308. Haftanın Konuğu » Dramelodi
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
 
Seçenekler
Alt 10-05-2014, 02:12 #41

Dramelodi

wtf


Alıntı:
Alman_´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Yeni sorular geldi aklıma

+ Sürekli evde olduğuna göre dağınık mısın düzenli mi Yani şu giysiği " amaan burda dursun " nasıl olsa yarın alırım dediğin oluyor mu yani demek istediğim üşengeçlik oluyor mu Ben evde olduğum sıralar bana olduğu için öyle idi Şu an durumlar farklı tabi
-Ya utanmasam şimdi gider mutfağın ve odanın fotoğrafını çeker atardım buraya ama cidden utandım. O derece hani. Fena halde dağınığım, pisliğin önde gideniyim ayda bir anca bulaşıkları yıkarım asdgbjhsandsa. Yalnız sanırım bu gece sabaha kadar evi temizleyeceğim kendimden iğrendim şu an asdhbsadsa.

+ Hayatta b planın var mıdır İşler (herhangi bir şey olabilir) yolunda gitmediğinde oturup düşünür müsün yoksa diğer (b planı) planı mı uygularsın
-B planım genelde yoktur. İşler yolunda gitmediğinde ya boşveririm ya da başka bir şeyler düşünürüm işi yoluna sokmak için.

+ İşletme bölümünü ve Bayburtta okuduğunu söylemişsin. Üni ve bölüm istediğin gibimiydi yoksa başka bir bölüme mi gitmek isterdin... Başka bölüm ise üni ve bölüm adını söylersen sevinirim
-Ya aslında ben küçükken Bilgisayar Mühendisi olmak istiyordum. Sonra liseye geçtiğimde sayısal bölümden aldığını öğrendim, Fizik dersim de 0'dı benim 9. sınıfta. Bu yüzden korktum ve sayısalı seçmedim eşit ağırlığa gittim. Yani asıl istediğim meslek kafadan gitmişti zaten. Sonrasında sınava hazırlanırken hukuk okumak istedim, bizimkiler de istiyordu. Ama kazanamayacağım belliydi onu da. Yine de ilk tercihime özel üniversite olan Atılım Hukuk'u yazmıştım. Gelmedi. Onun dışındaki tüm tercihlerimi babamın söylediği gibi yazdım. Sadece İşletme ve İktisat yazmıştım bir de bu karadeniz taraflarındaki okullar işte. Diğerlerine zaten puanım yetmiyordu. Ha son tercihim de tamamen dalgasına Hacettepe Tıp(İngilizce)'tı asdghsajdksadsa

+ Evde sürekli durduğun için kitap ve benzeri yayınlar okuyor musun
-Ya birkaç ay önce okula stand kurulmuştu gittim ordan 5 set kitap aldım ama hala okumaya başlamadım. Pek sevmiyorum aslına bakarsan kitap okumayı. Genelde bilgisayar başındayımdır evde.

Bu kadar şimdilik daha aklıma gelir mi bilemem
Teşekkür ederim tekrar, beklerim yine.




Melodram ve üⓣⓞⓟⓘⓚ Bunu beğendi.

Alt 10-05-2014, 02:28 #42

Melodram

we'll all become stories.


Hacettepe Tıp sdkjhdsjkds, buna ne gülmüştük be, keşke o zaman benim babama yaptığımı Aka'ya yapsaydık dshasjh, tercih sayfasına bunu yazsaydık, sonra hastanelik olurduk o ayrı





Alt 10-05-2014, 02:33 #43

Dramelodi

wtf

Alıntı:
Melodram´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hacettepe Tıp sdkjhdsjkds, buna ne gülmüştük be, keşke o zaman benim babama yaptığımı Aka'ya yapsaydık dshasjh, tercih sayfasına bunu yazsaydık, sonra hastanelik olurduk o ayrı
Lan ya sadhbsjdnjsadsa yemezdi bizimki ama beklemezdi benden öyle bir performans :ddd




üⓣⓞⓟⓘⓚ Bunu beğendi.

Alt 10-05-2014, 02:34 #44

Melodram

we'll all become stories.


Ya tamam o imkansızdı diyelim de, of jkhsdkjhs benimkini hala unutamıyorum
bugün pattes yedin mi sebgilim?
sebgilim derken kendimi rus gibi hissediyorum, göbekli türk erkeğine çekici diyen rus gibi hissediyorum hatta, hatta neyse sonrası yaş ortalamasına ters.





Alt 10-05-2014, 02:43 #45

Dramelodi

wtf

Alıntı:
Melodram´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ya tamam o imkansızdı diyelim de, of jkhsdkjhs benimkini hala unutamıyorum
bugün pattes yedin mi sebgilim?
sebgilim derken kendimi rus gibi hissediyorum, göbekli türk erkeğine çekici diyen rus gibi hissediyorum hatta, hatta neyse sonrası yaş ortalamasına ters.
Seninki efsaneydi zaten, ne biçim bi çocuksun sen ya piii sadbhjsanjdmsa
Bugün yemedim sebgilim ya, salçalı ekmek yedim bu akşam üşendim patates kızartmaya Çocukluğumu yad ettim salçalı ekmekle
Şşşş tamam sebgilim, geçti. Boşver sen rusları, has Türk var burda





Alt 10-05-2014, 02:45 #46

Melodram

we'll all become stories.


canım salçalı ekmek çekti, bye.
seni seviyöm.
yarın kahvaltıya gidiyöm.
ordan nikaha gidiyöm.
ordan yeni türkü konserine gidiyöm.
bu yoğunlukta sana günaydın yazamazsam affet beni bebeyöm.
of.
kokoreç olaydı eyiydi, öpüyöm seni, bir de şu kazığı bekliyöm.
sağlam bir şey olsun, eşeği sağlam kazığa bağlayalım.





Alt 10-05-2014, 02:49 #47

Dramelodi

wtf

Ye de yat.
Ben daha çok seviyom.
Nikahta seni oğluna almak isteyecek teyzeler olursa hemen uzaklaş ordan.
Konserde dikkatli ol
Tamam sebgilim affettim şimdiden.
Kazığın siparişini verdim, sağlam bi tane gelecek yakın zamanda. Beklemede ol.




üⓣⓞⓟⓘⓚ Bunu beğendi.

Alt 10-05-2014, 02:52 #48

üⓣⓞⓟⓘⓚ

ÜtopiK


Ben sizleri üçüz sanıodum. Karıştırıodum hangniz kim die. Birde melodi var mı . Gene karıştrdm





Alt 10-05-2014, 03:03 #49

üⓣⓞⓟⓘⓚ

ÜtopiK


Birde eklmk istiyrm çok rahat keyifli tebessüm ettirci cvplrn olmuş. Zvkle okdm tşk





Alt 10-05-2014, 03:06 #50

Sürenbayan.

ikizlerin annesi.




Adını seviyor musun?
Neden "Melek" sence?
Kime dökersin içini, dolduğunda?
Kim ne kadar anlıyor seni?
Aklınla, kalbin arasında sıkışıp kaldığın oldu mu hiç?
Gözlemlediğim kadarıyla melek; canım, cicim diyemeyen (ya da demek istemeyen) bunun yerine sevdiği insanlara hunharca davranan, gelişi güzel hitap eden birisi neden öyle ki o?
Sevgini içinde mi yaşarsın, dışında mı?
Bazen diyorum ki bu kız aşka inanmıyo, inanmadığı gibi hayatında hiç aşk acısı çekmemiş gibi davranıyo. Doğru mudur?
Bu kadar umursamaz olmayı nasıl başarıyorsun?
Şuan senin yerinde olmayı çok isterdim. Hiç kimseyi tanımadığım bir şehirde yaşamak. Kimseyi sevmemek, yaşadığım şehirden hoşlanmamak. Görmezden gelmek. Ne kadar şanslı olduğunu biliyor musun?
Kukuletalı kadın sana neyi çağrıştırıyor?





Alt 10-05-2014, 03:14 #51

Alman_

Deneyimli


Alıntı:
başka bir şeyler düşünürüm işi yoluna sokmak için.
demişsin b planı bu işte Tek farkı önceden düşünmek





Alt 10-05-2014, 03:44 #52

Dramelodi

wtf

Alıntı:
üⓣⓞⓟⓘⓚ´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben sizleri üçüz sanıodum. Karıştırıodum hangniz kim die. Birde melodi var mı . Gene karıştrdm
Ahahah, herhangi bir kan bağımız yok ya.
Bendeniz Melek
Melodram olan sebgilim; Cansu.
Melodi de Ezgi.

Alıntı:
üⓣⓞⓟⓘⓚ´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Birde eklmk istiyrm çok rahat keyifli tebessüm ettirci cvplrn olmuş. Zvkle okdm tşk
Ben teşekkür ederim.

Alıntı:
Kukuletalı Kadın´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster


Adını seviyor musun?
-Bilmem, ama sanırım üstümde tam durmuyor bu isim. Melek gibi bir insan olmadım, olamıyorum.

Neden "Melek" sence?
-Valla büyükbabam koymuş ismimi, hiç de gidip sormadım neden Melek koydun diye. Şu saatten sonra da soramam çünkü kendisi vefat etti.

Kime dökersin içini, dolduğunda?
-Cansu var, ablam var Perihan ablam. Bazen arar anneme dökerim.

Kim ne kadar anlıyor seni?
-Ya aslına bakarsan, kimse kimseyi tam olarak anlayamaz. Hani yaşamadan bilinmez diye bir söz var ya, bu gerçekten de doğru. Hem zaten ben birilerini bir şeyi anlattığımda beni anlasınlar ya da bana hak versinler diye anlatmam, sadece kendimi rahatlatmak için anlatırım. Anlamasa da olur yani dinlese yeter.

Aklınla, kalbin arasında sıkışıp kaldığın oldu mu hiç?
-Hatırlamıyorum.

Gözlemlediğim kadarıyla melek; canım, cicim diyemeyen (ya da demek istemeyen) bunun yerine sevdiği insanlara hunharca davranan, gelişi güzel hitap eden birisi neden öyle ki o?
-Doğru gözlemlemişsin. Canım cicimli konuşmayı sevmiyorum. Hatta konuşurken bu tarz asla konuşmam. Belki yazarken söylediğim olmuştur birkaç kez. Onlarda da samimi değilimdir büyük ihtimal. Canım ney ya öyle herkese canım denir mi? Bu sebgilim bebeğim aşkım bitanemi falan da Cansu'dan başkasına kullanmam pek.

Sevgini içinde mi yaşarsın, dışında mı?
-Kimi sevdiğime göre değişir.

Bazen diyorum ki bu kız aşka inanmıyo, inanmadığı gibi hayatında hiç aşk acısı çekmemiş gibi davranıyo. Doğru mudur?
-Ya şöyle; keyfimi kaçıran mevzular olmuştu vaktinde ama öyle off ölüyom aşk acısından diye de ortalıkta dolanmadım yani. Aşk acısı çekmedim diyebiliriz.

Bu kadar umursamaz olmayı nasıl başarıyorsun?
-Özel bir tarifim yok asdbhsnadsa. Şaka bir yana, ben dışardan öyle umursamaz görünüyorum ama kafayı takınca da takarım yani.

Şuan senin yerinde olmayı çok isterdim. Hiç kimseyi tanımadığım bir şehirde yaşamak. Kimseyi sevmemek, yaşadığım şehirden hoşlanmamak. Görmezden gelmek. Ne kadar şanslı olduğunu biliyor musun?
-Ya eminim şu an yerimde olmak isteyen çok kişi vardır. Yalnız yaşıyorum, param geliyor her ay, istediğimi alıyorum, istediğimi yapıyorum, kimseyle muhattap olmak zorunda değilim falan. Bunlar hep güzel gibi geliyor dışardan bakınca. Ama insan bir süre sonra ciddi anlamda sıkılıyor bu durumdan. Artık evde bir canlı olsun istiyor, bir başkasının sesini duymak istiyor diğer odadan. Ne bileyim hani, birisi evin içinde yürüsün istiyor ya. Güzel ama zor.

Kukuletalı kadın sana neyi çağrıştırıyor?
-Kukuleta ne demek? Ben onu düşünüyorum mesela nickini gördüğümden beri. Ulan diyorum acaba kukuletalı kadın ne demek. Ama bak o kadar düşündüm ve hiç google'a yazmak aklıma gelmedi, niye öyle oldu ki? Allah Allah ya. :/
Kukuletalı kadın nickname'inin altındaki Melek hakkındaki düşüncelerim soruyorsun ama sen büyük ihtimal. Ya şöyle. Senin de sözlüğüme yazdığın gibi, ilk başta muhabbet ediyorduk, msn'de konuştuğumuzu falan hatırlıyorum ben seninle. Ama sonrasında dediğin gibi, sebebini de bildiğin üzere seninle konuşmayı bırakmıştım. Gerçi üstünden bayağı uzun zaman geçti 3 yıl mı oldu artık 4 yıl mı orasından emin değilim tam. Şu an için sana karşı bir kızgınlığım yok ya da ne biliyim herhangi bir olumsuz düşüncem yok. Bilmiyorum ya, öyle işte.
Alıntı:
Alman_´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
demişsin b planı bu işte Tek farkı önceden düşünmek
Ya şöyle ama hani plan diyince benim kafa direkt önceden planlar mısın anlamında düşündü Önceden planlamıyorum hani. Baktım işler yolunda gitmiyor, düzeltebileceğim bir şeyse yeni bir şeyler düşünüyorum. Amaan ne biliyim yaa öyle yani asdhgbhsnadsa.




üⓣⓞⓟⓘⓚ Bunu beğendi.

Alt 10-05-2014, 03:51 #53

Sürenbayan.

ikizlerin annesi.




Yerinde olmak isteyişimin tek sebebi sakinlik. Ne maddiyat ne ev ben kafa dinleme noktasında takılı kaldım. Çok ihtiyacım olduğundan olsa gerek. Huyumdur gerçi, bir şeyi elde ettikten sonra sıkılırım. Zaten maddi açıdan sorun yok çok şükür, seninde dediğin gibi param geliyor. (abim sağolsun)
Yok kişisel değildi kukuletalı kadınla alakalı olan sorum. Hani "sendeki meleğin tanımı" değildi tarif etmeni istediğim. Bildiğin nickimi sordum. Kukuleta şey ya bildiğin şapka ama böyle arkası sarkan, dallı budaklı işte. (tarife gel)
Kısaca şapkalı kadın işte
Sözlükte dediğim gibi seninle kişisel bir sorunumuz olmadı hiç. Kızgınlık, kırgınlık yaşamadık. O yüzden o konunun üstünde durmak saçma olur. Zaten yıllar geçmiş irdelemekte anlamsız. Hemfikiriz yani.
Kukuletayı anladın mı ondan haber ver sen





Alt 10-05-2014, 03:59 #54

Dramelodi

wtf

Alıntı:
Kukuletalı Kadın´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster


Yerinde olmak isteyişimin tek sebebi sakinlik. Ne maddiyat ne ev ben kafa dinleme noktasında takılı kaldım. Çok ihtiyacım olduğundan olsa gerek. Huyumdur gerçi, bir şeyi elde ettikten sonra sıkılırım. Zaten maddi açıdan sorun yok çok şükür, seninde dediğin gibi param geliyor. (abim sağolsun)
Yok kişisel değildi kukuletalı kadınla alakalı olan sorum. Hani "sendeki meleğin tanımı" değildi tarif etmeni istediğim. Bildiğin nickimi sordum. Kukuleta şey ya bildiğin şapka ama böyle arkası sarkan, dallı budaklı işte. (tarife gel)
Kısaca şapkalı kadın işte
Sözlükte dediğim gibi seninle kişisel bir sorunumuz olmadı hiç. Kızgınlık, kırgınlık yaşamadık. O yüzden o konunun üstünde durmak saçma olur. Zaten yıllar geçmiş irdelemekte anlamsız. Hemfikiriz yani.
Kukuletayı anladın mı ondan haber ver sen
Dediğim gibi ama bir süre sonra ciddi anlamda sıkılıyor insan. Hani kafayı yeme derecesine geliyorsun o derece. Yalnızlık güzel ama fazlası zarar.
Haaa, ne biliyim ya ben öyle anladım :/
Enteresanmış ama sanki daha başka bir anlamı varmış gibi geliyor, kukuleta, kukuletalı kadın, tuhaf ya. Başka nick mi bulamadın sen de allasen asdhbkslamdsa





Alt 10-05-2014, 04:01 #55

Sürenbayan.

ikizlerin annesi.




Aslında yalnızlığın ne demek olduğunu çok iyi biliyorum. 1 sene boyunca yaşadım.
Neyse..
Nick değişimleri döneminde ben pek kendimde değildim. Eskisinden sıkıldığım için bunu bulmuştum. Bilmem ben sevdim sankim. Isındım bu nicke. Bulamadım ki. En iyisi buydu





Alt 10-05-2014, 10:08 #56

Rüya

Forum Heveslisi


Verdiği cevaplar için Dramelodi hanımefendiye teşekkür ediyorum

mutluluklar diliyorum





 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 16:42 .