14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † )
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
 
Seçenekler
Alt 01-08-2008, 22:41 #1

»GaмzeLiCoCuk«

Yasaklı Üye

14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † )



Merhaba arkadaşlar

13. haftayı da geride bırakarak 14. Haftanın Konugna Geliyoruz..

Bu haftanın konuğu SeviLen üyemiz† yAsakLı †, Arkadaşımızdır

Kendisine KoLay GeLsin Diyip Sözü SizLere Bırakıyorum ..


14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † )



Benzer Konular

Görüntüleme:4735, Cevaplar:86

İlginizi Çekebilir >
Alt 01-08-2008, 22:44 #2

Didar.

Forumun Tiryakisi

e iLk soruLarda benden

bu aiLe sana ne kazandırdı??
bir gün bu aıLeyi bırakıp gitmen gerekırse sebep ne olur??


ayrıca tebrikLer bebişim..
şimdiden kolay gelsin..





Alt 01-08-2008, 22:46 #3

Black Dreams

bir ince güz yarası


TebrikLer bitanemm...

SoruLarıma geçiyorum..
Kaç kardeşsiniz ?
Hayatta en çok sevdiğin kişiLer ?
En çok korktuğun hayvan ?
Herkese güvenirmisin ?
OLmazsa oLmazLarın neLerdir ?
Beni seviyormusun ?

ŞimdiLik bu kadar..Yine geLicem





Alt 01-08-2008, 22:50 #4

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


Alıntı:
orgnL´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
e iLk soruLarda benden


bu aiLe sana ne kazandırdı??
bir gün bu aıLeyi bırakıp gitmen gerekırse sebep ne olur??


ayrıca tebrikLer bebişim..

şimdiden kolay gelsin..


t$k edErM ..

Arkadaşlık . Sevgi . hoşgörüü . Herşey kısmen

bu aileyi bıraqmak istemem şahsen ama öle bişey olurdda giderSem Netin tamemen kapatılmış olması gerekiR






Alt 01-08-2008, 22:53 #5

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


Alıntı:
Ruhsuz Beden´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
TebrikLer bitanemm...


SoruLarıma geçiyorum..
Kaç kardeşsiniz ?
Hayatta en çok sevdiğin kişiLer ?
En çok korktuğun hayvan ?
Herkese güvenirmisin ?
OLmazsa oLmazLarın neLerdir ?
Beni seviyormusun ?


ŞimdiLik bu kadar..Yine geLicem

saol kuZum


3 karde$iz

mahalleden ilkay die bi arkadaşım Bide Burdan bazı kişler

aRı küçükken ısırmıştıda

asLa GüvenmEm :S noLur noLmaz

Danss başka hiç bişey değiL..

Sevmemmi kuzum yha çoq Sefiorum :zipzip:





Alt 01-08-2008, 23:20 #6

muzur kedi

``- sto kalo


ceeee ben geldim
aşkum kolay gelsin şimdiden



Sanalı bırakmayı düşündün mü hiç?



Beddua eder misin?
En çok ne diye dua edersin?




Yaptigin en büyük çilginlik nedir hayatta?



Şu anda hayatında biri var mı hani yoksa duyuralım burdan?



Elinde bir bant olsa kimin ağzını bantlardın?14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † )



Ve son olarak son soruyu sorma hakkın olsa kendine ne sorardın?


bidee beni seviomusun kız doğru söle bak
14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † )






Alt 01-08-2008, 23:29 #7

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


Alıntı:
muzur kedi´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
ceeee ben geldim

aşkum kolay gelsin şimdiden



Sanalı bırakmayı düşündün mü hiç?



Beddua eder misin?
En çok ne diye dua edersin?



Yaptigin en büyük çilginlik nedir hayatta?



Şu anda hayatında biri var mı hani yoksa duyuralım burdan?



Elinde bir bant olsa kimin ağzını bantlardın?14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † )




Ve son olarak son soruyu sorma hakkın olsa kendine ne sorardın?



bidee beni seviomusun kız doğru söle bak
14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † ) 14. Haftanin Konuğu ( † yAsakLı † )


Gerçektende kolay gelsin bana yanii bu ne ksıım sorcaq soRu kalmamıS



Bi kere düşüNmüşTüm ama vazcaYdım

Beddua edilmeZmi edErim Tabii
en çoq neye dua edErim allaha şükredeRim Herşey içiN .

çılgınlıq Her yaptığın şeydiR herlade

eft var cnm 2 AydıR bi ilişki üzerindeYm

Senin ağzını bantlardı soruLara baq yha :d

Hiç mutlu olDunmu DErM

Sefiom tabi askım yha sen benim sitede ilk arkadaşım Sın






Alt 01-08-2008, 23:40 #8

.Arzu.

Mazi


Tebrik ederim cnm benden 50 soru kolay gelsin devamida gelir sonra

1 . Hangi şarkı seni en çok etkiyor ve nedeni ?

2 Hangi filmi izlerken ağladın ve etkisinden kurtulamadın ve nedeni neler ?

3 duygusal bir insanmisin ?

4 gazete okumaya hangi sayfadan baslarsin

5 en son okudugun kitap

6 dügünlerde takındığın tavır nedir ?

7 beni hayata en cok bu bağliyor diyebileceğin birsey varmı ?

8 4 Yaşında bir çocuk sana geldi ve ben nasıl oldum dedi.. cevap ?

9 Bu işi benden iyi kimse yapamaz dediğin bir iş var mı ?

10 sana göre a$k

11 sana göre sevgi

12 sana göre macera

13 sana göre dü$

14 sana göre hayal

15 sana göre kardes

16 sana göre dost

17 sana göre aile

18 sana göre sevgili

19 sana göre e$

20 sana göre hayat..

21 sana göre insan

22 sana göre hayvan..

23 sana göre özlem

24 sana göre hasret

25 sana göre beklemek

26 sana göre gitmek

27 sana göre mutluluk

28 sana göre mutsuzluk

29 sana göre endi$e


30 sana göre karanlik neyi ifade ediyor sence yildizlar neden bu kadar uzak

31 Senin elinde olsaydi hangi meslekte görev yapmak isterdin?

32 en sevdiğin spor dalı ?

33 en beğendiğin radyo kanalı varmı ? varsa hangisi ? ve nedeni

34 en beğendiğin dj ? ve nedenleri

35 Hayatta ne olmasa herşey daha güzel olurdu?

36 Bir canlı ne için intihar eder, özellikle de insan?

37 Karşılaştığın en abes şey nedir?

38 Sence, dünyada en güzel şey nedir?

39 birinin sana köle olmasi mümkün olsaydı kimi seçerdin?

40 'aşk çikolata gibidir araya fıstıklar girebilir' sözüne yorumun ne olurdu?

41 hayatta senin için önemli olan nedir?

42 şimdiye kadar başına gelen en komik olay neydi?

43 kırıldığın zaman kırgınlığın hemen geçer mi?

44 kıskançlıkların var mı?

45 boyun ve kilon kaç?

46 günlük tutarmısın veya tutarmıydın?

47 insanlara hemen güvenirmisin?

48 güleryüzlü oluşundan dolayı kaybettiğin şeyler?

49 yaşamın bir formülü var mı sence?

50 yaptıklarımız (iyi yada kötü) bir gün önümüze çıkar mı?





Alt 01-08-2008, 23:48 #9

Sweeтsilence.

.

Tebrik ederim Bendende bitanecik soru

-Burcun ne?





Alt 01-08-2008, 23:57 #10

İsσLdє

-


Hayatta en sevdiğin kiŞi ?

En yakın arkadaSının adı


koLay geLsin + TebrikLer cnm ^^





Alt 02-08-2008, 00:21 #11

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


Alıntı:
beyonce1989´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tebrik ederim cnm benden 50 soru kolay gelsin devamida gelir sonra

1 . Hangi şarkı seni en çok etkiyor ve nedeni ?

2 Hangi filmi izlerken ağladın ve etkisinden kurtulamadın ve nedeni neler ?

3 duygusal bir insanmisin ?

4 gazete okumaya hangi sayfadan baslarsin

5 en son okudugun kitap

6 dügünlerde takındığın tavır nedir ?

7 beni hayata en cok bu bağliyor diyebileceğin birsey varmı ?

8 4 Yaşında bir çocuk sana geldi ve ben nasıl oldum dedi.. cevap ?

9 Bu işi benden iyi kimse yapamaz dediğin bir iş var mı ?

10 sana göre a$k

11 sana göre sevgi

12 sana göre macera

13 sana göre dü$

14 sana göre hayal

15 sana göre kardes

16 sana göre dost

17 sana göre aile

18 sana göre sevgili

19 sana göre e$

20 sana göre hayat..

21 sana göre insan

22 sana göre hayvan..

23 sana göre özlem

24 sana göre hasret

25 sana göre beklemek

26 sana göre gitmek

27 sana göre mutluluk

28 sana göre mutsuzluk

29 sana göre endi$e


30 sana göre karanlik neyi ifade ediyor sence yildizlar neden bu kadar uzak

31 Senin elinde olsaydi hangi meslekte görev yapmak isterdin?

32 en sevdiğin spor dalı ?

33 en beğendiğin radyo kanalı varmı ? varsa hangisi ? ve nedeni

34 en beğendiğin dj ? ve nedenleri

35 Hayatta ne olmasa herşey daha güzel olurdu?

36 Bir canlı ne için intihar eder, özellikle de insan?

37 Karşılaştığın en abes şey nedir?

38 Sence, dünyada en güzel şey nedir?

39 birinin sana köle olmasi mümkün olsaydı kimi seçerdin?

40 'aşk çikolata gibidir araya fıstıklar girebilir' sözüne yorumun ne olurdu?

41 hayatta senin için önemli olan nedir?

42 şimdiye kadar başına gelen en komik olay neydi?

43 kırıldığın zaman kırgınlığın hemen geçer mi?

44 kıskançlıkların var mı?

45 boyun ve kilon kaç?

46 günlük tutarmısın veya tutarmıydın?

47 insanlara hemen güvenirmisin?

48 güleryüzlü oluşundan dolayı kaybettiğin şeyler?

49 yaşamın bir formülü var mı sence?

50 yaptıklarımız (iyi yada kötü) bir gün önümüze çıkar mı?

maşallah yanii başka soRu kaldımı

1 Ozan - sensiz olmuyoR . Çünkü ; aşığım onsuz yapamıcağını bildiğim için her onu özlediğimde o şarkıyı dinliyorum

2 valla romantik fln hiç izlemedim o yüzden ağladığımda olmamışdır ..

3 duygusaLımdır . höyt De ağlaRım fln şaka şka o kadrda değilde yine eğer doluysam kötü oluR

4 gazEte okuMam eğer okursamda magazin tarafından başlarım

5 Siyah kan - J. C. Grangé diye bi kitaptı

6 Gitmemki tuhaftır sıkıcı gelir bana

7 var tabii anneM

8 açıklaması güç olur Seni leylekler getirDi yavrum deriM ne diiM

9 Yaramazlık . haylazlık . bide en öenmlisi Danss

10 bi bakıma saçmalık kendini boş yere boşluğa kaptırma

11 gereksiniM bence o olmadan olmaz

12 belkide herşeY

13 iÇinden çıkamaDığım BiR şey

14 her zaMan imkansız olan bişey

15 - 16 - 17 Her$ey

18 BelirSiz

19 Hayatının Btünü kaplayan Zor bi seçim ..

20 anlaMsızlık

21 NNanköR ..

22 Kendini ii Etmek için Bir çöZm

23 - 24 - 25 içinden çıkamadım bir ruh hali

26 Belkide bir çöZüm

27 Toz pembe Dünya :d

28 her Zamanki halim

29 sık sık karşıma çıkan bir durum

30 bence karanlık insanı yanlız kalması için kendini toparlaması için ihtiyacı olan bir şey yıldazlar o kdar uzak çünkü işte o zmn gökyüzünde olurlardıı

31 polis olmayıı isterdim ama muhaseBeciYim

32 Voleybol ve futbol ikisndede okulda turnuvalara katılmıştım

33 fenoMen Çünkü hep bana uygun şarkılar çalıoo

34 tiesto - bayılıoRum bi nedeni yoq

35 bu kötü insanLar zaRar vermek için elinden gelen her şeyi yapan herkess

36 hayatta yaşanacak bişeyi kalmadıysa yada artık herşeyden sıkılmış ve bi çaresi kalmayan insanlar Herlade

37 kısmeN herşey

38 Mutluluk - herzaman beraber olmak

39 Nefretettiğim birini SecerdiM

40 Doğrudur öledir çikolataya alışırsın onun tadi güseldir ama araya frstır girince bütün denge bozulur bi an ağız tadın değişir aşkta böle bieşy biri girdimi arana bütün denge bozulur

41 ailEm özEllikle annem

42 bi kere Herkesin içinde bisikletten düşMüşTm REsil oLmuştum

43 eğer yanlız kalırsam biraz sorna geçer yada yakın arkadaşım ilkay yanımda olursa geçer bütün kırgınlığım

44 olmazmıı hemde nasıl dii sinekten bile kıskanırım

45 1.65 boyum kilom 55 olması lazım

46 tutmadım şimdiye kadar

47 Güvenmem bzı testlerden geçirirm ondan sonra

48 bazı sevdiğim insanlar

49 dengeli yaşarsan var

50 eft çıkar başıma çok gelmişti kötü olsada ii olsada





Alt 02-08-2008, 00:24 #12

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


Alıntı:
ShyNa´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tebrik ederim Bendende bitanecik soru

-Burcun ne?

saol hayatım

burcum başak


Alıntı:
Hayatta en sevdiğin kiŞi ?

En yakın arkadaSının adı



koLay geLsin + TebrikLer cnm ^^

tşk.. btnm

en yakın arkadaşımın adı ilkaY - sunay

en sevdiğim kşi AnnEM ..





Alt 02-08-2008, 00:39 #13

CimCime68

Yasaklı Üye

beyonce1989 ne yaptin kiz sen oyle ne o sorular biriktirdinmii


bitanecik kardesim teprik ederim soru sormak siterdima ma seni yormak istemiyorum

birtanecik soram ya catlarim hehe


muzur ve senin cok guzel nicklerin oluyo hayranim caliyomda biliyosun hehe 11bin kusur mesajin var bu ailenin goz bebklerindensin bebem bunlari diyem once seni cok seviyom gelek soruyo haha



yasina gore cok olgunsun? seni ne olgunlastirdi





Alt 02-08-2008, 00:39 #14

PeRiŞş

Foruma Isınan Üye


Tebrik ederim canımm

Hayatta En Çok Ne yapmakdan zevk alırsın Yani Yaptğın seyden sıkılmadan sonuna kadar sürdürsün





Alt 02-08-2008, 00:48 #15

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


Alıntı:
CimCime68´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
beyonce1989 ne yaptin kiz sen oyle ne o sorular biriktirdinmii


bitanecik kardesim teprik ederim soru sormak siterdima ma seni yormak istemiyorum

birtanecik soram ya catlarim hehe


muzur ve senin cok guzel nicklerin oluyo hayranim caliyomda biliyosun hehe 11bin kusur mesajin var bu ailenin goz bebklerindensin bebem bunlari diyem once seni cok seviyom gelek soruyo haha



yasina gore cok olgunsun? seni ne olgunlastirdi

saol ablaların bitanesii bende sEini çook sevioruM allah razı olsuna blacım napalım öle olabildiysek ne mutlu bana

yaşıma göre olgunmuyum abla nettn yha doping alıom bilmionmuu olgun gösterioo benii şaka şka bilmem öle işte allah vergisii




Alıntı:
Tebrik ederim canımm

Hayatta En Çok Ne yapmakdan zevk alırsın Yani Yaptğın seyden sıkılmadan sonuna kadar sürdürsün

Valla benim bıkmadan uslanmadan yaptığım ib şey var o da danS bildiğiniz gibi dansı çok severiM hiçbi mazamn sıkılmam





Alt 02-08-2008, 01:42 #16

•[уаŁиız мєŁєκ]•

♥ InnOCent ♥


Oncelikle tebRik edeRim
Sorulara gelnce (:

Kac yasindasin
Nerde yasiyorsun
En buyuk hayalin
Fobilerin neler
Ne tur muzik dinlersin
İntikam alir misin
En sevdigin cicek
Nickinin anlami ne





Alt 02-08-2008, 01:55 #17

Иάг-ı Aşк

-


oncelikle tebrik ederim...
bi iki sorum var sadece..

En sevdigin ozeligin nedir..?
En sevdigin yemek nedir..?
sana gore aski anlatabilirmisn..?





Alt 02-08-2008, 02:26 #18

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


Alıntı:
yalnız_melek´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Oncelikle tebRik edeRim

Sorulara gelnce (:

Kac yasindasin
Nerde yasiyorsun
En buyuk hayalin
Fobilerin neler
Ne tur muzik dinlersin
İntikam alir misin
En sevdigin cicek

Nickinin anlami ne
Tşk.. EDerim ..

1=17 yaşındaYım
2=istanbulda oturuyorum
3=Büyük bi dansçi olmak
4=danss danss
5=yabancı , hareketlii
6=almammı en feciSinden
7=Gül
8=herkese yasaklı olmak istedim ondan dır


Alıntı:
oncelikle tebrik ederim...
bi iki sorum var sadece..


En sevdigin ozeligin nedir..?
En sevdigin yemek nedir..?
sana gore aski anlatabilirmisn..?

çoq tşk.. edERim

çoqq KurNazımm ve inatcıyım laz kızıYz
Patates kızartmasıı ve makarna

aşk yaşınılacak en güsel şey ama yaşayabildiğin sürece





Alt 02-08-2008, 09:15 #19

Didar.

Forumun Tiryakisi

k yerine q kuLLanmak sana ne kazandırıyor??
ya yerine yha demekten ne zevk alıyorsun??

ve birde bebişim
Ana DiLini ne zaman düzgün kuLLanacaksın ??





Alt 02-08-2008, 09:53 #20

»¦ Pεмßε ĈixŁεŧ ¦«

Forumun Tiryakisi


Tebrik Ederim Aysum





 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 07:38 .