Yerli Sabrina Kanal D'de
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 10-07-2006, 22:23 #21

sheker_büshra

Forum Heveslisi


Alıntı:
DjKelaj´isimli üyeden Alıntı
ya açıkcası neden ADAM gibi senaryo yazmaz bizimkilerde
milletin yazdıgı senaryolara isim hakkı oderiz boyuna.
Mafya, aga, gibi diziler yazacaklarına ciddi anlamada kaliteli
( bizimkiler, ekmek teknesi .... ) gibi uzun nefesli ve insanı
aylarca izletecek diziler neden yazılmıyo. KENDI ÖRF VE ADETLERİMİZ yerine olmayan HAYALİ varlıklar üzerine
neden sacma senaryolar yazılıyo. BENCE İĞRENC Bİ SENARYO ve bu dizi ilk 13 bölümden sonra devam etmez diyorum
Açıkcası NEVRA SEREZLİNİN oynadıgı PERİ ANNEM midir nedir
o cok daha kaliteli bi ekip ve senaryosu vardı. Sanırım
oda TATLI CADI'dan aşırma bi senaryo..
bakcaz görcez noolck





Alt 10-07-2006, 22:26 #22

~GüLüm~

Deneyimli


Az önce tekrarına biraz baktım vede beğenmedim.Orjinal diziyi yani sabrinayı çok severek izlerdim. Fakat bu çok yetersiz olmuş,Ençok kediye güldüm .Nerde sabrinadaki sanem nerde burdaki duman





Alt 16-07-2006, 20:55 #23

?basak?

Aktif Üye

güzel bi dizi bence





Alt 17-07-2006, 08:50 #24

MiLLa*JoJoVicH

Aktif Üye


çok güzel bi çalışma olmuş..yani film süper zaten senaryo olarak bunu türklerin kendilerine özgü uyarlamasıda süper olmuş...(taklit olsada)





Alt 19-07-2006, 14:52 #25

gül_güzeli

Yasaklı Üye

bilgin için tşkler





Alt 20-07-2006, 21:56 #26

TaTLI_CaDI

Foruma Isınan Üye

Acemi Cadı (Kanal D)


Yerli Sabrina Kanal D'de

Büyülü ve gizemli bir dünyanın kapıları aralanıyor

Kanal D'de 06 Temmuz Perşembe günü başrollerinde, Merve Boluğur, Şenay Gürler, Nergis Kumbasar ve Celal Kadri Kınoğlu'nun oynadığı, Çağkan Çulha, Dicle Alkan, Levent Sülün, Billur Yazgan, Tuğçe Taşkıran, Gökdeniz Tüzün, Cenk Gürpınar ve Haluk Levent Karataş'ın da önemli rollerini paylaştıkları, "Acemi Cadı" adlı yepyeni bir dizi daha başlıyor. Dizide "Duman" adlı konuşabilen kediyi de Rasim Öztekin seslendiriyor. 16. yaş gününe bastığı gün, doğaüstü güçlere sahip olduğunu anlayan Ayşegül adlı genç bir kızın ve çevresindekilerin komik maceralarını anlatan dizinin konusu şöyle:

1. Bölüm Özeti

Ayşegül, annesi ve babası yurtdışında çalıştığı için Melda ve Selda adlı çılgın iki halası ile birlikte yaşamaktadır. Ancak bu tablo aldatıcıdır. Yeni okuluna alışmaya çalışan Ayşegül'ü 16.yaşına bastığı gün büyük bir sürpriz beklemektedir. Bu büyük sürpriz Ayşegül'ün hayatını tamamen değiştirir ve bir daha hiç bir şey eskisi gibi olmaz.Yıllardır kendisinden saklanan sırrı, halaları, doğum gününde ona açıklar. Ayşegül sihirli güçlere sahip bir cadıdır.Üstelik sadece o değil, iki halası ve Amerika'da çalıştığını zannettiği babası da cadıdır. Bu gerçeğe Ayşegül inanmak istemez ve karşı çıkar. Ancak 16.yaşına bastığı için yasak kalmış tüm güçlerini kullanabilme yetisine sahip olmuştur.Üstelik 16. yaşgünü hediyesi olan büyülü kitap aracılığıyla binlerce kilometre uzakta olduğunu zannettiği babası ile konuşabilmektedir. O artık istese de istemese de bir cadıdır. Önceleri bu durumu inkar eden Ayşegül cadı olmaktan mutsuzdur. Fakat okulda yeni tanıştığı, ilk bakışta hoşlandığı Selim ve ona rakip okulun popüler kızları, fikrinin değişmesine neden olur.Tuğçe ve grubunun saldırılarından kurtulmak ve Selim'i etkilemek cadılar için çok basit işlerdir.Halalarının rehberliğinde Ayşegül bu büyülü dünyayı keşfetmeye ve onlar gibi deneyimli cadı olmaya çalışır. Ancak bu sasıldığı kadar kolay değildir. Acemilik Ayşegül'ün başına bir çok dert ile birlikte ilginç serüvenler de getirir.





Alt 20-07-2006, 22:02 #27

TaTLI_CaDI

Foruma Isınan Üye


Yerli Sabrina Kanal D'de
Yerli Sabrina Kanal D'de
Yerli Sabrina Kanal D'de
Yerli Sabrina Kanal D'de





Alt 20-07-2006, 22:27 #28

MüLteCi

öмяüмüη ѕαн


ellerine sağlık





Alt 20-07-2006, 22:44 #29

esmerimm

Forumun Tiryakisi


paylaşım için saol





Alt 20-07-2006, 22:58 #30

AkaSya.

Bizden Biri


paylasımın için tşk ablacım dizi süper hele kız çok tatlı ya





Alt 21-07-2006, 00:51 #31

TaTLI_CaDI

Foruma Isınan Üye


rica ederim arkadaslar beğenmenize sevindim





Alt 21-07-2006, 08:32 #32

BiLGeSu

Forumun Tiryakisi

bugunku bolumu cooook guzel yenı gelen bı cocuk var ayse gül e Eşlık edecek partyde çok yakıSıklı





Alt 21-07-2006, 11:33 #33

~GüLüm~

Deneyimli


Herkesin ayrı ayrı aynı diziyi başlık açmasına gerek yok.Paylaşımlarınızı burdan yapın.





Alt 21-07-2006, 22:46 #34

tatlısh ashkımm

Deneyimli


Çoook güzel dizi selim çok yakışıklıı yaa





Alt 22-07-2006, 09:52 #35

BiLGeSu

Forumun Tiryakisi

Evet ya Seliim
Hamur abi Tarkantan da çok sempatik YakısıkLıydı yaa aŞkım oLdu o beNım





Alt 31-07-2006, 21:31 #36

ʍαυι

ÖZEL ÜYE

ACEMİ CADI


Yerli Sabrina Kanal D'de

Yapım : D Productions
Dramalar Koordinatör: Lale Eren
Uygulayıcı Yapımcı : Ahmet Kayımtu
Yönetmen : Feride Kaytan
Senaryo : Haluk Özenç
Müzik : Murat Evgin
Oyuncular : Merve Boluğur (Ayşegül), Şenay Gürler (Selda), Nergis Kumbasar (Melda), Celal Kadri Kınoğlu (Okul Müdürü Dilaver), Çağkan Çulha (Selim), Dicle Alkan (Ceren), Levent Sülün (Hulki Hoca), Billur Yazgan (Tuğçe), Tuğçe Taşkıran (Berna), Gökdeniz Tüzün (Ebru) Cenk Gürpınar (Cenk), Haluk Levent Karataş (Murat)


Yerli Sabrina Kanal D'de





Alt 01-08-2006, 11:23 #37

BiLGeSu

Forumun Tiryakisi

https://www.tatliaskim.com/viewtopic.php?t=13542
Önceden bu basLık acıLmısTı.resim ekLemeyi düsünüyosan ekLeme kiLitLenecek





Alt 01-08-2006, 21:23 #38

**melodi**



sabrinanın her bölümünü 2 kes izleyince;bu dzide neler olcağını azçok tahmin edebiiyorum.acaba dizi bitince sbrinadaki gibi film yapçaklar mı?? bütün karakterler çok sevimli bence. o 3.bölümdeki hamurabi kimdi yaa çok feci bişi olan??





Alt 02-08-2006, 08:23 #39

MüLteCi

öмяüмüη ѕαн


biraz izledim baya bir kopya olmuş sabrinayı çok severdim ama bunun konusu biraz basit geldi sevmedim fazla bazı yerlerde saçmalama var





Alt 16-10-2006, 00:13 #40

AkaSya.

Bizden Biri


Yerli Sabrina Kanal D'de
Yerli Sabrina Kanal D'de
Yerli Sabrina Kanal D'de
Yerli Sabrina Kanal D'de
Yerli Sabrina Kanal D'de





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 09:58 .