12 Mıchael Jackson hayranı intihar etti .!
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
 
Seçenekler
Alt 01-09-2010, 16:43 #21

Csy

Foruma Isınan Üye


Allahım sen Akıl ver





Alt 02-09-2010, 12:14 #22

nesrin63

....


Alıntı:
SHOWmeLOVE´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
micheaLDa onLar için öLürdü ya maLLar
aynen





Alt 02-09-2010, 12:16 #23

Güneşim123

tatlım...


Bu hayranlıktan çok takıntılı olmakla ilgili birşey.Ama yazık ya!





Alt 02-09-2010, 12:20 #24

Saвʀєт Yüʀєĝiм

Önce Haddini Bilicen


salaklar çoğalıyo yani





Alt 02-09-2010, 13:48 #25

Rumeli*

Foruma Isınan Üye


Adama helal olsun çok sevdirdi kendisini (.





Alt 05-09-2010, 22:19 #26

'gebze'Li

Aktif Üye


Alıntı:
Csy´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Allahım sen Akıl ver
amin..





Alt 05-09-2010, 23:45 #27

Aguilar

Bizden Biri


alla alla





Alt 05-09-2010, 23:51 #28

Nirvana90

Foruma Isınan Üye


i.nlere bahk ya





Alt 06-09-2010, 00:29 #29

serkan_dilara

Deneyimli


Heee şimdi öLdünüzz eLinize ne geçti
Manyak manyak iş yapıyoLar yaa





Alt 06-09-2010, 00:33 #30

Łєgєηd

(=


way mallar wayyy





 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 03:59 .