-2013, 21:33 #10

BAL

Breakfast at Tiffanys


Alakası yok. Kişiden kişiye değişir o. Sen yanlış kişiye denk gelmişsin.





Alt 06-12-2013, 21:38 #11

gercekler

Yasaklı Üye

ne kadar erkek arkadasın varsa sor bence bayanlar ilgi görünce değişmiyormu ama doğru söyleyin de
ben bir kişi için demiom her kız arkadasım için diom..hepsimi yanlış kişiydi bayanların ilgiden değiştiklerini biliom ama sebebini bilen yok





Alt 06-12-2013, 21:42 #12

BAL

Breakfast at Tiffanys


Niye erkek arkadaşlarıma sorayım ben bi bayan olarak bunu sana söylüyorum benden iyi bilemezsin değil mi?
İlgi görünce değişen insan karaktersiz insandır.
Ben değişmem mesela. Değişeni de sevmem.
Ayrıca bi insanın değişmesinin tek sebebi ilgi görmesi değildir, senin yanlış bir hareketin de olabilir.





Alt 06-12-2013, 21:45 #13

gercekler

Yasaklı Üye

bazı bayanlar bakar umursamam dönüp bakışlarımla karşılık versem yüzde 90 ı bir daha havasından çekilmicek hale gelir tüm erkekler aramızda aynı şeyi deriz ilgi göstermicen gösterirsen böyle olur deriz bunun sebebinide bilmeyiz..





Alt 06-12-2013, 21:50 #14

PaPaRaZzİ

Bizden Biri


nolmuş burası ya

seninkilerin hepsi yanlışmış ama böyle k.....rda yok deil hani )(hem cinsim ama yok deil bunlarda görüyoruz napalım )
dogruyu buldugunda ilginlenince sevinen ilgisizliginn ardında bişe aramıycak oda insan her dk bnmle ilgilenemez sorunları vardır die düşünebilecek her dk şımarık velet gbi ilgi beklemycek kız var...yok deil ama sen bulamamışsın aramaya devam deneme yanılma dünyası bu
saçmaladım gbi ama nyse ya




Burak Bunu beğendi.

Alt 06-12-2013, 21:55 #15

gercekler

Yasaklı Üye

ilgi görünce şımarmayan kız benim gözümde dünyanın 7 harikasını iflas ettiren kızdır.bayanlar kaprislidir kaprisin getiriside olabilir..





Alt 06-12-2013, 23:49 #16

Aşĸ-ı Derûɴ.

-


Güzel kardeşim bence sen hiç bu konulara kafa yorma.
neden dersen, ben yıllarımı kadınları anlamakla geçirdim.
bana Aşk doktoru bile derlerdi bu yüzden.
çünkü kadınların neye nasıl tepki vereceklerini,
nelerden hoşlanıp, hoşlanmayacaklarını vs bilen biriyim.
Ama gel görelim ki ben de kadınları hala anlamış değilim.
bir gün bir kadını anlarsam eğer evlenicem onla




Burak Bunu beğendi.

Alt 06-12-2013, 23:56 #17

Greenstreetholigans

Deneyimli


İlgi gören ya da takip edildiğini/izlenildiği fark eden insan, değişir. Değişme Miktarı kişiye bağlıdır. Bunun cinsiyet ayrımı olacağını sanmıyorum.




Burak Bunu beğendi.

Alt 07-12-2013, 00:45 #18

Kitapokuru

x

Valla açıkçası kendimden söylim ilgiyi sevmiyorum,takmasın beni umursamasın ben peşinden gideyim:|
Bir yerden sonra gözümde yapmacıklıktan başka bir şey olmuyor şu ilgi denen şey,samimi değil.





Alt 07-12-2013, 09:28 #19

gercekler

Yasaklı Üye

bayanlar erkeklere göre daha çok şımarır kişiden kişiye değişmez en doğrusu albert einstayn bile atomu buldum bayanlara aklım ermedi deyip olayı düşünmemek ve taktikiğin ilgi gösterme bak nasıl peşinden geliyor olduğunu düşünmek gerek...





Alt 07-12-2013, 09:32 #20

gercekler

Yasaklı Üye

BAL
demişsinki
Görür/beğenir/ilgi gösterir (tanımak ister)
Konuşur/tanır/karakterinden güzelliğin-yakışıklılığın kadar etkilenmez/soğuk davranır.



Bu dediğin başıma çok geldi görsel beğenip yazılmalar haber yollamalar falan derken tanısınca beni soğuk buldular manyak sandılar kaçtılarondan devamlı ben kendim bulmak istedim hep onlar beni buldu öle gelenden zaten hayır gelmiyor cıvık oluyorlar genelde şekilci cahil insanlar oluyorlar..
ama genede ilgiyi fazla göstermicem bundan sonra...





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 15:19 .