Tatlı Aşkım

Tatlı Aşkım (https://www.tatliaskim.com/)
-   Diziler (https://www.tatliaskim.com/diziler/)
-   -   En beğendiğiniz dizi / film replikleri. (https://www.tatliaskim.com/diziler/454607-en-begendiginiz-dizi-film-replikleri.html)

LeiCoSTr 18-07-2009 03:31

En beğendiğiniz dizi / film replikleri.
 
izlediğiniz filmlerden aklınızda kalan/sevdiğiniz/unutamadığınız
replikler nelerdir ?



astalavista bebek.. :D gibi :p


EZZKATT 18-07-2009 08:28

buraya gelip kı**na tekme yemek isteyen biri varmı diye sorsaydım bu kadar ukala konuşmazdın öyle değil mi?

Acaba doğru yerdemiyiz ? Bilen varmı sen ? sen ? sen ?
Lanet olsun öğretmenimiz bir zencimi benden bundan bahsediyorum dostum nasılsın kardeşim Heyy bunun nesi var böyle herhalde onu bizden daha fazla içeri atmış olmalılar.Çok doğru
Seni saç traşı neye benzediğini anlamadığım denny cricıt kı**lı lanet oalsı
Göster ona
Seni junior afrosu saçlı lanet olası
Dostum göster ona
Dynamic disco denny cricıt k**lı xdxd vs. vs.

xx||мéLiѕSs||xx 20-07-2009 22:55

Üç şeyden kesinlikle emindim.
Birincisi, Edward kesinlikle bir vampirdi.
İkincisi, onun ne kadar güçlü olduğunu bilmediğim için bu vampir yanı benim kanıma susamıştı.
Üçüncüsü, ona koşulsuz ve geri dönülmez biçimde aşıktım....

Ve asLan kuzuya aşık oLur:D:D

Jozy 18-07-2010 08:35

Geniş AiLe [Karışık]
 
Yetersiz Ulvi! ...
Az Ulvi! ...
Vasat Ulvi! ...
Rafadan Ulvi! ...
Olmamış Ulvi! ...
Tek taraflı Ulvi! ...
Yüzde iki Ulvi! ...
Her dört kişiden biri Ulvi! ...
Tamamı çizgiyi geçmeyen Ulvi! ...
Lanet olası federal Ulvi! ...
Yok denecek kadar az Ulvi! ...
Sinek arabasının peşinden koşan Ulvi! ...

Vitaminsiz Ulvi! ...
Saydam Ulvi! ...
Kauçuk Ulvi! ...
Muz orta Ulvi! ...
Atletico Ulvi! ...
Yarım yamalak Ulvi! ...
Açıkta satılan Ulvi! ...
Kafasında limon çekrdeği kalan Ulvi! ...
Parasının üstünü alamayan Ulvi! ...
Topla birlikte ayakkabısıda uçan Ulvi! ...
Çorapla koşan Ulvi! ...
sampuandan gozleri yanan ulvi.... arkaya bakmadan arka serbest diyen ulvi ..... dam ustunde un eleyen ulvi ...... caydanligin altindan dizime su damlatan ulvi.... tavanin kulpundan tutamayan ulvi.... kafasi su toplayan ulvi..... Andropoz olucam diye yanlislikla menopoz olan ulvi ....
Papaza sübhaneke okuyup aforoz olan ulvi..... piste cikip balon tepen ulvi ...... nikah sekerinden utanmadan 2 kere alan ulvi



bunlar ulviydi şimdi şukufe


MoLotof KokteyLim xD
İhraç fazLam...
günaydın çapağım..!
İhtiyaç dahiLim..
piknik sepetim xD
hızLı ve öfkeLim.. =D
asFaLt gözLüm xD
karışık CD'm (:
ikiz kuLem x)
Süpriz Yumurtam
menkuL kıymetLim..
GeLişi GüzeLim xD




biraz karışık atalım




Cevahir Bilal'e: "Kırarım DNA şifreni, gelecek nesillere aktaramazsın"

-Şifasız kaplıca

lan plastik doğrama

Cevahir kendisine dokunan bilale :"Ne o öyle ipeksi dokunuşlar."
Cevahir Bilale : "Görgüsüz tanık"
Mürsel ev ahalisine arabasına binmeden önce ayakkabılarını çıkarmalarını söyler.
Dede: "Devamlı kıbleye doğru süreceksen çıkartalım ayakkabıları"

cevahirden şukufeye:ben seni yavaş yavaş bırakayım debriyajım

Cevahir'den Şukufe'ye: " Akşam kapanmaya yakın gelirim, beraber bu yılın en iyi çıkışını yaparız."

-Seni kendi içinde ters çeviririm NEVRESİM Bilal


Zekai: Bizim için artık teneffüs yok, ben tuvalette bile ders çalışıyorum, kimse çakması diye de musluğu açıyorum.
Zekai: Mesela biz bir yol problemi çözüyoruz,yolda asvalt yok. Bir yaş problemi çözüyoruz, meğer çocuk nüfusta büyük yazılmış.
Zekai: Bu abaküs gibi kafamı çapraz koşu yapan forvetlere akıl dolu paslar atmak için yoramam ki.
Cevahir:
- Senle giriceğiz aşk halayına, sonra mendil sallayacaz alayına.
- Kendimi üçüncü kattan aşağı bıçaklarım.
- Lan sıfat tamlaması
- Açarım seni oksijenle
Mürsel:
İsveç İsveç Danimarka
Belçi Belçika Hollanda
Dakdeniz dakdeniz marmara
Türkiyenin başkenti Ankara
Cevahir: Boy abdestin var mı lan?
Ulvi: Geçen havuza gittiydik ya ordan var.
Cevahir: Lan o havuz bele kadar geliyordu.
Saltuk: Ooo kanka Ramazanda aşk başkadır haa
Zekai: Günaha sokma bizi tibet sığırı

bilalden seçmeler


koyu pembe bilal
KOYU BİLAL BENEKLİ BİLAL
at kafası
bilal:şüküfe beni seçti cevahir cevahir : bende seni seçtim pikaçu
kız tarafı bilal
yamalı bilal
lan sinek bilal gelde kaydını yapalım
Senin DNAnı bozarım gelecek nesillere aktarılamazsın
tek gecelik bilal
kıl dönmesi bilal
sıfatını tamamlattırma bana bilal
lan dallı budaklı bilal
Cevahir: Dikkat et trafoya işiyorsun koyu bilal daha da koyulaşacaksın.
Bilal: Babam beni hiç sevmiyormuş.
Cevahir: Üzülme bilal bizde seni sevmiyoruz


DİZİDEN SECMELER
Bilal:Kurban eti yer misin, cevahir?
Cevahir: istemem at etidir o.
Bilal: Delikanlılığın kitabında, rakibinin gözüne biber gazı sıkıp, görüş alanını daraltmak var mı !
Cevahir: Tövbe, ben değil, mürsel sıktı. Ben yine de sportmence bulmuyorum tabi.
Bilal: Seninle şimdi kavga etmicem cevahir, dışardan benim dayak yediğim sanırlar!
Cevahir: Bu kadar duygusal olma bebeeem!
Cevahir: Sana derinlemesine nüfuz ederim bak.
Cevahir: korsan emlakçılığa başlıyoruz ulvi.
Ulvi:korsan emlak mı? sahte ev mi alıp satıcaz abi
Cevahir:sahte ev diye bir şey mi var lan bir batonarme gördün mü ya mülktür ya duvar
Cevahir: sana bir ton daha koyu atarım insan içine çıkamazsın mat bilal.
Zekai: Pırılla seni kim tanıştırdı lan ?
Kunter: Annemler.
Zekai: Oha! niye?
Kunter: Kardeşiz çünkü ??
Zekai: Kızla aynı sınıftayız ama aramızda sınıf farkı var.
Cevahir:baba neden kovuyosun beni şimdi, iş yapıyoruz şurda
Kuddusi:iyi işte ben de iş yapıyorum, seni gönderip yerine bir çuval leblebi getirecem
bilal*********den cevahir*********e:
-çok kalacaksan söyle de yuvanı yapayım.
- oha müneccim mi öptü lan seni nerden bildin evini isteyeceğimi.
- zekai hoca kurtarma yazılısı yapıyormuş.
- ben ****en beşten beraatim.
- hamileydiniz siz noldu o iş ?
- doğum yaptım
- yapsanıza bir tane daha siz.
- anneciğim size müteşekkirim, bana annelik yaptınız.
- ya ne yapacaktım oğlum?
zekai emrah modunda gezinmektedir.
annesi: oğlum neden ezik ve minnetarsın?
cevahir dedesine;
- dedecim, bağkur seninle gurur duyuyor.
Bilal: Iliskimize bi ara verdik, kaldigimiz yerden devam edelim bitanem
Cevahir: Kaldigin yeri isaretlede unutma, koyu kivamli bilal
Cevahir: koyun al capone, cok mu bos gordun mekani rahat rahat at sürüyorsun
Ulvi ampul takarken*********
Cevahir: hadi lan takamadın bi ampulü.
Ulvi: abi olmuyo ekonomik ampul ya ondan galiba.
Cevahir: kenarına para sıkıştır o zaman.
Cevahir:ulvi ben sana koşu yoluma at dedim sen il sınırına atıyosun
Cevahir:lann çatalıma kadar indirme sondazcı
Cevahir:sezon sonu ulvi
Cevahir: Yasamış yürütmüş gibi yargılama lan beni.
Cevahir:gülme lan pütürsüz
Cevahir Bilal*********e: lan hayvan adam camdan aşagıya örtümü çırpılır komşuluk ögren biraz..
Zekai:acaba bu popülerlik ugruna kaç tane yigit feda olmuştur..
Zekai: Pırıl artık çok ünlü bir sevgilin var
Pırıl:neden ülke çapındamı isyan ettin
Cevahir:bilal denize işemiyorsun dimi len
Mürsel:aklınla hop yaşa nazan
Cevahir:iç ve kıyı kesimler seninle yer yer gurur duyuyor
Cevahir :ben hep boşa kaçıyorum sen hep bilale pas veriyosun
Şükufe: bana futbol terimleriyle konuşma bee
Cevahir :vaayyy sinek bilal kaydını mı yaptırıyon?
Sevim:öldürseydin bari ulvi
Ulvi: Onuda düsünmedim degil sevim sonra dedin sen direnirsin beni öldürürsün korktum vazgectim valla.
Bilal:Tedaviye cevap versene lan!
Cevahir: kızdırma beni bilal ömründen kefilsiz kredi çekerim.
Zekai bahcede arkadasina:
*********sana simdi cok pis dalarim amma aramizda muthis bi ask dogar diye korkuyorum..*********
Cevahir : Bak koyu bilal alırım kafa kağıdını sana ev açar, evinin kadını yaparım.
Bilal : Sen bana dost hayatı yaşatacak adam mısın lan?
Bilal:şukufe beni seçti cevahir
Cevahir:ben de seni seçtim Pikachu!!
Kuddusi: defol git lan süresiz kovuyorum seni.bayramlarda gelir ***** atanı görürsün.
Cevahir:tamam baba gidiyorum.
yanlız baba milli bayramlarda dahilmi?
Cevahir.bırakayımmı
Mürsel:Bırak
Cevahir:hadi bıraktım
Cevahir:Ulvi ben diyorum ki kayaya çarptık sen diyosun ki yosun varmıydı. yetersiz ullviiiii
Bilal: Pissst. Nereye böyle bıldırcın.
Şükufe: Eşşooğlusu. Bilal sen miydin ödümü koparttın ya.
Bilal: Bu saatlerde sokakta sürtersen tabi korkarsın.
Şükufe: Ne demek istiyosun sen be?
Bilal: Aaa bişey demek istemiyorum kujjuumm mujjummm sevgilim askuumm bitanem. Akşam ezanına müteakip eve gitsen iyi olur diyorum.
Şükufe: Hadi ya! Ama senin her gün sabah ezanına müteakip eve girdiğini herkes biliyor. Ben sana karışıyo muyum?
Bilal: Eee ben erkeğim. Ben ayrı.
Şükufe: Aaa öyle mi? Bende kadınım, o zaman sen ayrı, ben ayrı.
Pırıl: Ya zekai ya çok yoruldum. Haydi artık bir şeyler yapalım.
Zekai: Ne yapim Pırıl? Sana atariye gidelim diyorum ********* yok. Bilardoya gidelim diyorum ********* yok. Tek kale maç yapalım diyorum ona bile yok diyosun.
Cevahir:lan bilal 94.3 bilal lannn seninle aynı frekanstamıyız !
Cevahir:ya ulvi senin adın ulvi ama hiç bi ulvi vasfın yok
Cevahir: Olum seni en yetersiz torbaya koyar fikstürünü çekerim yetersiz Ulvi..
Cevahir:Lan Bilal sen varya emiş gücün müfütünkinden daha yüksek ha anında başladın yalakalığa !
Cevahir:lan kafadan kangıren ulvi
şukufe:alıcı değilsen çek git dükkanımdan
Cevahir:Yapma şukufem *********alım gücüme********* gidiyor
Cevahir:Yetersiz Ulvi, olmamis Ulvi, duz Ulvi, Herhangi biri Ulvi..
Bilal: Şşşşt lan ulvi kalk da senin yerine ben oyniyim acık sende bak sevimin arkasına geç ona şans getirirsin
Sevim: Gerizekalı
Cevahir: Lan şişme Bilal sen Mufit*********in arkasına geçte çarpmamın etkisi azalsın şans eseri kurtulursun belki
Bilal: Senmi bana çarpacan lan hee hepi topu iki tane beygirin var olum ilk ayakta
Ulvi: Kim lan ikinci beygir
Sevim: Aşkitom
Bilal: Bilemem tiyo veremem
Cevahir: Bilal dön önüne alırım kafa kağıdını bak sana ev açar kraliçeler gibi yaşatırım lan seni galoş
Bilal: Sen bana dost hayatı yaşatacak adammısın len
Cevahir: Sevim sen karışma dışarı çık
Sevim: Ne dışarı çıkıcam *********KANKA********* çıkıcaksak hep beraber çıkarız. Sen buraya gelsene at kafalı öküz gelsene lan
Cevahir:ulvi 3 kere ağzına 3 kere burnuna çakıcam şimdi

mestella 19-07-2010 12:43

çok güzel olmuş

Jozy 19-07-2010 12:59

Ya Özr DiLerim :(
aLıntı Yazmayı Unuttm

bu sehir 20-07-2010 21:49

benim dizim.
10 numaralar

Jozy 23-07-2010 17:04

:D Aynn BayıLıyorum Süper :D :D

K-éxcèptiionel 03-08-2010 12:20

Karda donmak üzeresin... Uyku tatlı geliyor... Ama sen öldüğünün farkında değilsin..

- Rυsłαηα 07-08-2010 03:53

Alıntı:

Hatırla, hatırla
5 kasım gecesini hatırla
Patlamayı, ihaneti ve komployu
Bu ihaneti unutmak için hiçbir sebep göremiyorum
V
V For Vendetta

Alıntı:

"Bu maskenin altındaki et ve kemiklerden oluşan yüz, benim benliğime ait değil."
"Bu maskenin altında etten fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirler kurşun geçirmez!"
V

V For Vendetta

davulcumühendis 07-08-2010 19:51

Aç kapıyı Veysel Efendi Uganda Cumhurbaşkanını karşılamaya gideceğiz...

bu sehir 07-08-2010 21:13

tarık akan gülşen bubikoğlu
korkarım aynı sokakta oturuyoruz
korkacak bişey yok "inşallah" (:

HeyDuddé 07-08-2010 22:59

senın tek sorunun o koca kıcının kafandan buyuk olması dostum

» Đαρниє « 08-08-2010 01:02

Bu Maskenin Altında Bir Yüz Var...
Ancak Benim Değil.Ne Altındaki Kaslardan Daha "Ben"dir o Yüz...
Ne de Altındaki Kemiklerden.Bu Maskenin Altında Etten Daha Fazlası Var.
Bu Maskenin Altında Bir Fikir Var!
Ve

Fikirler Kurşun Geçirmez !..

V For Vendetta.

|AreL| 08-08-2010 01:04

kim sölediğini sölemicem.d

amerikanları bi sözü vardır bildin mi f.ck you

Nirvana90 16-08-2010 01:06

Balans Ve manevra'dan

Teo - Ama Hala Burdasın :t10a:

askım_d.d.r. 27-08-2010 20:54

BABA BEN CESİKAYI AY LAV YU..

uslanmaz bela 28-08-2010 14:52

SeNiN tEk SoRuNUn O kOcA kıÇının kAfAnDaN BüYÜk OLmaSı :ta25:

Sürenbayan. 03-03-2011 21:42

Dizi Replikleri
 
DiziLerLe iLgiLi repLikLeri bu başLıkta payLaşabiLirsiniz...

LêyLetüL Arus 03-03-2011 21:43

JanDi: Merhaba.Ben geldim.

J.Pyo: İyi.Neden buradasın?

JanDi: Baban hakkındaki haberleri duyduktan sonra endişelendim.

J.Pyo: Saol.Eee...o kadar yolu bunu söylemek için mi geldin? Bütün söylemek istediğin bu mu?

JanDi: Ne?

J.Pyo:Gördüğün gibi çok iyiyim ve biliyorsun ben çok meşgul biriyim.Şimdi biliyorsun sadece git.Beni merak etmene gerek yok.

JanDi konuşmaz şaşkın bir halde,üzgün :'(

J.Pyo: Ne? Artık söyleyecek başka birşeyin yok mu?

JanDi: Gerçekten...böyle mi hissediyorsun?

J.Pyo: Ne istiyorsun?...üzgünüm..Affet beni, geri döneceğim...Bu kelimeleri mi bekliyordun?...''Affet beni''...''Hemen dönerim bekle beni''...

JanDi: Bunu neden yapıyorsun?

J.Pyo: Gerçeklerle hesaplaşmaya başladım.

JanDi: Anladım. Şimdi sonunda anladım. Beni tanımıyormuş ve beni görmek istemiyormuş gibi davranıyorsun...bak hepsi gerçek....Peki ben senin için neyim..

J.Pyo Jandi'nin sözünü kesti ve..

J.Pyo:
Sadece silmek istediğim bir leke.

JanDi: Çok acımasızsın Goo Jun Pyo.Gerçekten acımasız.

J.Pyo: Hayır.Ben her zaman böyle bir insandım.Sadece öyle değilmişim gibi davranıyordum.

JanDi: Gidiyorum.Kendine iyi bak.

J.Pyo: Sadece kendin için endişelen.:cfu:

http://www.tatliaskim.com/images/smi...ation%2010.gif

Boys over flowers / kore dizisi :p

lolita_girl 03-03-2011 21:47

Küçük sırlar : )





SU:Ali kayboldum!


ALİ:Nerdesin?


SU:Bilmiyorum


ALİ:Tamam,bekle geliyorum

Çok gülmüştüm bu diyaloglarına : D


Sürenbayan. 03-03-2011 21:47



~SüLeyman; Ben süLeyman ... Babam SuLtan SeLim Handan KaLan ŞerefLi Mirası DevraLmak için yürüyen
- Yürüdüğü her adımda AdaLet Arayacağına söz veren OsmanLı İmparatorLuğunun 10. SuLtanı :utt:

~Hürrem; Af Yok Korku Yok Benim Adım '' Hürrem '' !
SuLtan Koydu Mübarek Perşembe ! :D


Muhteşem YüzyıL (:

LêyLetüL Arus 03-03-2011 22:00

Domyouji : "Bana aşıksın...
Makino : Sana aşığım. Aptalsın,bencilsin,ben merkezcisin. Sana aşık oldum... " :kry:
http://i594.photobucket.com/albums/t...razykira22.gif

Hana yori dango / japon dizisi :sirit:

Sürenbayan. 03-03-2011 22:14



~ Osman; AyLin pencereden dışarı bakıyordu, dışarısı geceydi, karanLıktı, soğuktu. AyLin evin sıcakLığına, aydınLığına sırtını dönmüştü çünkü yüreğinin pusuLası bozuLmuştu, yönünü kaybetmişti, şaşkındı. Ateş ve buz insanın derisine dokunduğu iLk anda aynı etkiyi yaratır ani bir ürperme bu yüzden iLk anda ayırt ediLemezLer sonra biri yakar, diğeri dondurur. AyLin bunu biLmiyordu. Yanmanın ve donmanın insan üzerindeki son etkiside aynıdır ikiside insanı yok eder. AyLin bunu anLamıyordu. Yüreği körLeştikçe gözünün açıLdığını sanıyordu.

ÖyLe Bir Geçer Zaman ki (:

вέяzάн 03-03-2011 22:19

Shitface (boksurat): Neden insanları öldürüyorsunuz?

Chucky: Bu bir hobi, rahatla...mamızı sağlıyor.

Shitface (boksurat): Ben de mi katil olacağım?

Chucky: Elbette. Bu bir aile geleneği!

LiveForewer 03-03-2011 22:27

oh my god they killed kenny! you bastards !

South Park.

kalemperest 03-03-2011 22:35

Şakir :Evet, hepimiz için hayırlı olsun. Bunu kutlamalıyız değil mi ?
Canan : Kutlamadan önce ben koltuğumu teslim alabilir miyim ?
Şakir : Efendim ?
Canan : Başkanlık koltuğunu diyorum. Büyük ortak olarak benim hakkım.
Şakir : Şaka yapıyorsunuz herhalde ya da anlaşmayı anlamadınız. %25 pay sahibisiniz sadece.
Canan : O sizden aldığım.

CANAN.

LiveForewer 03-03-2011 22:42

-İhsan Yıldırım Yorgo'ya : psikopoz kılıklı psikopat yunan ajanı
- ???

Tatlı Hayat

вℓαcκ мooή 03-03-2011 23:05

BİHTER : Bu kapı açıldığında senin içinde bitmeyecek mi her şey? Ben bu kapı açıldığında da öleceğim Behlül. Benin ölmemi istiyor musun? Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun?
BEHLÜL : Hayır…
BİHTER : Beni… Beni… Benihttp://www.bakimliyiz.com/images/smilies/smilev.gif benihttp://www.bakimliyiz.com/images/smilies/smilev.gif Bihterini!(Aşk-ı Memnu)

LêyLetüL Arus 04-03-2011 00:09


.
http://img695.imageshack.us/img695/2046/asi8bar8.gif.




Demir Doğan'dan inciler.. :ek:

"Sen, ben, yer, gök, deniz.. Hepsi birbirine karıştı.." :ek:

"Sen benim yaşama sebebimsin.." :t0a:

"Asi.. Adı Asi'ymiş.." :ek:

"Güneşim O benim.." :ek:

"Sen de benim kadar mutlu musun? Seviyor musun? Benimle evlenir misin?" :ek:

"Asi.. Aslında Asiye.. Kendisi Asi.." :ek:

"Bir kerecik yanağından öpeyim.." :t0a:

"O yağmur damlalarını kıskanıyorum.." :ek:

"Keçi!" :serf:

"Sen.. Vahşi! Vahşi Bir Kız Sevdim.." :fun:

"Daha ilk gördüğümde anlamıştım sana aşık olacağımı.." :ek:

"Gelmezsin ki.." :ek:

"Bazen görünenin ardına bakmak gerekir.." :t0a:


....


.
Demir Doğan'dan inciler Part 2

"Beyaz gülün solmadan saçına takmalıyım.. Sonra saçların saçlarıma karışmalı.. Sonra seni kalbimin üstünde uyutmalıyım.. Benim mağrur prensesim.." :ek:

"Bu altın bir sembol.. Hatırlamanın, unutmamanın sembolü.." :ek:

"Burada ve şu anda.. Gçmişin hiç sönmemiş küllerinden uzakta.. Zamanı durdurabilir miyiz?" :ek:

"Özledim.. Çok özledim.." :t0a:

"Bütün kalbiyle, bütün ruhuyla senin.. Görmüyor musun?" :ek:

"Seni düşünmediğim bir an bile olmadı.." :ek:

"Güzel olan elbise değil Asi.. Sensin.." :ek:

"Böyle mi tuttu belinden? Böyle mi baktı gözlerine?" :ek:



.....

.
Demir Doğan'dan inciler.. Part 3

"Neden insan imkansızı ister.. Neden kalbine söz geçiremez.. Neden vazgeçmeyi bir türlü beceremez.. Uzaklaşsam yaklaşıyor, yaklaşsam uzaklaşıyor.. Hastalık gibi, ölüm gibi bir şey bu.. Olmayacak, biliyorum.. Bizim birlikte olmamız imkansız.. Bir durdurabilsem kendimi.. Onu düşünmekten bir vazgeçebilsem.." :ek:

"O kızın gözleri uçurum gibi dikine bakmalı.. Gözleriyle dünyaya meydan okumalı.. Saçlarının arasından rüzgar geçmeli.. Çamurların arasında prenses gibi dolaşmalı.. Yüzü tarlalarda kavrulmuş olmalı güneşten.. Atının üstünde gururla oturmalı.. Küstahlığı bir erdem gibi taşımalı.. Kimseye boyun eğmemeli.. Bana bile!" :ek:

"Seni herşeyden, herkesten çok seviyorum.." :ek:

"Asiye Doğan.. Artık benim karımsın!" :ek:

"Bir daha çıkmayacak.. Tamam mı?" :fgi:

"Bizim düğünümüz.. Yarım kaldı.." :t0a:

.
http://img198.imageshack.us/img198/9...2pansuman2.gif.

LêyLetüL Arus 04-03-2011 00:23

ELİF: Aşk, tren garında el salladığım iki kömür gözdü. Yandı, bitti...

http://img502.imageshack.us/img502/3636/anigif35.gif


Kurtlar vadisi :klp:

Saвʀєт Yüʀєĝiм 04-03-2011 00:27

ke-mal abi (erdo)
madurumda madurum (simge)
benim sevmediğim 3 şey vardır (simgenin babası)
yahşi cazibe :D

LêyLetüL Arus 04-03-2011 00:27



http://img693.imageshack.us/img693/1682/adsz2b.pnghttp://img297.imageshack.us/img297/6056/adszbjm.png

Elif : Ali'm nerde? Ali'm nerde? Bana Ali'mi göster
Ömer Baba: Gitti kızım
Elif: Gitmez ki Nerde
Ömer Baba: Yapma Kızım
Elif: Gördünüz mü? O'muymuş?
Nazife Anne: Oğlum yanmış. Annesinin ciğeri gibi yanmış

Polis: Birinin teşhis etmesi lazım
Ömewr Baba: Eşyalarını gördüm o
Elif:O değil Gördük mü Ali'mi? Görmedik. Beni Ali'me götür. Ölseydi ben hissederdim O ölmedi ölen başkası...

:kry::kry:

LêyLetüL Arus 04-03-2011 00:33

http://img94.imageshack.us/img94/534/anigif19.gif
(Elif kızkulesinin önünde oturuyordur. Polat arkasından gelir ve Elif*********in gözlerini kapatır.)
Elif: Kimsin?
Polat: Kim olmamı istersin?
Elif: Nasıl geçti?
Polat: Bana bir şey bırakmamışsın, herşeyi halletmişsin.
Elif: Az bir işim daha kaldı; dayıyla Memati akşama, Çakır sa ilk duruşmada çıkacak Tehditten hakkınızda dava açılacak ama en fazla para cezasına çevrilir.
Polat: Eren?
Elif: İşte onu bilmiyorum Bir mucizeye daha ihtiyacım var; sizin dosyanızla ilgili mucize gerçekleşti, onun dosyasıyla ilgili mucize de gerçekleşirle o da çıkar.
Polat: Bu kötümserlik sana hiç yakışmıyor Avukat Hanım
Elif: Bu yersiz iyimserlikte sana hiç yakışmıyor. Tabii senin umrunda değil Kendini kurtarmak için beni kolayca yaktın.
Polat: Seni nasıl yakmışım?
Elif: Beni nasıl öpersin ya?
Polat: Başka şansım yoktu.
Elif: Ne demek başka şansım yoktu? Polisleri gördüğün gibi kaçsaydın
Polat: Elif oldu bir kere, özür dilerim
Elif: Beni anlamıyorsun
Polat: Biliyorum seni zor durumda bıraktım, ben kaçıp gittim sen orda polislerle başbaşa kaldın Belkide bu yüzden hakaret işittin, itibar kaybettin Ama bir anlık refleksti, gerçekten çok özür dilerim.
Elif: Polat, belki ben kendimi sana anlatamadım. İçimdekileri o kadar sıcak yaşadım ki sanki herkes bunları biliyor diye farzettim. Ben dudaklarını mühürlemiş, kalbini gömmüş, sevgilisiyle kavuşma anını mahşere bırakmış bir kadınım Ali benim sadece erkek arkadaşım, sözlüm, nişanlım, sevgilim değildi; o benim varolma sebebimdi Ben onun ölümünü zorda olsa kabul ettim, ama onun yokluğunu asla kabul etmedim. O benim için var, burda :t0a:

http://img96.imageshack.us/img96/7736/anigif20.gif
Polat: (İçinden*********) Sen benim hem varolma hemde yok olma sebebimsin*********
Elif: Ali benim mabedim, gizli bahçem, tek sığınağım Sen benim herşeyden saklayıp sığındığım mabedimin kutsallığını hiçe sayarak büyüsünü bozmaya çalışıyorsun
Polat: Ben böyle bir şey yapmıyorum Benim sana ve sevgine saygım var Elif
Elif: Ama varlığın yapıyor
Polat: Sende Hikmet gibi git mi diyorsun?
Elif: Hayır, hayır Ben seni seviyorum, hep yanımda olmanı istiyorum; sadece, sadece dokunma Ruhuma dokunma, mabedime, kutsalıma, Ali me dokunma (Polat ın omzuna yaslanır.)

http://img706.imageshack.us/img706/1403/kv154jg.jpg
Polat: Sen benim sevgiyi bilmediğimi mi zannediyorsun? Sen benim aşkı tatmadığımı mı zannediyorsun? Sen benim mabedimin olmadığını mı zannediyorsun? Elimde silah, gözümde kan var diye gönlümün kanamadığını mı zannediyorsun? (Elif bir şey söylemek ister.) Dur, sadece dinle Bana bakma, soru sormadan dinle Öyle çok sevdim ki onsuz yaşadığım her anı eksik yaşadım. Öyle çok sevdim ki onu yaşatabilmek için kendimi öldürdüm. Bir gün yanından kaçıp gittim Ne olduğunu anlamasına fırsat vermeden; iki satır bir not bile yazmadan kaçıp gittim Geride bıraktığım sadece yokluğum oldu, bana duyduğu aşkın acısı oldu Aradan zaman geçti; merak ettim beni unuttu mu diye En sonunda bir gün dayanamadım, mesafeleri aşıp yanına vardım.
Elif: Ne yaptı?
Polat: Kendimi göstermedim, yalnızca izledim.
Elif: Ne gördün?
Polat: Başı bir erkeğin omzunda beni ona anlattığını gördüm.
Elif: Sen ne yaptın?
Polat: Kıskandım Ama yanındaki adamı değil, anlattığı beni kıskandım
Elif: Sen deli misin?
Polat: Sen akıllı mısın?

LêyLetüL Arus 04-03-2011 00:46

Avrupa Yakasi :oy:

Yemeğe Misafir Yarışması Dursun'un akşamı

Dursun:Hadi bakayım size afiyet olsun ziyade olsun
Aslı:Bıçak yok mu?
Dursun:Niye kendimi keseçeysin biçakla hamsiler küçük küçük at ağzına mıhlamaya zaten mısır ekmeğini banacaksın hemşerim ya ukalalık etme ya :fun:
Burhan:Tam bir sıkandal böyle bir rizalet görülmidi yani
Dursun:Niye küçükken köyde uşağiniz mi vardi he nası böyle bişey görmedın
Burhan:Aaa aaa şu anda özel dünyama ve kişilik haklarıma saldırıliy :fun:
Dursun:Şov yapma hemşerim ya şov yapma
Burhan:Benim şov yapmaya ihtiycım yok gizel kardişim bin zaten şöhretim üst düzey yöneticiyim ve idari müdürüyüm aynı zamanda da gurmeyim
Dursun:Bende gurmeyim bi daha da soframa laf ettiğini görmeyim :fun:

LêyLetüL Arus 04-03-2011 01:12

Şahika: Sacit,sen benden kaçıyo musun?
Sacit: Yoo..Dükkanda acil işler var sütlaçların dibi tutmuş..ondan...
tam gidicekken şahika önünü keser ve seksi (!) bi şekilde üstüne yürür
Şahika: Sacit..söz gecesinden beri beni aramadın..msj attım cvp yazmadınn...şaşırdııımmm...yoksa ilişkimizde yolunda gitmeyen bişeyler mi var (duvara yapışır =) :fgi:
Sacit: İlişkimizde?!
Şahika: hıhımmm
Sacit: yoo

Şahika: hm..ee giydiklerimi çok mu dikkat çekici buluyosun?başka erkeklerin gözü benim üstümde,bu seni rahatsız mı ediyo?tüm fiziksel varlığım ve iskandinav tarzı uzuvlarımla senin olmamı mı istiyosun? :fun:
Sacit: sebep kessinlikle o değil!şahika..apartmanda karşılaşmak istemediğim bazı komşular var,bu nedenle hızla uzuyorum
Şahika: Bi dakka!sınırsız libidona noldu küçük serseri?aa yoksa sana bi sevgi sözcüğü olarak sarfettiğim "keltoş"a mı darıldın? :fun:
Sacit: yok canım..
Şahika: "Cep Herkülü"ne mi bozuldun?:fun:
Sacit: Ne alakası var ya?
Şahika: "Tepsi Popo"ya mı kırıldın? :p
Sacit: Hayır da yani insan popodan bahsederken biraz da kendininkini......(şahikanın suratı değişince duraksar)..işler çok yoğundu...:p
Şahika: yhaaa..beni kilolu mu buluyosuunn?
Sacit: yoo hayır hayır
Şahika: çünkü bunun dörtte üçü heyecandan mütevelit gaaaazzz...yaa gerçekteeennn...:fun:
Sacit: sana..inanıyorum
Şahika: Sacit bak ölümü gör sen anoreksik kızlardan hoşlanan erkeklerden misin?bak bebeğim öyle bi fantezin varsa lütfen söyle!hemen 38 bedenden (!) 34e düşebilirimm :fun:
Sacit: hayır..gerçekten benim için böyle bişey yapmana gerek yok ama mesela yengemle alışverişe git misal..hadi eyvallah
kaçar
Şahika: oyyy..var ya acil kilo vermem lazıımmm...:p

Avrupa Yakasi :oy:

Didar. 04-03-2011 01:54



ElİF:Burası biraz daha loş olamıyor mu ?
POLAT:Karanlığı hiç sevmem..
ELİF:Neden korkuyomusun ?
POLAT:Çook



POLAT: Burnu fındık ağzı kahve fincanı..
http://img183.imageshack.us/img183/1...3mpg000ul4.jpg

ELİF: Yaşlandım ben çizgileri görüyor musun ?
POLAT: Görmeyeyim diye mi loş ışık istiyorsun?


ELİF: Yook ..Ben senin saçındaki akları görmeyeyim diye istiyorum
POLAT: Sen ağarttın onları seeen.

:-)


Didar. 04-03-2011 01:56

http://img181.imageshack.us/img181/2...0028hl1jc6.jpg

Polat: Elif hanım!Keşke bu davayı üstlenmeseydiniz.
Elif: Nasıl bir davayı üstlenseydim ?
Polat: Elif hanım dostlarımın sevdiklerimin canının yanmasını istemem.
Elif: Eğer kastettiğiniz bensem dostunuz da değilim sevdiğiniz de eğer kastettiğiniz Süleyman Çakırsa üzgünüm canı yanıcak.
Polat: (içinden) Dostum da sensin sevdiğimde sensin herşeyim de sensin!

Aѕα 04-03-2011 21:25

Yahşi Cazibe;
Kemal: Ne Akıllı Kadınsın Az Kalsın Herşeyi İtiraf Edecektim
Cazibe: Benim Aklım Normaldir Ama Senin Fingirdeştiğin Karıların Aklı Kıt Olduğu İçin Benimki Sana Büyük Gelir :glk:

Tαtlı belα 05-03-2011 21:49

Mine: Ben sana ne dedim?
Biri varsa söyle demedim mi?
Sen ne yaptın?
İnkar ettin ben ısrar ettim aslı mı dedim değil dedin.
Deniz: Ben sadece..
Mine: Hadi inkar et bunu da inkar et aramızda bir şey yok de!
Deniz: Yok


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 10:20 .

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.

-

2005-2018 Tatliaskim.com