yardım edermisiniz?
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 09-10-2015, 15:28 #1

Scatman

Yeni Üye

yardım edermisiniz?



Selam arkadaşlar..

Kız arkadaşımla 2 yıldır birlikteyiz ve yakın zamanda inşALLAH kapılarını çalmaya gideceğiz ve biz ara ara bazen tartışır ayrılırız ve bundan 2 ay önce tamemen koptuk aileler bile biliyo ayrıldığımızı ve ayrıldık kendisi tatile gitti bende ev, iş modundayım sürekli ve bende facebook da bir arkadaşımla konuşurken şakasına ''Yokmu üniversitede bir kız ayarla, bana'' yazdım ve konu orda kapandı, sonra bundan 1 ay önce falan kız arkadaşımla barıştık ve dün gece benim facebook hesabımda gezerken arkadaşım ile yazışmamı görmüş ve whatsapp dan bana yazıklar olsun sana yazmış, şakasına yazdım dediysemde inanmadı ve bu sabah ciddi ciddi tartıştık hatta ben telefonumu falan kırdım ve gitti..

ALLAH aşkına ne yapmalıyım ben dostlar ? lütfen bir yardım edin..




Benzer Konular
  • yardım edermisiniz...
    arkadaşlar sayfayı açıyorum 5 dk sonra kendiliginden kapanıyor bölümlere girmeye çalışıyorum hata veriyor:s ...

  • yardım edermisiniz:(...
    arkadaşlar sizden anlatacağım konuda yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum... yakın bir arkadaşım sayesin...

  • Bİ YARDIM EDERMİSİNİz.....
    yhahani bi sciriplit vrdı karşıdaki gibi konşuosun onun niki oluyo bişielr yazıosun şaşırıyo he onu nsl indire...

  • Yardım edermisiniz???...
    sayın yöneticiler ben ismimiin yazdığı yerin altına resim koymak istiyorum. Hani yeni üye olduğumuzu belirten...


Görüntüleme:1208, Cevaplar:13

İlginizi Çekebilir >
Alt 09-10-2015, 16:35 #2

Yönetici

canımın İstanbul köşesi


seven insan kıskanır,trip atar bunu aklınızın bi köşesinde tutun
ama durup durup saçma sapan konular içinde tartışma çıkarıyorsa ilişkinizi gözden geçirin
evlilik gibi ciddi bir konudan söz ediyorsunuz üstelik





Alt 09-10-2015, 17:11 #3

Sıvı El Sabunu

Foruma Alışıyor


Yeni bir telefon alıp onu da kırmak gerekir.





Alt 10-10-2015, 11:46 #4

italyanSoda

Bizden Biri


Alıntı:
Sıvı El Sabunu´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Yeni bir telefon alıp onu da kırmak gerekir.
birine yardım amaçlı mı geldin, yoksa dalga geçmek için mi ?

Scatman sana gelince ilk olarak scatman ismi nereden geliyor ?

John Scatman mı yoksa ? Severim kendisini şarkıları falan güzeldir.

şimdi şöyle söyleyim, sen arkadaşına esprisinede o kelimeyi kullanmış olsan bu gerçeği ona açıklayamazsın, yani empati kur bir ? o aynılarını dese arkadaşına işte tanıdığın bir erkek yok mu bana ayarla gibi.. senin hoşuna gider mi ? Sayın yöneticimiz dediği gibi trip atar ve kızar, bence sen gönlünü almaya bak ki bence sen hemen Çiçeksepeti sitesine gir güzel birşeyler bak, ee hadi..

sonuçlarınızı yazarsan seviniriz..





Alt 10-10-2015, 12:05 #5

Burak

Mühendis Bey


Şaka var, şaka var. Kız ağzına s..sa haklı. Neyse yinede korkma iki ay küs kalıp bugüne kadar barıştıysanız birazcık süründürüp yine sana mavi boncuk verir. Üstüne gitmemeni tavsiye ederim.




italyanSoda Bunu beğendi.

Alt 10-10-2015, 14:32 #6

Sıvı El Sabunu

Foruma Alışıyor


Alıntı:
iibeter´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
birine yardım amaçlı mı geldin, yoksa dalga geçmek için mi ?

Scatman sana gelince ilk olarak scatman ismi nereden geliyor ?

John Scatman mı yoksa ? Severim kendisini şarkıları falan güzeldir.

şimdi şöyle söyleyim, sen arkadaşına esprisinede o kelimeyi kullanmış olsan bu gerçeği ona açıklayamazsın, yani empati kur bir ? o aynılarını dese arkadaşına işte tanıdığın bir erkek yok mu bana ayarla gibi.. senin hoşuna gider mi ? Sayın yöneticimiz dediği gibi trip atar ve kızar, bence sen gönlünü almaya bak ki bence sen hemen Çiçeksepeti sitesine gir güzel birşeyler bak, ee hadi..

sonuçlarınızı yazarsan seviniriz..
Sen misin buranın zaptiyesi? diye sormazlar mı adama.




àRtì§tìc Bunu beğendi.

Alt 11-10-2015, 18:09 #7

Frau

Foruma Isınan Üye


Tamam anlatacagım sorununun cozumu bende 2 yol var;

1. 1 hafta kadar hic birsey olmamıs gibi davran sonuca varmazsa 4 sise ucuz kırmızı sarap al 100 luklerden olsun marka vermeyecegim simdi ilk 2 siseyi bi kerede yapıstır dik kafana fena vuracaktır zaten o sana ( bu arada yanında en samimi arkadasın olsun) moda girmeye calıs cunku birazdan bahsedecegim eylemi yururluge gecireceksin .. aglayın zırlayın moda girmek cok onemli burda 3. sisenin yarısında oturdugunuz odanın ust kapı camını yumrukla kır ama cıkartırken dikkat et ani bir hareketle camdan iceri sok fakat ani hareketle cıkarma bileğini kestirirsin niyetimiz kendimizi minimum zararla cıkarmak bu isten.. elinde yeterince kan varsa elini surekli yuzune gotur yuzunde kan olsun eger yeterince kan yoksa bi cam daha kır sonra yat yataga elini yuzune yakın tut azın yuzun kan olsun. neyse bu arada yanındaki samimi arkadasın bi kosu gitsin hatununu getirsin ona cılgınca seyler anlatsın.. neyse hatunun %100 gelecektir direk uzerine atlayacak aşhhqhıımm naptın sen kendineee falan fıstık sen baygın moduna gec caktırma sabahında mutlu son denendi ve %100 çalısıyor.

2. Sürekli telefonla taciz edeceksin hatununu 2dkda bi arayacaksın ve surekli inkaar edeceksin yalan ustune yalan soyleyecek fakat aynı zamanda süt dokmus kedi gbi olacaksın gel dese gelecek git dese gideceksin( bi arkadasım denedi oldu)




italyanSoda Bunu beğendi.

Alt 11-10-2015, 23:58 #8

Melodi.

^

Şakasına canım bizde yedik. Hiç bir kıza bunun şaka olduğuna inandıramazsın.
Madem bir halt yiyorsun arkanda iz bırakma. Mesaj silmek bu kadar zor değil.





Alt 11-10-2015, 23:58 #9

àRtì§tìc

Bizden Biri


Yakaladınız genç aşığı bi sağa bi sola yatırıyorsunuz.
Dostum sakin ol önce kız sevdiği için sana bu tarz konularda triplenmesi gayet normal senden böyle durumlarda ilgi alaka peşinden koşmanı bekler sevgini tartmak için. Çok sırnaşma tabi ama agırdan agırdan onu kovala göreceksin herşey eskisinden daha güze olucak.





Alt 12-10-2015, 01:15 #10

Chn

#


geçmiş olsun.
kızla tekrar konuş bence,gelip geçici şeyler.





Alt 12-10-2015, 04:12 #11

Frau

Foruma Isınan Üye


Alıntı:
Melodi♫´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Şakasına canım bizde yedik. Hiç bir kıza bunun şaka olduğuna inandıramazsın.
Madem bir halt yiyorsun arkanda iz bırakma. Mesaj silmek bu kadar zor değil.
skype cok lanet bisey siliyorsun yine orda lanet olsun





Alt 13-10-2015, 17:48 #12

♪Soluk Bir Mavi♪

Freedom • Happiness


Arkadaslar cok dogru demisler. Bu isin sakasi olmaz belliki istemissiniz bunu . benim sevgilim oyle bisey yapsa mumkun degil birdaha yuzune bakmam . kiz ne yapsa hakli .. Boyle yaptiysaniz kendinizi affettirmek zorundasiniz .. Bence kiz arkadasiniz her ayrildiginizda sizin birilerini ayarlamaya calistiginiza coktan inanmistir. İsiniz zor..





Alt 13-10-2015, 17:57 #13

Melodi.

^

Alıntı:
Frau´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
skype cok lanet bisey siliyorsun yine orda lanet olsun
Seni başka mecralara yönlendiriyorum.





Alt 27-02-2018, 14:06 #14

Nickimi7kedi

Bizden Biri


Kız arkadasın bana niye erkek ayarla diye arkadaşına şaka yapmiyo onun beyni yok mu





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:00 .