163. Haftanın Konuğu »» e'sra
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
 
Seçenekler
Alt 18-06-2011, 12:49 #21

| •YσRgυη Yüяeк | •

Bizden Biri


Tebrike ederiiiiiiiim ne zamandir istiyodun nihayet oldun
Sorularimla sonra gelcem




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 12:51 #22

Saturday.

RoronoaZoro.


Alıntı:
Loyal´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Öncelikle tebrikler
Teşekkür ederim

Sorularıma da gelince ;

Bir otobüse kaç golf topu sığar?
Hiçbi fikrim yok

Bozuk para boyutuna ininceye kadar sıkıştırıldınız ve kütleniz orantısal yoğunluğunuzu koruyacağınız kadar ufaldı. Ardından bir kıyıcı (blender) içine atıldınız ve 60 saniye içinde çalışmaya başlayacak. Ne yapardınız?
O boyuta getirildiğimde çoktan ölmüş olurum. Düşünmeye gerek yok

Veritabanının ne anlama geldiğini sekiz yaşındaki kuzeninizin anlayacağı bir şekilde açıklayın.
8 yaşındaki kuzenime veri tabanını açıklıycam öylemi..Tam anlamını ben bile bilmezken.. Yani bilgisayar ortamında bilgilerin düzenli olarak saklanması falan derdim heralde.

Saatin akrep ve yelkovanı günde kaç kere üst üste gelir?
24

A noktasından B noktasına ulaşman gerek ama başaracağın kesin değil. Ne yaparsın?
En azından şansımı denerim

Dolabında o kadar çok tişört var ki seçmekte zorlanıyorsun. Daha kolay seçim yapmak için ne yaparsın?
Annemin fikrini alırım tabikii


Hep erkek çocuk istenen bir köyde aileler erkek çocuk doğuncaya kadar doğurmaya devam ediyor. Erkek doğarsa da artık çocuk yapmıyor. Bu köyde kızların erkeklere oranı ne olabilir?
Ya eşittir ya da kızlar fazladır diye düşünüyorum

Bir otoyolda 30 dakika içinde bir araca rastlama oranı yüzde 0,95 ise 10 dakikada rastlama oranı nedir?
Hesaplarıma göre 0,31666667 bu sonuç çıkıyo. Ama matematiğim fazla iyi değildir söyliyim

Kolundaki saat 03:15. Akrep ve yelkovanın açısı kaçtır? (Sıfır değil!)
Sıfırdan başka bi ihitmal gelmiyo aklıma

Dört kişi gece karanlığında bir ip köprüden geçmek zorunda. Ancak sadece bir el fenerleri var ve içindeki pil 17 dakika yetecek. Köprü aynı anda iki kişiden fazla taşıyacak kadar sağlam değil ve el feneri olmadan geçmek için çok tehlikeli. Her kampçının geçiş hızı da farklı. Bir 1 dakikada, diğeri 2 dakikada, diğeri 5 ve en yavaşı 10 dakikada geçebiliyor. Nasıl olur?
17 dakika çok az. Beğenmedim bu soruyu.

Bir partidesin. Sen ve arkadaşınla birlikte 10 kişi var. Arkadaşın seninle aynı gün doğmuş her kişi için 1 dolar vermek üzere bahse giriyor. Ama bulamadıkların için de 2 dolar alacağını söylüyor. Bu bahse girer miydin?
Ben öyle bahse falan girmem .. Zararlı çıkmak var işin içinden

Dünyada kaç piyano akortçusu var?
Piyano akort ediliyo mu ya

Aynı boyda sekiz topun var. Hepsi aynı ağırlıkta ancak bir tanesi biraz daha ağır. Bir terazide sadece iki defa tartarak hangi topun daha ağır olduğunu nasıl bulabilirsin?
Bulamam

5´ten 1´e doğru azalan rütbelerle beş korsanın var. En rütbeli korsan toplam 100 altının nasıl bölüşüleceğine karar verme hakkına sahip. Ancak diğerleri de onun kararına oy veriyor ve yarısından azından oy alırsa öldürülüyor. Kendi payını en fazla tutup hayatta kalması için nasıl bir paylaşım yapmalı?

Sevmiyorum böyle sorulara kafa yormayıı

Kolay gelsin

Teşekkür ederim ama pek kolay gelmedi açıkçasıı.


.





Alt 18-06-2011, 12:51 #23

Olivia.

Forumun Tiryakisi

Sorular ;

1 : Formdaki sevdiğin üyeLer kimLer ?

2 : AkLından su an geçenLer neLer ?

3 : Hayatta en cok sevdigin ve güvendigin insan kim?

4 : Sen dostLarını neye göre secersin ?

5 : ALtın kuraLın yani hayat feLsefen nedir ?

6 : En büyük takıntın nedir ?

7 : FoRumda Bu oLuRsa qüzeL oLuR dediqin Bişey vaRmı

8 : Beni bana anlat

9 : Ben senin için ne ifade ediyorum

10 : Neden O diğerlerinde bulamadığın ne var ondan ?

Dökül bakaLımm




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 12:59 #24

Saturday.

RoronoaZoro.


Alıntı:
`Gam kenaгı´´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben kimim ?
Yavuz Çavdar

Senin için neyi ifade ediyorum ?

Birden kaynaştık seninle ve fazlasıyla değerlisin benim için..Oturup düşündüğümde iyiki girmiş hayatıma diyebildiğim nadir kişilerdensin.Ve hiç gitmeni istemiyorum bunu da biliyosun.


İzmire taşınim mi ?

Durduğun kabahat şekerim

En çok kimi seviyon burda

Bi tek isim veremiycem.. Kıyaslayamıycağım kişiler var

9 Mayıs sabahı , sabahın köründe niye arıyamadın ?

Aradığım saatte çok geç sayılmazdı hani. İlk ben aradım sonuçta Benimde uykuya ihityacım var doğal olarak uyanınca arayabildim

Paketin hazır biliyosun dimi ?

Ne paketi diyomuşum Hazır olduğunu bilmiyodum

İçinde ne var merak ediyomusun ?

Yoo etmiyorum.Bi papatya bile yeter biliyosun çok seviyorum

Çatla patla meraktan

Ne çatlıcam bee

Belkim ben getiririm haha

Kendin gel yeter.

Hadi öptüm gelecem yine uslu dur taaam mı

Yaramazlık yaptığım nerde görülmüş benimm
Bekliyorum canımın içisiii





.




`Gαм кєиαг?´ Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:00 #25

Saturday.

RoronoaZoro.


Teşekkürler.





Alt 18-06-2011, 13:07 #26

Öba

40 yapar.


En sevdiğin Kitap ?
En sevmediğin Kitap ?
En sevdiğin Yemek ?
En sevmediğin Yemek ?
En sevdiğin İçecek ?
En sevmediğin İçecek ?
En sevdiğin Renk ?
En sevmediğin Renk ?
En sevdiğin Tatlı ?
En sevmediğin Tatlı ?
En sevdiğin abur cubur ?
Böyle bir arabam olsa ne güzel olurdu dediğin araba ?
Neyli pasta yersin ?
Neyli dondurma yersin ?
En sevdiğin gazete ?
En sevdiğin Erkek Oyuncu ?
En sevdiğin Kadın Oyuncu ?
Hangi takımlısın ?
En sevdiğin Futbolcu ?
En sevdiğin Erkek şarkı sözlericı ?
En sevdiğin Kadın şarkı sözlericı ?
En sevdiğin Film ?
En sevmediğin Film ?
En sevdiğin Talk show programı ?
Gitmek istediğin bir ülke var mı ? Neresi orası ?
En sevdiğin üyeler ?
Kırgın olduğun üyeler ?
Benim hakkımda düşüncelerin ?
Böyle saçma sorular sorulur mu ?




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:09 #27

oOoiskenderoOo

Ebrum


Tebrikler




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:10 #28

gulen_1

Deneyimli


Tebrikler bitanem
kolay gelsin bidenm




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:22 #29

Gölge.

Bizden Biri

Tebrikler .




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:26 #30

Άzє.

Akademisyenlik Yolunda.


Tebrik Ederim




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:33 #31

Saturday.

RoronoaZoro.


Alıntı:
marmeLad *´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Sorular ;

1 : Formdaki sevdiğin üyeLer kimLer ?
Başta Sen..Gam Kenarı,Sukut-u Hayal,Sayha,Xanro, İ_zmir,Volvere,Muschel,Chintia,Gün Işığı,Nur-u Ayn,Gecenin Sesi,Günül Dostu,Elis,Gülen1,Alaz,Naturally,Pearly Of My Heart,Yine mi Bamya,Yorgun Yürek..
Unuttuğum isimler olabilir.Kusuruma bakmayın..


2 : AkLından su an geçenLer neLer ?
Ne geçmiyoki canım ya. Hiç gereği yok buraya yazmaya..

3 : Hayatta en cok sevdigin ve güvendigin insan kim?
Annem ve Babam

4 : Sen dostLarını neye göre secersin ?
Ben genelde dostlarımın beni seçmesini beklerim.

5 : ALtın kuraLın yani hayat feLsefen nedir ?
Cana gelceğine mala gelsin

6 : En büyük takıntın nedir ?
Yok öyle takıntılarım. Arada inadım tutar. Öyle sürekliliği yoktur takıntılarımın.

7 : FoRumda Bu oLuRsa qüzeL oLuR dediqin Bişey vaRmı
Forum gayet güzel.Bu haliyle seviyorum.

8 : Beni bana anlat
Kelimelerle anlatılmazki..Dostsun sen gerçekten.Cansın.Bitanesin.İçimi dökebilceğim sığınabilceğim güvendiğim birisin.

9 : Ben senin için ne ifade ediyorum
Dediğim gibi.. Herşeysin sen..

10 : Neden O diğerlerinde bulamadığın ne var ondan ?
Bi nedeni yok.
Aşk var sadece.
Belki başkaları ondan çok daha iyi .. Ama ben onu nedensiz seviyorum..


Dökül bakaLımm

Döküldüm tatlımm

.




~ηυя'υ_αуη~ ve Öba Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:34 #32

Saturday.

RoronoaZoro.


Teşekkürler..





Alt 18-06-2011, 13:36 #33

Hüma

-Çilek kokulu kadın.


Tebrik ederim + Kolay gelsin.




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:38 #34

Saturday.

RoronoaZoro.


Teşekkür ederim





Alt 18-06-2011, 13:46 #35

Alaz

mother's daughter


Tebrikler canım. (:




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:51 #36

Saturday.

RoronoaZoro.


Alıntı:
xanro´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
En sevdiğin Kitap ?
Alacakaranlık serisi
En sevmediğin Kitap ?
Soktates'in savunması
En sevdiğin Yemek ?
Patlıcanı her haliyle seviyorum
En sevmediğin Yemek ?
Et
En sevdiğin İçecek ?
Süt
En sevmediğin İçecek ?
Asitli içecekler
En sevdiğin Renk ?
Pembe
En sevmediğin Renk ?
Yok sanırım
En sevdiğin Tatlı ?
Künefe
En sevmediğin Tatlı ?
Tulumba
En sevdiğin abur cubur ?
Cips
Böyle bir arabam olsa ne güzel olurdu dediğin araba ?
Arabalardan anlamam
Neyli pasta yersin ?
Kakaolu
Neyli dondurma yersin ?
Kakaolu
En sevdiğin gazete ?
Gazete okuma alışkanlığım yok
En sevdiğin Erkek Oyuncu ?
Mehmet Günsür şu sıralar..Bide Sarp Apak
En sevdiğin Kadın Oyuncu ?
Im gelmiyo aklıma
Hangi takımlısın ?
Fenerbahçe
En sevdiğin Futbolcu ?
Alex
En sevdiğin Erkek şarkı sözlericı ?
Cem adrian
En sevdiğin Kadın şarkı sözlericı ?
Çok fazla var
En sevdiğin Film ?
Alacakaranlık serisi
En sevmediğin Film ?
Yok
En sevdiğin Talk show programı ?
Tv programı izlemem
Gitmek istediğin bir ülke var mı ? Neresi orası ?
Evet var. En çok Meksikayı merak ediyorum.Ama görmek istediğim çok fazla ülke var. İnşallah ünv.den sonra gitmek nasip olcak..
En sevdiğin üyeler ?
Aynı soruyu Semoşumda sormuştu..Bidaha yazamıycam
Kırgın olduğun üyeler ?
Birazcık İ_zmir'e kırgınım ama neyse. Seviyorum yinede.
Benim hakkımda düşüncelerin ?
Semoş sayesinde tanıştık. Ve iyikide tanışmışız.Çok seviyorum seni.
Böyle saçma sorular sorulur mu ?
Pek saçma gelmedi soruların ama.. Soruluyomuş demekki
.




Öba Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:52 #37

Saturday.

RoronoaZoro.


Teşekkürler canım





Alt 18-06-2011, 13:53 #38

`нαρρiηεss´

.


En doğru bulduğun söz nedir ?
Şuana kadar sahip olduğun en güzel şey ?
Yok artık dediğin anlar ?
Hayat mı acımasız yoksa insanlar mı ?
Pişman olduğun birşey ?
Onsuz yaşayamayacağını bildiğin birine nasıl hoşçakal dersin ?

Şimdilik bu kadar.
Kolay gelsin.




Saturday. Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 13:57 #39

Saturday.

RoronoaZoro.


Alıntı:
`haρρiness´´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
En doğru bulduğun söz nedir ?
Her yerde olan hiçbir yerde değildir.
Şuana kadar sahip olduğun en güzel şey ?
Ailem
Yok artık dediğin anlar ?
Bugün azımı açık bırakcak bi olay oldu. Beklemiyordum açıkçası ama söylemek istemiyorum.
Hayat mı acımasız yoksa insanlar mı ?
İnsanlar
Pişman olduğun birşey ?
vaktinde o kadar hata yapmasaydım herşey çok farklı olabilirdi.
Onsuz yaşayamayacağını bildiğin birine nasıl hoşçakal dersin ?
Diyemiyorum.

Şimdilik bu kadar.
Kolay gelsin.
Teşekkür ederim.

.




`нαρρiηεss´ Bunu beğendi.

Alt 18-06-2011, 14:00 #40

Öba

40 yapar.


En değer verdiğin kişi ?
Olmazsa olmazın ?
Medeni halin ?
Şu sıralar en çok kullandığın smiley ?
Hayatında ki en büyük çılgınlık ?
En sevdiğin ders ?
En sevmediğin ders ?
Gözlerin hangi renk ?
Saçların hangi renk ?
Kaşların hangi renk ?
En sevdiğin dizi ?
En sevmediğin dizi ?
En sevdiğin şarkı sözleri ?
En sevdiğin grup şarkı sözlericı ?
En sevdiğin yabancı kadın şarkı sözlericı ?
En sevdiğin yabancı erkek şarkı sözlericı ?
Sorularımla rahatsız ediyor muyum ?
Bu soruları cevaplandırdıktan sonra tekrar geleyim mi ?




Saturday. Bunu beğendi.

 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 05:39 .