Evlenenlere sorum var
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 10-02-2014, 22:12 #1

rasimsky

Foruma Alışıyor

Evlenenlere sorum var



Arkadaşlar düğün hazırlıkları yapıyoruz biton borca girdik kız tutturdu nevresim takımını yatak örtüsünü erkekt arafı alır diye 1000 tl küsür kayıcak bana şimdi babası almış ona hepsini erkek tarafın alıcak diye diretiyo işlemeli hemde kız tarafı alır bildiğim akdarı ile bunaldım şu işlerden en son basıcam tekmeyi bunaldım nişandan beri ....



Benzer Konular


Görüntüleme:1792, Cevaplar:19

İlginizi Çekebilir >
Alt 10-02-2014, 22:49 #2

Farah

Forum Heveslisi


Yatak örtüsü artı diğer örtü türleri , mutfak eşyası türü şeyleri kız tarafı alır normalde ama yöreye bölgeye göre değişebiliyor bu tip evlilik öncesi gereksiz uygulamalar..

Bu arada silah zoruyla evlendiriliyor gibi bi haliniz var..





Alt 11-02-2014, 00:15 #3

GüL-i Rana

Aktif Üye


Him bu tarz seyler cegiz diye bilirim yani kiz tarafina aittir





Alt 11-02-2014, 11:44 #4

dystopia.

Bizden Biri

Kız tarafı sizi keklemeye çalışıyor bence.
Onların alması lazım.





RoSe_ Bunu beğendi.

Alt 11-02-2014, 14:58 #5

mert34

Uzak Diyarlarda Bir Mert


Bunlar ne kadar saçma şeyler ya böyle pazarlıklamı yapılıyor evlilikler yok sen alacan yok ben alacam öyle şeymi olurya ben evleniyorsam evime istediğimizi alırız yok ben bunu almıyorum senmi al olacak mantıksız şeyler bunlar mutluluk evliliği yapma o zaman madiyat evliliği yap kardeşim ..





Alt 11-02-2014, 16:34 #6

RoSe_

Bizden Biri


Oglan tarafi esyalari alir sadece, kiz'da ceyizini getiriyor...
hemm sen ben'mi olurmus böyle seylerde.





Alt 11-02-2014, 16:41 #7

Okaи

Üzerine alın.

Her iki tarafta bir şeyler alsın işte.
çalışın çabalayın kendi kendinize alın eşyalarınızı
ne bu ya yok kız tarafı alırmış,yok erkek tarafı alırmış.saçma geliyor nedense bana bunlar.




amelie. ve Farah Bunu beğendi.

Alt 11-02-2014, 18:03 #8

Buĝlеm

Kατre


Bir tane nevresim takımı alınmayacak sonuçta. Bir iki tane de erkek tarafı alır, doğrudur ama o da külfetli bir şey değil.
Yatak örtüsünü, ki onlar gerçekten biraz pahalı kız tarafı alıyor.
Maddi durum yoksa iki taraf ortaklaşa bir şeyler yapabilir. Hiç bir şey yapılamıyorsa yatak örtüsü de eksik kalsın. Süs zaten. Bu tarz şeyler için manevi anlamda sıkıntı yaşamaya gerek yok.





Alt 11-02-2014, 20:25 #9

Alman_

Deneyimli


Oldum olası sevmemişimdir şu muhabbetleri eşya ilemi evlenecek yoksa senin ilemi çok saçma iki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş derler (sizler için geçerli değil sanırım) işlemeli nevresim takımı ile değil





Alt 12-02-2014, 07:52 #10

Büşra

Ciao Bella


bence kızı bırak eşyaları al





Alt 20-03-2014, 23:11 #11

killghost

Azimli Üye


bence hiç birsey alma





Alt 21-03-2014, 02:06 #12

Sürenbayan.

ikizlerin annesi.


Bence evlenme. (tecrübe konuşuyor)





Alt 21-03-2014, 09:02 #13

GUAPO!

Osmanlı İmparatorluğu

Daha şimdiden sen ve ben kavgasına başladıysanız nikahı kıymadan bas tekmeyi bırak, sonrası daha acı verici olur senin için. Maddiyat gözünü bürümüş insanlardan uzak dur. Tecrübe ile sabit bende.




irem_4 Bunu beğendi.

Alt 21-03-2014, 10:02 #14

Pinar88

Forum Heveslisi


Ya benim amcalarim kizlarinin evini arabasinj tum esya ve ceyizini kendj odedi erkek tarafina gelinligi birak alyans bile aldirmadi gencler borcsuz sekilde yuva kursun diye. Birakin boyle igrenclikleri herkes gjxunun yettigini yapsin zorlamayin birbirini bi parca bez icin




GUAPO! ve ♪Soluk Bir Mavi♪ Bunu beğendi.

Alt 21-03-2014, 10:47 #15

Alaz

mother's daughter


Konu uygun bölüme taşınmıştır.





Alt 21-03-2014, 21:06 #16

ɢüʟ ɢüʐɛʟɨ

Bizden Biri


Kız tarafı biraz geçimsiz anladığım kadarıyla. Ben evliyim yatak örtüsü halısı perdesi vs. Hepsini annemler almışlardı. Yani kız tarafı alıyor genel olarak. Ama görünen köy klavuz istemez. Bence yol yakınken bırak bu kızı. Bunda diretiyorsa evliyken birçok şeylerde de böyle yapıp hayatınızı mahvedebilir.





Alt 05-06-2014, 12:39 #17

Burak

Mühendis Bey


işin içine aileler girdiği zaman sözünüde geçiremiyorsan işler sarpa sarabiliyor. Net olacaksın koyacaksın noktayı. Çok saçma geliyor ya bana böyle şeyler tamam o ev bir şekilde toplanmalıda ben istememki annem babam olaya dahil olsun babamın aldığı yatakta uyuyayım, onların aldığı yemek takımlarında yemek yiyeyim. Paran yoksa evlenmeden önce çekersin kredi gerekirse kızda alır bütceyi hesaplarsın ayağını yorganına göre uzatır ihtiyaçlarını alırsın. Evlendikten sonrada ödersin.




Bettina* Bunu beğendi.

Alt 17-07-2014, 16:55 #18

Đ.

Deneyimli


yöreden yöreye değişiyor mu demeliyim fakat şöyle birşey var ki belirli yerlerde kız tarafı sadece yatak odasına ait olan herşeyi karşılar kimiside sadece mutfağa ait olan beyaz eşyalar ve mutfağı kapsayan herşeyi.
bense kendimde çalıştığım için neyi gördüysem aldım (:
ya ortaklaşa yapmalısınız ya da onlar size nevresim takımı v.s al diyorlarsa sizde ona mutfağı aldırın olsun bitsin .p (gerçi bazen konuşulduğu kadar kolay değil bu işler)





Alt 08-01-2015, 20:54 #19

Burak

Mühendis Bey


tekrar okudum ve 6 ay önceki kafamdan hiç birşey değişmemiş en azından istikrarlıyım kendime helal olsun notu verip devam ediyorum, sevgiyle kalın





Alt 08-08-2015, 00:01 #20

irem_4

Foruma Alışıyor

Ya sen evlenme kendine yazık edersin. Kızada yazık olur. İki taraf özverili davranmalı.





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 21:53 .