237. Haftanın Konuğu »» Dramelodi
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
 
Seçenekler
Alt 27-11-2012, 10:01 #1

izмiяiηciѕi

вα∂є & ρєѕтσ

237. Haftanın Konuğu »» Dramelodi





237. Haftanın Konuğu »» Dramelodi



Merhaba arkadaşlar bir haftayı daha geride bırakmış bulunuyoruz.

237. Haftamızın konuğunu açıklamak üzere karşınızdayız.

Bu haftamızın Konuğu " Dramelodi " Nicki ile tanıdığımız "Melek" Arkadaşımızdır.

sorunsuz bir başlık olmasını dileyerek sizleri başbaşa bırakıyorum.



Kendisine şimdiden kolay gelsin diyorum.



Tatlı ve Keyifli sohbetler





237. Haftanın Konuğu »» Dramelodi


237. Haftanın Konuğu »» Dramelodi


237. Haftanın Konuğu »» Dramelodi









Benzer Konular

Dramelodi Bunu beğendi.
Görüntüleme:3296, Cevaplar:48

İlginizi Çekebilir >
Alt 27-11-2012, 10:08 #2

Havin

Eylül.


Tebrikler Meleğim.An be an takipteyim bilmelisin ve bilmen gereken bir şey daha; Seni çok seviyorum ben ya.




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 10:12 #3

Velociraptor

Foruma Isınan Üye

Tebrikler ilk sorular benden gelsin

neden dramelodi?
boş zamanlarını nassıl değerlendirirsin?
ruh halin çok sık değişir mi ?




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 11:21 #4

Alaz

mother's daughter


Tebrikler droş.




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 11:30 #5

Fatih

ÖZEL ÜYE

Tebrkler




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 12:12 #6

Buĝlеm

Kατre


Tebrik ederiiiim.
Normalde hiç hoşlanmadığım bir soruyu sorup seni sinir edesim geldi.

Benim hakkımda ne düşünüyorsun?

-Bu soruyla çok sık karşılaşıp artık nefret boyutuna gelebilirsin.-

Kolay gelsin.




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 12:39 #7

Dramelodi

wtf

Alıntı:
Gül´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tebrikler Meleğim.An be an takipteyim bilmelisin ve bilmen gereken bir şey daha; Seni çok seviyorum ben ya.
Ama bak mesela ben de seni çok seviyorum. Öyle böyle değil hem de!

Alıntı:
Velociraptor´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tebrikler ilk sorular benden gelsin

neden dramelodi?
boş zamanlarını nassıl değerlendirirsin?
ruh halin çok sık değişir mi ?
-Neden Dramelodi? Şöyle ki; bundan yıllar önce bizim kardeş kendine bir nick bulmuştu "Melodram" diye. Sonra ben de dedim ki benimki de "Dramelodi" olsun uyumlu uyumlu takılırız. Sonradan çakmalarımız çok çıktı ama en birinci Melodram ve Dramelodi biziz! Bu böyle biline.
Dram ve melodi, sence de çok hoş değil mi?
-Benim her vaktim boş ya. Valla, öyle de boş bir insanım.
-Genel ruh halim keyiflidir. Arada bir mallığa vurup duygusala bağlayabilirim ama o da hemen geçer. Bünye alışık değil ne de olsa ahah.

Alıntı:
Buĝlеm´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tebrik ederiiiim.
Normalde hiç hoşlanmadığım bir soruyu sorup seni sinir edesim geldi.

Benim hakkımda ne düşünüyorsun?

-Bu soruyla çok sık karşılaşıp artık nefret boyutuna gelebilirsin.-

Kolay gelsin.
Vay arkadaş. Sırf bu soruya cevap vermemek için bile olsa şu an bırakabilirim rütbeyi ;p adhjnasdas.
Şaka bir yana. Şöyle bir şey var; bazı insanlar böyle uzaktan uzaktan sevilir, bazılarındansa nefret edilir öğk! Neyse işte, mesela ben seni uzaktan çok seviyorum. Yakından sevmiyor musun dersen, yakından daha çok seviyorum. Ya bak şimdi ben zaten öyle herkesi seven, arkadaşım olsun kankam olsun diye herkesle takılan konuşan birisi değilim. Genelde de zaten uzaktan sevmeyi tercih ederim. Öyle daha bi güzel oluyor sanki ya. Senin günlüğünü falan okurdum ben önceden. Ne biliyim hani uzuun zamandır yöneticilik yapıyorsun burda. İnsanlara karşı yaklaşımın, anlayışlılığın, ne biliyim kibarlığın falan. Bunlar hoş şeyler, e insanda da bir sempati oluşturmuyor değil. Ya seviyorum işte. Ben anlatamıyorum ki böyle.
Bak o kadar uzun yazmışım ama bir şey anlatamamışımdır kesin asdhbasndjsadsa.




Buĝlеm ve Melodram Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 12:47 #8

Melodram

we'll all become stories.


Oh be sonunda olmuşsun, hoş benim için çok önemli bir şey değil, soracak hiçbir şeyim yok, ama işte taktım ya bir kere konuk olmana, OLACAKTIN. O kadar. İnsan 1 gün haber alamaz da merak edecek bir şeyi olur lan, mübarek her gün terbiyesizliklerinle benimlesin, neyse neyse özel hayatımızdan kime ne? ( Bu soru 1 )

  • Forumda yaşadığın en kötü olay nedir? ( Misal benim dün sabaha karşı yaşadığıma benzer sfsdfsds )
  • Fotoğraftaki kare kime aittir? A) Saffet B) Hasan C) Emre D) Hepsini toplasan anca. ( yerlerdeyim şu an ben )
  • Benimle ilk karşılaştığında ne hissettin? Kalp her şekilde atıyor, önemli olan ritmi değiştirebilende diye bir laf dolanıyor, değiştirdim mi ritmini?
  • Bir gün karşına '' Beyenemedin mi sekerim hahahayt ; ))), ay cok eylendim kız, allah sahibne bagslasn cnms .s.s.s, ay çok tatlısın : ))) '' cümlelerini kuran biri çıksa, ilk aklına gelen onu öldürmek mi olur yoksa beni hatırlamak mı? ( Darılırım beni hatırlamazsan ).
  • Bizim mesajlarımız bir gün açığa çıksa, bunu kim anlar? A) Saffet B) Hasan C) Emre D) Lan Cansu Saffetine de Hasanına da Emrede de, bi git
  • Cem Adrian Bayburt'a gelmiş, kalacak yeri yokmuş, gaye ev vermiyorlarmış ağağağağağa, sen senin evi açıp, ne konuşursun adamla?
  • Sabah sabah bu enerjimin sebebi nedir sence? A) Tost B) Çay C) Akşamki 1 avuç fındık D) O senin güzelliğin cnm ; )))
  • Random gülüş felsefende bir harfin yerini beğenmeyince silip yeniden yazmak gibi bir durum var mıdır?
  • En son okuduğun kitapta en ilgini çeken satır neydi? Kelime olarak sorsam cevabını bildiğim için cümle olarak soruyorum.
  • Canım forumda gördüğün kadarıyla benim hakkımda ne düşünüyorsun? ( HİÇ GÖRMEDİ ) sagsfgfds. Buna cevap verme tabii ki cınım.
  • Şahsene midir Şahsenem midir, o kız hala senin sinirlerini bozuyor mu?
  • Nisa'ya neler söylemek istersiniz, duygularınızı alalım. ( Ben bile özledim lan, seni düşünemiyorum. Öğrenci İşleriyim diye bana nasıl sövmüştü ).
  • Benim en şanssız olduğum konu? ( Lütfen şifreli ötesi şifreli yaz )
  • Tatlım soruları mı beyendin mi haha : )))
  • Neyse mşglsun snrm cnm .s
  • Ha bir de 4x4 - Arada Bir sarkısında tek bir cümle var senle beni anlatan, onu bul ve yaz.
  • En sevdiğin Cem Adrian sarkısı hangisidir?
  • Cem Adrian'ı tercihlerinden vazgeçirecek inada sahip miyim?
  • Cem'le yakışır mıyız?
  • Cem beni sever mi?
  • Cem mi ben mi?
  • Ben mi Cem mi?
  • Neyse şu an enerjim bitti canım birazdan yine gelirim : ))
Dibindenot: Seeeeniiiiğğğğnnn içiiiüüüğğnnn geeeldiiiğğğğmmmm. Piiissliiiğğğkk soorulaar soruuup gideeceeeğiiimmm, kahkahkah.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Senin çocuğun olsa böyle olur.
Belirteyim dedim.
'' Dayak yemeyi severim ''
( Ben çocuğu görünce krize giriyorum, öldüm şu an ya )
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Duyuma göre baban zenginmiş senin, fıstığı alıp ne yaptın doğru söyle?
:'(((((
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geçen bunu oturdum izledim, sen de izle.
'' Bunlar bir çift salak '' dediğin çiftleri say bir de bana, sonra söz bir şey sormayacağım.

-Aa dur kapı çalıyor.




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 13:11 #9

GreenDay

Deneyimli


Tebrkler , Dramelodi ..




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 13:33 #10

Dramelodi

wtf

Oh be sonunda olmuşsun, hoş benim için çok önemli bir şey değil, soracak hiçbir şeyim yok, ama işte taktım ya bir kere konuk olmana, OLACAKTIN. O kadar. İnsan 1 gün haber alamaz da merak edecek bir şeyi olur lan, mübarek her gün terbiyesizliklerinle benimlesin, neyse neyse özel hayatımızdan kime ne? ( Bu soru 1 )
-Her gün ara beni Melek sesini duyayaım Melek nolur Melek derken iyi ama.( Ama nasıl sallıyorum asdhgbjsndsa)

  • Forumda yaşadığın en kötü olay nedir? ( Misal benim dün sabaha karşı yaşadığıma benzer sfsdfsds ) Kötü olaylar bize işlemez ya. Seninki facia ama asdghjsadnsadsa
  • Fotoğraftaki kare kime aittir? A) Saffet B) Hasan C) Emre D) Hepsini toplasan anca. ( yerlerdeyim şu an ben ) -E) ANAN!
  • Benimle ilk karşılaştığında ne hissettin? Kalp her şekilde atıyor, önemli olan ritmi değiştirebilende diye bir laf dolanıyor, değiştirdim mi ritmini? -"İşte hayatımın kadını!" dedim.
  • Bir gün karşına '' Beyenemedin mi sekerim hahahayt ; ))), ay cok eylendim kız, allah sahibne bagslasn cnms .s.s.s, ay çok tatlısın : ))) '' cümlelerini kuran biri çıksa, ilk aklına gelen onu öldürmek mi olur yoksa beni hatırlamak mı? ( Darılırım beni hatırlamazsan ). -Tabii ki önce seni hatırlar sonra güler ardından da kızı öldürürüm!
  • Bizim mesajlarımız bir gün açığa çıksa, bunu kim anlar? A) Saffet B) Hasan C) Emre D) Lan Cansu Saffetine de Hasanına da Emrede de, bi git -E) ANAN!
  • Cem Adrian Bayburt'a gelmiş, kalacak yeri yokmuş, gaye ev vermiyorlarmış ağağağağağa, sen senin evi açıp, ne konuşursun adamla? -"Bizim bi arkadaş var da, senden hoşlanıyormuş ya. Tamam biliyoruz gaysin ama bu hatunu görmen lazım. Valla tüm cinsel tercihlerin değişir. O derece." derim.
  • Sabah sabah bu enerjimin sebebi nedir sence? A) Tost B) Çay C) Akşamki 1 avuç fındık D) O senin güzelliğin cnm ; ))) -Bence dün gördüklerin; ))
  • Random gülüş felsefende bir harfin yerini beğenmeyince silip yeniden yazmak gibi bir durum var mıdır? -Yoktur moruk!
  • En son okuduğun kitapta en ilgini çeken satır neydi? Kelime olarak sorsam cevabını bildiğim için cümle olarak soruyorum. -En son ne zaman kitap okudum ki la ben? Valla hatırlamıyorum ki.
  • Canım forumda gördüğün kadarıyla benim hakkımda ne düşünüyorsun? ( HİÇ GÖRMEDİ ) sagsfgfds. Buna cevap verme tabii ki cınım.
-237. Haftanın Konuğu »» Dramelodi
  • Şahsene midir Şahsenem midir, o kız hala senin sinirlerini bozuyor mu? -Ordu'ya gitmişti o mal vizelerden sonra, dün akşam gelcekti. Görmedim valla hiç. Takılıyor kafasına göre, mal ya.
  • Nisa'ya neler söylemek istersiniz, duygularınızı alalım. ( Ben bile özledim lan, seni düşünemiyorum. Öğrenci İşleriyim diye bana nasıl sövmüştü ). -Lan ya asdghbjashsbjdnsmada. Of nasıl gülmüştük ama "Öğrenci İşleri bakın ablamı sinirlendirmeyin beni de sinirlendirmeyin hepinizi döverim!" sdshabjkndasdhjandksada
  • Benim en şanssız olduğum konu? ( Lütfen şifreli ötesi şifreli yaz ) -Aaahh ahh! diyim yeter.
  • Tatlım soruları mı beyendin mi haha : ))) -Çok beyendim cnm: )))
  • Neyse mşglsun snrm cnm .s -Annem aradı da ondan geç oldu ttlm bi de pc kapandı blysn.s.s.s
  • Ha bir de 4x4 - Arada Bir sarkısında tek bir cümle var senle beni anlatan, onu bul ve yaz. -Arada biiiirrr sevişelim; )
  • En sevdiğin Cem Adrian sarkısı hangisidir? -Hangisini yazsam bilemedim lan hepsini de seviyorum ha Şu an "Kanrevan İçindeyim" diyesim geldi.
  • Cem Adrian'ı tercihlerinden vazgeçirecek inada sahip miyim? -İnada ve özelliklere sahipsin canım. Yılmak yok. Cem senin, ayıks; )
  • Cem'le yakışır mıyız? -Tabbee laann!
  • Cem beni sever mi? -Peheey sen ne diyorsun sevmez mi be!
  • Cem mi ben mi? -Anan.
  • Ben mi Cem mi? -Anan.
  • Neyse şu an enerjim bitti canım birazdan yine gelirim : )) -Erdal abi çay bizeeeeeee!
Dibindenot: Seeeeniiiiğğğğnnn içiiiüüüğğnnn geeeldiiiğğğğmmmm. Piiissliiiğğğkk soorulaar soruuup gideeceeeğiiimmm, kahkahkah.
-Seni ben yeeeğğğrimm yeeğğğrriimmm!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Senin çocuğun olsa böyle olur.
Belirteyim dedim.
'' Dayak yemeyi severim ''
( Ben çocuğu görünce krize giriyorum, öldüm şu an ya )
-Benim adım Cafer! Boyum bir on! asdjhkagsjdnkmsadasda
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Duyuma göre baban zenginmiş senin, fıstığı alıp ne yaptın doğru söyle?
:'(((((
-He ya bizde para b.k ; ))
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geçen bunu oturdum izledim, sen de izle.
'' Bunlar bir çift salak '' dediğin çiftleri say bir de bana, sonra söz bir şey sormayacağım.
-Çok uzunmuş sonra izlerim. Söz tatlım; )))

-Aa dur kapı çalıyor.
Lan tam okuyorum soruları kahkahalar falan böyle bir neşe bir mutluluk, annem aradı tutamadım kendimi gülüyordum hala asdhgbajskdsadas dedi neye gülüyorsun dedim bir şey okuyordum da ona.
Bir de Nisa benle konuşmadı (




Melodram Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 13:48 #11

Melodram

we'll all become stories.


Kahkahalarla yaşıyorum diye site açıyorum bize özel
O sarkıdaki cümleyi buluşunu severim senin ya, zaten seni hep severim.
237. Haftanın Konuğu »» Dramelodi
Bunu görmez olaydım dsjksddsjhgjdghjhgs Komşu geldi '' Cansu iyi misin? ''
Nasıl güldüysem artık, hani gülmekten öte kahkahadan beri, anırmaktan ileri, krizin ta kendisi.
Gözlerimde yaş kalbimde sızı gibi bir durum.
Nisa neden konuşmadı ki? Çünkü neden, çünkü ben yokum.
Çenemi toplayıp gidiyorum.
Bu arada '' Bilimsel Araştırma Teknikleri dersinde, Bilimin Devrim Yasası'na Dolly yazmıştım ya, ondan 60 almışım ''
Ağaağağağağaa, hani olacak iş değil, bugün benim günüm o yüzden.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dolly bağırıyor dsşkjhkşsdjhdşksdjhdşkjhşkjhşdsjds
Geçer not alırsam koyun kesecektim, hayvan çığlık çığlığa ahaha.
Neyse ben gidiyorum, yoksa gülmekten ağlayabilirim. ( ÇOKTAN AĞLADI )

- Seni seviyom, öpüyom
- Özlüyom derdim ama özlemeye fırsat bırakmıyon.
- Odalarda ışıksızım mıydı neydi o?
- Erdal bakkala ben ne diyordum ya?
- Son olarak, bu da senin çocuğun olabilir.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


Görüşürüz ; ))

Dipnot: Beni bir ara sesini duyayım, biraz olsun..



Ha unutmadan;
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bununda sen olduğun söylentileri dolanıyor.
'' Ağağağaağağağğa ''





Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 14:41 #12

Hüma

-Çilek kokulu kadın.


Tebrik ederim + Kolay gelsin.




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 14:58 #13

.. ɠσδ σŦ ฬαƦ ..

.. BodyBuildinq ..


tebrıkler kolay gelsin..




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 15:08 #14

Papatya

Çiçek.


tebrik ederim




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 18:43 #15

Melodi.

^

Tebrikler.




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 19:41 #16

Zahir

Forum Üstadı


Tebrikler.
Kolay gelsin.




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 21:19 #17

Aѕα

`


Tebrik Ederim.
Sana Pembe Hiç Yakışmamış

Neyse Ne Zaman Fantaziğğğleşcez Biz




Dramelodi Bunu beğendi.


Alt 27-11-2012, 22:30 #18

Eflâl.

Forum Üstadı


Tebrik ederim..




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 23:34 #19

DenizZz_89

Deneyimli


Tebrikler




Dramelodi Bunu beğendi.

Alt 27-11-2012, 23:35 #20

Vera.

nevbahar

Tebrikler,
ben sizi karıştırıyorum aslında bir ara baya bir sempati duymuştum birinizden birine ama
hanginizdi hatırlamıyorum. Her neyse ikinizde iyisiniz vesselam (:
Takipcinizim efem




Dramelodi Bunu beğendi.

 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 06:35 .