#81
Aşqım bnm aklıma yine soru gelmio Neyse çok seviyorum seni Heh buldum buna cvp ver Fato*m

Beni ne kdr seviosn hayatım

Mckk öptmm kocamann bitanmm



#82
.



Aşqım bnm aklıma yine soru gelmio Neyse çok seviyorum seni Heh buldum buna cvp ver Fato*m

Beni ne kdr seviosn hayatım

Mckk öptmm kocamann bitanmm


oyyy bidenem bnm.. nası anlatiyimmmm kii...seniii çok çok çokkkkkk

kocamannnnnnnn

seviorumm büşrammm...iyiki varsınn.. her zmnla benimle kal

bitanemmm







.


#83
cnm bendende soru var azcık.


1-İzmir'in neresinde oturuyorsun?

2-Hangi okuLa gidiyorsunn?




#84
yaa ftşmm aklıma hiç soru gelmio neyse gelince sorarım bitanem


#85
TebikLerr


ßidénémmm

#86
bidenemmm önceLikLe tebrik ederimmm (: mjx (:


soRu 1 = yağmuRda doLanmayı sever miSin (: ?

SoRu 2 = asLa vazgeçemeyeceğin inSan kim ?

SoRu 3 = seSin güzeL mi ? (:



şimdiLik bu kadar (:

koLay geLsin fatoŞ*mmmmm <3


#87
Tebrik ederim arkadaşım...Madem herkes bir soru soruyor bende soruyım
Günlük hayatta nasıl giyinirsin ve neler yaparsın.?


#88
.


tabi cnm

1-İzmir'in neresinde oturuyorsun?

bornova-çamdibinde oturuorum (:



2-Hangi okuLa gidiyorsunn?


düz lisede okuorum cnm (:


saol soruların için














yaa ftşmm aklıma hiç soru gelmio neyse gelince sorarım bitanem

tmm ezgimm beklerim sorularını
















TebikLerr

saol cnm
















bidenemmm önceLikLe tebrik ederimmm (: mjx (:

saol bidenem


soRu 1 = yağmuRda doLanmayı sever miSin (: ?

evet severim (:

SoRu 2 = asLa vazgeçemeyeceğin inSan kim ?


öyle çok var ki bidenem(:



SoRu 3 = seSin güzeL mi ? (:

ehh az biraz


saol tatlım soruların için








.


#89
Alıntı:
_black_angel_´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
oyyy bidenem bnm.. nası anlatiyimmmm kii...seniii çok çok çokkkkkk

kocamannnnnnnn

seviorumm büşrammm...iyiki varsınn.. her zmnla benimle kal

bitanemmm


Ben de Senii çoo....oooookKK anlatamıcaım kadar çokk seviyorumm bidanemmm Hiç bırakırmıyım snii Snn varLığını hr zmn ynmda hissetmek bni o kdr mutLu ediO ki anLatamm hatunum


#90
tebrikler...

nerede yaşıyorsun?

en sevdiğin yemek ? (çok mu açım neyim)

kaç yaşındasın ?

ve son olarak teoman dinler misin?


#91
.




Ben de Senii çoo....oooookKK anlatamıcaım kadar çokk seviyorumm bidanemmm Hiç bırakırmıyım snii Snn varLığını hr zmn ynmda hissetmek bni o kdr mutLu ediO ki anLatamm hatunum


büşümmm bebemm bnm bitanesinn yaa ..bnde yerin başka
















tebrikler...

saol cnm

nerede yaşıyorsun?

izmirde yaşıyorum (:

en sevdiğin yemek ? (çok mu açım neyim)

yaprak sarması (:

kaç yaşındasın ?

17 yaşındayım

ve son olarak teoman dinler misin?

dinlemem mi severek dinlerim bi çok şarkısını...


soruların için tşkler cnm








.


#92
merhaba Fatoş!

Hayatı bir film olarak alırsak,hangi roL senin?

Mutlu olmak için gülmek yeterli midir sence?

Hayat felsefen nedir?

Her hayalin gerçekçi olması şart mıdır,gerçekleşmeyeceğini bile bile hayal kurar mısın?

Bu arada yaş 17 yazmışsın,öss'ye hazırlık var mı benim gibi ? (Varsa başarılar dilerim )

Ve bir de nickin cok karamsar bir ifade gibi fakat şirin birine benziyorsun...sevgiler
niçin _black angel_?

Sevgilerimle...


#93
tebrikler kolay gelsinn


#94
.


cute

Hayatı bir film olarak alırsak,hangi roL senin?

hımm..hiç düşünmemiştim..ama ben suflörüm sanırım..ben olmazsam

roller unutulurdu

Mutlu olmak için gülmek yeterli midir sence?

hayır..keşke yeterli olsa..

Hayat felsefen nedir?

yaşadığın sürece mutlu ol, çünkü sonunda ölü olucaksın

Her hayalin gerçekçi olması şart mıdır,gerçekleşmeyeceğini bile bile hayal kurar mısın?

gerçekçi olması şart olsaydı hayal kurmamızın anlamı kalmazdı bnce

evet kurarım(:

Bu arada yaş 17 yazmışsın,öss'ye hazırlık var mı benim gibi ? (Varsa başarılar dilerim )


evet olmazmı..haftaya dersanem başlıyo ve bi yığın koşuşturmaca

teşekkür ederim cnm sanada başarılar

Ve bir de nickin cok karamsar bir ifade gibi fakat şirin birine benziyorsun...sevgiler
niçin _black angel_?

nikimi böyle seçmemin özel bi sebebi yok..nick seçerken aklıma bu geldi sadece (: ama karamsar bi insan değilimdir normalde


soruların için teşekkür ederim



















Evil/Fairy

tebrikler kolay gelsinn

teşekkür ederim cnm (:







.


#95
Ben geldim bidenemmm
Seni anlatan şarkıyı söyle bana hadi bıdıkııım


#96

Ben geldim bidenemmm
Seni anlatan şarkıyı söyle bana hadi bıdıkııım

hoşgelmiş benim bıdıkımmm

bidenem beni mi anlatıo bilmiorum ama şu sıralar çok sevdiğim ve çok sık dinlediğim 2 şarkı var (:

gripin-karışmasın kimseler

yonca evcimik -aşkım


saol sorun için bıdıkımmm




.


#97
Alıntı:
_black_angel_´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
soruların için tşkler cnm
.
rica ederim...cevaplar içinde ben teşekkür ederim...(:

(yaprak sarması süperdi yanlız )


#98
_black_angel_ arkadasimizin verdigi icten cevaplar icin tesekkur ederim ve hayatinda basarilar dilerim...




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 12:45 .