2 yıllık ilişkim bitti.Geri kazanmak istiyorum
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 07-03-2014, 16:55 #21

roller

Acemi Üye



Alıntı:
AysnrMt.´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Bi gelisme varmi ? naptin ?

Daha konuşmadım.Hangi iletişim yolunu izleyeceğimi bilemiyorum..Direk arayıp halini hatrınımı sorsam acaba :/


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi





Alt 07-03-2014, 17:07 #22

-TaTLI_CaDI-

:(:


direk ara ama arkadasca aradim gibi sacma sapan seyler soyleme normal konusmaya calis ..
aradan fazla zaman gecmeden hemen ara derim.





Alt 07-03-2014, 17:21 #23

roller

Acemi Üye


Alıntı:
AysnrMt.´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
direk ara ama arkadasca aradim gibi sacma sapan seyler soyleme normal konusmaya calis ..
aradan fazla zaman gecmeden hemen ara derim.

Bu akşam aricam.bugün 26. Ayımız tanışmamızın..Bi kahve içmeye davet edicem bakalım neler olucak


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi





Alt 08-03-2014, 20:00 #24

Đяαgσи

Foruma Alışıyor


anladığım kadarıyla ayrılmışsınız...boşuna nefes tüketme/aklını da yorma.
ha olur da kız sana geri dönerse de arkana bile bakma , çünkü ayrıldıktan sonra tekrar birlikte olursanız tekrar ayrılırsınız.
çatlayan her ilişki su alır ve sonunda da batar, bir an önce sudan karaya çıkıp yoluna/hayatına devam et.....





Alt 08-03-2014, 21:18 #25

akillideli

Azimli Üye


hayırlısı be gülüm





Alt 08-03-2014, 23:52 #26

pyhimys47

Acemi Üye

Hacı, burda sen kalkıp böyle ibrahim tatlısesin klibini hatırlattın bana )) yok evden ayrıldım evden çıktım sonra o beni idare etti. Betimleme yapmışsın . ama sana güzel güzel bir gerçeği söyleyeyim ister inan ister inanma. ensene bak olum boynuzların boy gösterisi yapıyor. Aldatılıyorsun. )) yok arkadaş kalalım vs vs. Hangi devirde görülmüş ilişkisini kafasında bitiren bir kızın, erkekle arkadaş kaldığı ) çeki düzen ver kendine la. kariyerinle ilgilen. burda edebiyat yapacağına git biraz roman kitap oku





Alt 09-03-2014, 02:02 #27

ŞevaTari

Bizden Biri


Kadınlar Böyledir İşte Gittimi Gider Önünde sebep olmasada gider Çünkü kadın özgürlüğü sevendir Söylediğin Şeyler 2 Senelik bir ilişki için elle tutulu ayrılık şeyleri değil
Bence Hiç Arayı Soğutmaya Gerek Yok Sen Zaten Bir Aylık Bir süre zarfı vermişsin düşündüğünü düşünmüştür Çık Karşısına Kararlı bir şekilde Konuş ama basit cümlelerle değil yüreğinin en ufak mısrasına kadar uzanan acıyla konuş Eğer acını görmüşse ve yanındaysa umut vardır ama acını görmeyip yok derse umudunu kes Sen Yoluna Git o Yoluna

Kadınlar Yokluğuna Alıştığı erkekleri bir daha hayatlarına almazlar bak bakalım yokluğuna alışmış mı yoksa oda ölüyor mu yokluğunla
Vede Son Söz Olarak Seven insan merak eder acaba kimle şimdi ne yapıyor acaba acı çekiyor mu seven insan kendi sevdiğini başkasının ellerine teslim etmez vede ayrılığı kısa tutandır sen ne güzel merak etmişsin takip etmişsin sende umut var ama mesele onda var mı onu öğren (:




-TaTLI_CaDI- ve Άzє. Bunu beğendi.

Alt 10-03-2014, 10:53 #28

roller

Acemi Üye


Dün aradım açmamıştı,bugünde az önce mesaj attım konuşalım diye,beni arama sorma dedi bana,bende sadece merhaba demek istemiştim dedim sıkıntı yok dedim,oda ne gerek var sana iyi günler dedi.Whatsapptanda engelledi beni..

Çok sertti yani,şu durumda ne yapmalıyım sizce ? Siniri hala geçmemiş sanırım


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi





Alt 10-03-2014, 12:43 #29

-TaTLI_CaDI-

:(:


Karsisina cik yuz yuze konus. telefonla mesajla olmaz.





Alt 10-03-2014, 13:03 #30

roller

Acemi Üye


Alıntı:
AysnrMt.´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Karsisina cik yuz yuze konus. telefonla mesajla olmaz.

Eminmisin peki ? Hala siniri kızgınlığı üstünde,beni dinlemeyebilir,gördüğün gibi mesajları bu şekilde,etrafında her ne oluyorsa baştaki gibi değil şimdi istemiyor..Ben anlayamıyorum ne düşündüğünü :/


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi





Alt 10-03-2014, 19:39 #31

Άzє.

Akademisyenlik Yolunda.


Okadar masumca bi mesaja öyle tepki verdiyse bence sende grurunu daha fazla ayak altına alma.
Zaten şu durumda onunda affedeceği yok gibi.




?evaTari Bunu beğendi.

Alt 10-03-2014, 22:37 #32

roller

Acemi Üye


Alıntı:
Άze.´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Okadar masumca bi mesaja öyle tepki verdiyse bence sende grurunu daha fazla ayak altına alma.
Zaten şu durumda onunda affedeceği yok gibi.

Etraflıca herşeyi düşünmekte fayda var,özellikle kendi içimde düzeltmem gereken cok sey var onu farkettim..Pes etmeyi düşünmüyorum,gururumu ayaklar altına almadan devam edicem..Ben ona değer verdim ve ona değer bir insan olduğumuda göstermek istiyorum..Çok zor farkındayım ama imkansız diye birşey yok.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi





Alt 10-03-2014, 23:30 #33

Burak

Mühendis Bey


O kadar uzun yazmışsın ki konuyu, mesajları okumaya üşendim
Öncelikle gerçekten tebrik ediyorum anlaşılır bir dille yazmışsın.

Kızın babasından hiç bahsetmemişsin annesiyle kanka olup eve girip birlikte film izlemeler fln çok ilginç geldi ayrıca aranızda 6 yaş var annesi buna hiç tepki göstermedi mi, lisede bu kız daha nasıl aile bu dedirtti bu anlattıkların.

Kızın kısa süre sonra başkalarıyla olduğunu duyarsan hiç üzülme dön yoluna bak. Hatalarından dolayı böyle olduğunu düşünüp vicdan azabı çekmek istemiyorsan elinden geleni yap tedbirini al tevekkülü Allah'a bırak.



*****

şimdi ara mesajları da tamamladım

Sen hiç kendini üzme, tecrübe konuşuyor derler ya işte o hesap yeterince tecrübe edilmişi var burada.
Hiç bişey söyleme, zorlama. Birşeyler yaşamışsın senin için güzel anılar olarak kalsın.
Bide şu var ki lisede sanırım bu kural. İlk sınıflarda hepsinin üniversiteli mükemmel sevgilileri olur.
3. sınıfta araları bozulur ve 4. sınıfta doğru yolu bulurlar. Mezuniyet balosunda hiç bir erkeğe güvenmemeleri gerektiğini öğrenirler.





Alt 15-03-2014, 12:01 #34

roller

Acemi Üye


Anılar duyguları canlandırırmı ? Yaşadığımız en özel anlar en duygu yüklü anlar bir kalbi yumuşatmada ne kadar etkilidir ? Ona bir mektup vereceğim bu akşam,bütün anılarımızı ona yaşatmak istiyorum..Birlikte vakit geçirdiğimiz bir çok yerin foroğrafını çekip bastırttım.Arkalarına o gün neler yaptığımızı yazıcam..Mektupta duygusal olacak,iyi anılar iyi şeylerden bahsedicem,sevgimizi ona anlatıcam ve af dileyeceğim.Duygusal bir insan olduğundan kayıtsız kalmayacağını umuyorum,mektup dısında daha detaylar var ama onları söylemeyeceğim..Fikrim sizce nasıl ? En taş kalplisi gelse buna ne tepki verir sizce ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi





Alt 15-03-2014, 12:37 #35

Akn

Acemi Üye


Baştan sona okudum herseyi kendini iyi acıklamassın ama cok hata yapmıssın ? Ve bu kızın ailesi cidden asırı geniş geldi nedense bana...
Neyse konumuza gelelim Boşuna ugraşıyorsun bence arkadaşım sen Kız aklında fikrinde kısaca seni silmiş belliki suan senin yaptıkların hep takıntı olmuş sunu düşünüyorsun gibi geliyo onca yaşanmışlık varda halen neden bana bakmıyor neden konusmuyor bana göre takıntılık hareketleri gibi geldi.
Şuda varki araya bir ayrılık girdimi o ilişkiden hayır gelmez.Nerde görülmüşki ayrılıp bir daha dikiş tutanlar ben görmedim suana kadar hiç. Kısaca senin Gemi Buz Dağına carpıp su alıp Batmaya başlamış yapıcak bşy yok tabiki yoluna önüne bakıp hayatını tekrardan düzene sokucaksın...





Alt 31-03-2014, 00:13 #36

-TaTLI_CaDI-

:(:


varmi yeni gelismeler ?





Alt 01-04-2014, 22:35 #37

ɢüʟ ɢüʐɛʟɨ

Bizden Biri


Valla yazdıklarınızın hepsini okudum. Size fikirlerimle yardımcı olmak isterdim ama ne yapmanız gerektiği hususunda bir fikrim yok. Çünkü çok karmaşık bir durum içerisindesiniz. Allah yardımcınız olsun.
Gerçekten birbirinize karşı hala doluysanız umarım kavuşursunuz aşk güzel şey eşimden bilirim. Severek evlendik 3 yıl oldu hala birbirimize aşkla bakarız. Sevmek,aşk farklı güzel kavramlar.





Alt 30-05-2014, 01:50 #38

Melodram

we'll all become stories.


Okumaya üşendim de, sitenin adı tatlı aşkım diye buradakileri tecrübeli aşık sanıyorlar, vip aşık, yönetici aşık falan. Uzman aşk kadromuzla hizmetinizdeyiz demek isterdik ama buradakilerin yalnızlıktan midesi sırtına yapışıyor, o bağlantıyı da sen kur bu da benim derdim. Her neyse sorunu da cevabını da bilmiyorum ama erkeksin nihayetinde sürünün.
Şaka şaka.-not can sıkıntısı-





Alt 14-06-2014, 19:33 #39

ömrümünsehivsecdesi

Yeni Üye

ah bu erkekler..
yorarsınız bıktırırsınız sonra da peşinden ayrılmazsınız..
1 ayda değişime uğradığını yazmışsın bu kadar çaba vereceğine kızla birlikteyken ona saçma hareketlerde bulunmasaydın keşke.
olan olmuş önüne bak diycem ama bu da senin için mümkün görünmüyor.
Kadın direnir çabuk vazgeçmez ama vazgeçerse de kolay kolay geri dönmez.

zamana bırak. zaman her şeyin çaresi aceleye getirmemelisin bence.
sağlıcakla.
.





Alt 26-06-2014, 11:52 #40

Cih@N

Forum Heveslisi


şu bi gerçek kovalarsan kaçar kaçarsan kovalar.





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 00:14 .