145. Haftanın Konuğu »» Asa
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
 
Seçenekler
Alt 05-02-2011, 14:02 #1

izмiяiηciѕi

вα∂є & ρєѕтσ

145. Haftanın Konuğu »» Asa



145. Haftanın Konuğu »» Asa


Merhaba arkadaşlar


Bu haftamızın Konuğu Asa Nicki ile tanıdığımız "Tolga" Arkadaşımızdır.
Sorunsuz bir başlık olmasını dileyerek sizleri başbaşa

bırakıyorum.


Kendisine şimdiden kolay gelsin diyorum.


Tatlı ve Keyifli sohbetler


145. Haftanın Konuğu »» Asa



145. Haftanın Konuğu »» Asa


145. Haftanın Konuğu »» Asa



Benzer Konular

Görüntüleme:7793, Cevaplar:171

İlginizi Çekebilir >
Alt 05-02-2011, 15:27 #2

Havin

Eylül.


Tebrikler.





Alt 05-02-2011, 15:28 #3

Mathilda

Forumun Tiryakisi

Hey adamım tebrikler.
İlk yazan ben olmalıyım dimi yani, fark var. Derken Gülüm araya girmiş bile.
~
Haftanın konuğu olup pembeleştiğin için mutlu musun? =D Pemleşemediğin için olsa gerek.

~
Klasik sorular işte ama ne yapayım. Sorusuz bırakmak istemiyorum. (A)
- En sevdiğin yemek?
- En sevdiğin renk?
- Ne tür müzik dinlemekten hoşlanırsın?
- En büyük fobin?
- Yapamayacağım şey yoktur bu hayatta ‘ der misin?
- O olmazsa olmaz dediğin biri varmı senin için?
- Aşk sana göre ne anlam ifade ediyor?
- Trabzon’a olan bu düşkünlüğün neden? :P
- Bu forumda seni sevmeyenler var ya hani. Sence seni çekemediklerinden mi? =D
- Boş zamanlarında ne yaparsın genelde?
- Heey uçağımı ne zaman gönderiyorsun ?
- Televizyonla aran nasıl? En sevdiğin program?
- Boböm olmaktan memnun musun?
- Sen’in gözünden ben’i tanımla?
- Hayatındaki yerim ne?
- Imm ceza almayacağını bilsen hayattan temizlemek istediğin biri olur muydu? =D
- Sanırım daha devam edersem çok saçmalamaya başlayacağım. Tahmin edebiliyor musun?
Neyse yeterli olsun bu kadar. Aklıma bir şey gelmiyor zaten =D Uğrarım yine.
Sevildiğini bil. (: Hadi kolay gelsin anam.





Alt 05-02-2011, 15:30 #4

.eʟчα.

- kader -



tebrikler kolay gelsin `
sorularimla gelebilirim daha sonra.






Alt 05-02-2011, 15:31 #5

'Đüş'eş..

'Đüş'üme Eş..


Aman da aman benim dedem konuk da mı olurmuuuş. Tebrikler dedecan,kolay gelsin. Rengimi sana devrettiğim için çok mutluyum.

Öyle sıradan sorular sormayı düşünmediğim için şimdilik soru sormuyorum ama bu demek değildir ki sormayacağım. Sorularımla kapını çalacağımdan hiç şüphen olmasın.





Alt 05-02-2011, 15:31 #6

SiLa|ay

Azimli Üye


kolay gelsin.





Alt 05-02-2011, 15:51 #7

sweetie

Deneyimli


tebrikler





Alt 05-02-2011, 15:57 #8

eskiAcik

ultrAslan


tebrikler lol asa (:

ts bu sene sampiyon olucak mi ?

ts da en sevmedigin futbolcu kim ?>

bu forumun kizlariyla aran nasil ?

forumda en sevdigin kisi

ne isle ugrasiyorsun





Alt 05-02-2011, 15:58 #9

Aѕα

`


Sorunsuz Başlık Olur Umarım
Gül: Sağol

»çrueL đevіL*
Fark Vardı Kullanamadın,Farkı Patteslik Ettin Yine Pembe Yok :P
Klasik Sorular Falan Ne Fark Eder Sonuçta Bildiğimiz Patteslik Hallerin


- En sevdiğin yemek?
Bilinmez Buralarda Gaygana
- En sevdiğin renk?
Bunu Sen Sormamalıydın Lacivert
- Ne tür müzik dinlemekten hoşlanırsın?
Rock ,Solo Gitar .
- En büyük fobin?
Korkusuzum
- Yapamayacağım şey yoktur bu hayatta ‘ der misin?
Derim Neden Demiyeyim
- O Olmazsa Olmaz Dediğin Biri Varmı Senin İçin?
Bende İnsanım İstiyor Canım Tabiğkide Var
- Aşk Sana Göre Ne Anlam İfade Ediyor?
Yerine Göre Mutluluk Verirken An Olurki Hüzün Başınıza Bela Olur.
- Trabzon’a Olan Bu Düşkünlüğün Neden? :P
Doğduğum Büyüdüğüm Yeri seviyorum Düşkünlüğüm hususunda Orada Mutluyum.
- Bu Forumda Seni Sevmeyenler Var Ya Hani. Sence Seni Çekemediklerinden Mi? =D
Sanırım Bu Aralar Antenlere Zaman Gelmiş Ancak En Kısa Zamanda Antenleri Gönderilecektir.
- Boş zamanlarında ne yaparsın genelde?
Uyurum Çok Uykucuyum
- Heey uçağımı ne zaman gönderiyorsun ?
Yok Oğlum Sana Uçak Bitmiş İflas Etmişler
- Televizyonla aran nasıl? En sevdiğin program?
Kafama Eserse İzlerim Programlarada Pek Bakmam Ama Dizi Takip Ediyorum
- Boböm olmaktan memnun musun?
Zevkle Gururla Mutluyum
- Sen’in gözünden ben’i tanımla?
Beni Tanımladım Genelde Kahverengi Olur Falan Tmm Sen Olmaya (İğrençleşmeye) Gerek Yok.Şu Sitede Senden Bitane Daha Yok Olursa Öldürürüm Beni En İyi Anlayan En İyi Tanıyan Kişisin :P Tanımlanamıyorsun Bi Ara Sana Tanımlarım Ben
- Hayatındaki yerim ne?
61.Kattasın
- Imm ceza almayacağını bilsen hayattan temizlemek istediğin biri olur muydu? =D
Olurdu Rte Den Başlayabilirim.
- Sanırım daha devam edersem çok saçmalamaya başlayacağım. Tahmin edebiliyor musun?
Zekamı Bu Derece Zorlayamıyorum O Derece Saçma Şeyler Çıkar
Neyse yeterli olsun bu kadar. Aklıma bir şey gelmiyor zaten =D Uğrarım yine.
Sevildiğini bil. (: Hadi kolay gelsin anam.
Gelmemesi Çok Normal Bi Yere Kadar Çalışıyor

»Ɗάngeгous«
Teşekkürler Uğrayınız Beklerik :P


»ภaz..
Torununa Özenmiş Dedesi O Renk Yok Ama Gel Beklerim Sorularınla Seni ..

EskiAcık
tebrikler lol asa (:
Sağol Ferhat…
ts bu sene sampiyon olucak mi ?
Olmaması İçin Bi Engel Görmüyorum Ben (:
ts da en sevmedigin futbolcu kim ?>
Tayfun Cora
bu forumun kizlariyla aran nasil ?
Sevmiyorum Çoğunu :P Onlarda Beni
forumda en sevdigin kisi
»çrueL đevіL*
ne isle ugrasiyorsun
Şu Sıralar Otomotiv Sektörüyle Asıl Meslek Bankacılık


Tebriklerinizden Dolayı Teşekkürler...





Alt 05-02-2011, 16:09 #10

M€L€kSÿ

Deneyimli


tebrikLer Asa koLay geLsin





Alt 05-02-2011, 16:10 #11

Diana.

Forum Üstadı


tebrikler





Alt 05-02-2011, 16:12 #12

Mathilda

Forumun Tiryakisi

- En sevdiğin renk?
Bunu Sen Sormamalıydın Lacivert
Farkındaysaan klasik sorular dedim sağa. Bilmediğimden değil. !


- Sen’in gözünden ben’i tanımla?
Beni Tanımladım Genelde Kahverengi Olur Falan Tmm Sen Olmaya (İğrençleşmeye) Gerek Yok.Şu Sitede Senden Bitane Daha Yok Olursa Öldürürüm Beni En İyi Anlayan En İyi Tanıyan Kişisin :P Tanımlanamıyorsun Bi Ara Sana Tanımlarım Ben
Hahahaha. Sarısın sen sarı Ayrıca iğrenç olanda sensin baah tepemin tasını attırma.
Yıhyıh kurban senin sözüne. Bu kadarı yetti bile.


- Heey uçağımı ne zaman gönderiyorsun ?
Yok Oğlum Sana Uçak Bitmiş İflas Etmişler
Beni hayal kırıklığına uğrattııın. O zaman araba yolla tamam?

Neyse yeterli olsun bu kadar. Aklıma bir şey gelmiyor zaten =D
Gelmemesi Çok Normal Bi Yere Kadar Çalışıyor

Elimde kalırsın ama ha? Dayakmı istiyor canın senin he? -.-

Neyse teşekkür ederimm paTTTlıcaaaaaannnn bekle benii.










Alt 05-02-2011, 16:13 #13

❀ܓ Sükûnetim.

. . .


sonunda olmussun. tebrikler (:





Alt 05-02-2011, 16:18 #14

Aѕα

`


Tebrikler İçin Teşekkürler Sonunda Oldum Hee Köprüde İntihar Girişiminde Bulunan Bendim
Pattessim : Farkındayım Bilmediğini Diyorum Bende Arabada Yok Oğlum Benzine Zam Geldi Tabanvay İle Gel





Alt 05-02-2011, 16:23 #15

Mathilda

Forumun Tiryakisi


Bizzat kendin gelip beni buradan alır mısın?





Alt 05-02-2011, 16:27 #16

Aѕα

`


»çrueL đevіL*: Gelirim Dönüşte Kaybederim





Alt 05-02-2011, 16:28 #17

Mathilda

Forumun Tiryakisi

Anca beraber kanca beraber !!! Yok öyle





Alt 05-02-2011, 16:30 #18

eskiAcik

ultrAslan


asa yine geldim

haftanin konusu secildigini gordugunde sevindirik oldun mu

avnide hic maca gittin mi

hamsilerle aran nasil

forman var mi

cok garip sorular soruyom dimi

yine gelicem yanliz brakmam seni





Alt 05-02-2011, 16:33 #19

canary_girl1907

Forumun Tiryakisi

tebrik ederim TOLGA ..
senı ılk kez dün farkettim we sende karadenizli hawası sezdım yanılıo muyum sadece bnu merak ediyorum





Alt 05-02-2011, 16:33 #20

Aurorα.

her ölüm erkendir.

Tebrikler
~ Kolay gelsin (:





 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 08:06 .