327.Haftanın Konuğu - akifkurt
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
 
Seçenekler
Alt 19-09-2014, 20:49 #1

Maya.

ağlama nolur

327.Haftanın Konuğu - akifkurt



327.Haftanın Konuğu - akifkurt





Merhabalar arkadaşlar,bir haftayı daha geride bırakmış bulunuyoruz.
327. Haftamızın konuğunu açıklamak üzere karşınızdayız.
Bu haftamızın Konuğu "Akifkurt" Nicki ile tanıdığımız Arkadaşımızdır.
Sorunsuz bir başlık olmasını dileyerek sizleri başbaşa bırakıyorum.
Kendisine şimdiden kolay gelsin diyorum.




327.Haftanın Konuğu - akifkurt



Benzer Konular

mehmetaluc Bunu beğendi.
Görüntüleme:1258, Cevaplar:19

İlginizi Çekebilir >
Alt 19-09-2014, 20:52 #2

MyDReaM's

Forumun Tiryakisi


Tebrikler




akifkurt ve mehmetaluc Bunu beğendi.

Alt 19-09-2014, 21:21 #3

mehmetaluc

Bizden Biri


Tebrikler ederim Akif kardeşim,bize biraz kendini tanıtır mısın?
Okuduğun kitaplar hangisidir?
Beğendiğin yazar kimlerdir?




akifkurt Bunu beğendi.

Alt 19-09-2014, 22:57 #4

.LàL.

Foruma Isınan Üye


Tebrik ederim.




akifkurt Bunu beğendi.

Alt 20-09-2014, 09:16 #5

akifkurt

Azimli Üye


Alıntı:
mehmetaluc´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tebrikler ederim Akif kardeşim,bize biraz kendini tanıtır mısın?
Okuduğun kitaplar hangisidir?
Beğendiğin yazar kimlerdir?
Öncelikle teşekkür ederim hepinize
Tabi biraz kendimden bahsedeyim.

29 yaşındayım,evliyim,muhasebeciyim (SMMM) olmak üzereyim
ülkemin 4 yıllık bir üniversitesini bitireli 6 yıl olmuş

Şuanda bir yayın evi ile sözleşme aşamasındayım ilk kitabımı çıkarmak üzereyim


Okuduğum kitaplara gelince her akşam 1 kitap okumaya çalışırım dün gece saat 2.30 da uyudum (tabi gündüzden akşama kadar iş yerinde çalışıyorum) o nedenle şuan gözümden uyku akıyor derler ya o durumdayım.Bir çok türde kitap okurum. Türk - Rus- Fransız edebiyatlarını okurum veya severim diyelim..Genelde duygusal konuları sevmekle beraber aksiyon felsefe dini sosyal her türlü konuya eğilmeye dikkat gösteririm.




mehmetaluc Bunu beğendi.

Alt 20-09-2014, 09:20 #6

akifkurt

Azimli Üye


En son okuduğum 4 kitap sırasıyla

Büyük Hun imparatoru Atilla'nın Hayatı (tarih)
Sultan Vahdettin Hain mi Kahraman mı? (tarih)
Suzan - Metin Atamer (bir kadın romanı)
Kalplerin keşfi - İmam-ı Gazali (dini eser)




mehmetaluc Bunu beğendi.

Alt 20-09-2014, 10:48 #7

mehmetaluc

Bizden Biri


Çok memnun olduk biraz seni tanıdığımız için Kardeşim AZ ISIN BAKALIM SORULAR GELİYOOOOOOOR......




akifkurt Bunu beğendi.

Alt 20-09-2014, 12:56 #8

mehmetaluc

Bizden Biri


1-Gülümsemek için mi yaşıyoruz, yoksa kendimizi mutlu etmek için mi yaşıyoruz?
2-Bir insanı sever iken onun sizi sevip sevmemesi çok önemli midir?
3-Kendi isteklerimizi mi ilk sıraya koymalıyız yoksa ailemiz ve dostlarımızı isteklerini mi koymalıyız?

Az soralım seni yormayalım Akif kardeşim..




akifkurt Bunu beğendi.

Alt 21-09-2014, 14:54 #9

Impossible.

Nothing lasts forever.


Tebrik ederim :)




akifkurt Bunu beğendi.

Alt 22-09-2014, 09:26 #10

akifkurt

Azimli Üye


Alıntı:
mehmetaluc´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
1-Gülümsemek için mi yaşıyoruz, yoksa kendimizi mutlu etmek için mi yaşıyoruz?
2-Bir insanı sever iken onun sizi sevip sevmemesi çok önemli midir?
3-Kendi isteklerimizi mi ilk sıraya koymalıyız yoksa ailemiz ve dostlarımızı isteklerini mi koymalıyız?

Az soralım seni yormayalım Akif kardeşim..
Ne demek Abicim hemen cevaplamaya çalışayım

1-Ne gülümsemek ne de mutlu olmak için sadece (Allah'a layık bir kul olabilmek için) yaşıyoruz.
Ama seçim yapayım kendimizi mutlu etmek için diyorum

2-Bir insanı severken onun bizi sevip sevmemesi ÖNEMLİ DEĞİLDİR bence.ama gönül ister ki sevelim ve sevilelim
3-Şu yaşıma kadar ailemin ve dostlarımın isteklerini ilk sıraya koydum ama yanlış bu.Doğru olan ise insanın
kendi isteklerini ilk sıraya koyması bunu yapmak zordur ama başarabilirsek sanırım daha çok mutluluk verir ve pişmanlıklarımız için kimseyi şuçlayamayız




mehmetaluc Bunu beğendi.

Alt 22-09-2014, 15:12 #11

Rüya

Forum Heveslisi


Hiç kimse tam olarak istediği hayatı yaşamıyor bu bir gerçek

ama yinede sorayım hayatında keşkeler mi iyikiler mi fazla

bir hayalini gerçekleştirdin inşallah tanınmış bir yazar olarak kitap tanıtımını yaparken sırada imza için bekleyenlerden olarak görebilirim seni

herşey istediğin gibi olsun Akif kardeşim





Alt 22-09-2014, 15:36 #12

` baLım.

Busy.


Fazla soru soran yok. Ben sorayım bari
Cevaplamayabilirsiniz.. Saygı duyarım.
-------------------------------------------------------------------------------------
Eşinizle mutlu musunuz ?
Evlilik korkutucu bir şey diyorlar dedikleri kadar var mı?
Düğünle mi nikahla mı evet dediniz?
İslamiyet hakkındaki düşünceleriniz?
Matematiğiniz kuvvetli mi?
Nerelisiniz?
Çocuğunuz var mı?
Kaç yıllık evlisiniz?
Foruma nasıl üye oldunuz?
En sevdiğiniz renk ?
Uğur getirdiğine inandığınız eşyanız var mı?
Sinemaya gitmekten hoşlanır mısınız?
Forumda beğendiğiniz üyeler kimler ? İsim vermeniz mümkün mü?
Demet Akalın hakkında yorum yapabilir misiniz?
Bir bayan ile bir erkek arkadaş olabilir diyenlerden misiniz yoksa olamaz diyenlerden mi ? Ve niçin bu düşüncede olduğunuzu açıklar mısınız?
*
' .. deђ$eTmеLЭq.. yani ben hakkındaki yorumlarınız var mı?
Ajan olsaydın kimi takip etmek isterdin?
Hangi şarkı seni en çok etkiyor ve nedeni ?
Sinir katsayın nedir? Sabırlı mısın yoksa ateş gibi parlar mısın?
Konuştuğun diller?
Utangaç mısın yoksa fazla açık sözlü mü?
Sence "sen" nasıl bir insansın?
Hiç başaramadığın ders ?
Sigara 'Alkol Aran nasıl?
En sevdiğin mevsim ? Neden ?
*
Hırslı mısın?♔ ♕ ♚ ♛

--------------------------------------------------------------------------------------------
teşekkürler.





Alt 22-09-2014, 16:32 #13

mehmetaluc

Bizden Biri


Doğru ve güzel yerinde cevaplardı kardeşim Teşekkürler ederim Akif kardeşim selam ve dua ile..





Alt 22-09-2014, 18:15 #14

akifkurt

Azimli Üye


Alıntı:
Rüya´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Hiç kimse tam olarak istediği hayatı yaşamıyor bu bir gerçek

ama yinede sorayım hayatında keşkeler mi iyikiler mi fazla

bir hayalini gerçekleştirdin inşallah tanınmış bir yazar olarak kitap tanıtımını yaparken sırada imza için bekleyenlerden olarak görebilirim seni

herşey istediğin gibi olsun Akif kardeşim

Soru için teşekkür ederim

Benim belki de bir tane keşkem vardır onun dışında yaptığım yaşadığım herşeyden razıyım.


Cevap iyikilerim daha fazla Allaha Şükür




mehmetaluc Bunu beğendi.

Alt 22-09-2014, 19:03 #15

akifkurt

Azimli Üye


Alıntı:
' .. deђ$eTmеLЭq..´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Fazla soru soran yok. Ben sorayım bari
Cevaplamayabilirsiniz.. Saygı duyarım.
-------------------------------------------------------------------------------------
Eşinizle mutlu musunuz ?
Evlilik korkutucu bir şey diyorlar dedikleri kadar var mı?
Düğünle mi nikahla mı evet dediniz?
İslamiyet hakkındaki düşünceleriniz?
Matematiğiniz kuvvetli mi?
Nerelisiniz?
Çocuğunuz var mı?
Kaç yıllık evlisiniz?
Foruma nasıl üye oldunuz?
En sevdiğiniz renk ?
Uğur getirdiğine inandığınız eşyanız var mı?
Sinemaya gitmekten hoşlanır mısınız?
Forumda beğendiğiniz üyeler kimler ? İsim vermeniz mümkün mü?
Demet Akalın hakkında yorum yapabilir misiniz?
Bir bayan ile bir erkek arkadaş olabilir diyenlerden misiniz yoksa olamaz diyenlerden mi ? Ve niçin bu düşüncede olduğunuzu açıklar mısınız?
*
' .. deђ$eTmеLЭq.. yani ben hakkındaki yorumlarınız var mı?
Ajan olsaydın kimi takip etmek isterdin?
Hangi şarkı seni en çok etkiyor ve nedeni ?
Sinir katsayın nedir? Sabırlı mısın yoksa ateş gibi parlar mısın?
Konuştuğun diller?
Utangaç mısın yoksa fazla açık sözlü mü?
Sence "sen" nasıl bir insansın?
Hiç başaramadığın ders ?
Sigara 'Alkol Aran nasıl?
En sevdiğin mevsim ? Neden ?
*
Hırslı mısın?♔ ♕ ♚ ♛

--------------------------------------------------------------------------------------------
teşekkürler.
Mutluyum Rabbim nasip ederse birde bebek bekliyoruz

Asla. Evlilik süper bir şey bence

"Düğün.Harika bir düğündü

Bu konuda çok iyi düşüncelere sahibim.Her zaman şükür olsun demeyi severim.Bu konuda Rusların dünyaca ünlü yazarı Tolystoy’un bir sözü var çok severim.
Yalnız Allaha inandığım zaman insan olduğumu (yaşadığımı ) anlayabiliyorum.Bende aynen böyle düşünüyorum en güzel din bence İslamiyet.
Din olarak İslam bize yeter.

"Berbattır.tam anlamıyla berbat

Tokatlıyım

Şuan maalesef

1 yıl

Hatırlamıyorum diyebilirim 7 yıl olmuş üye olalı

Siyah

"Yok sanırım pek inanmıyorum

Sinemayı severim

Hepsini severim özel olarak isim vermek uygun olmaz bence

En sevmediğim kişiyi bulduğunuz için tebrik ederim. Yeni nesil popcuları sevmiyorum. Günlük tükenen müziklerden hoşlanmıyorum yaşayan şarkıları daha çok severim

Arkadaş olabilir tabiî ki.kişilikler çok önemli.neden olmasın

Foruma katkınız olduğu aşikar onun dışında sizi tanımıyorum maalesef

Hiç düşünmedim

"Barış akarsu-gözlerin
Cem Özkan-dön bana
Toygar ışıklı-hayat gibi
Vs.

Sabırılıyım.yılda 1-2 kez sinirlenirim sinirlendiğim zaman kendimden bile korkarım çok fena olurum.o yüzden çok sabarlı mulayim anlayışlı biri olmayı tercih ediyorum

Türkçe (bir ara fena kafayı taktım inglicizceye baya da öğrendim ama sonra ne olduysa gitti her şey )

artık açık sözlüyüm

Ne tanıdınız diye bir şey değişir hayatınızda ne de tanımadığınız için üzülmeye gerek var sıradan bir insanım bende herkes gibi gece yatar sabah kalkarım.

matematik

Alkol almam kullanmam / sıgara kullanıyorum.

Yaz.çünkü seviyorum sebebini düşünmek istemeden.en azından üşümüyoruz

Hırslıyım kafaya koyduğumu yaparım .karar vermem yeterli.



cevaplarım uzun oldu ise kusura bakmayın arkadaşlar




Maya. ve mehmetaluc Bunu beğendi.

Alt 23-09-2014, 19:36 #16

` baLım.

Busy.


Sağolun





Alt 26-09-2014, 12:55 #17

Kırıκ´ĐüşLer

Can'ım


Tebrik ederim





Alt 26-09-2014, 15:14 #18

Sürenbayan.

ikizlerin annesi.


Tebrikler.





Alt 26-09-2014, 17:19 #19

akifkurt

Azimli Üye


Alıntı:
Kukuletalı Kadın´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tebrikler.
Alıntı:
Kırıκ´ĐüşLer´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Tebrik ederim

teşekkür ederim





Alt 27-09-2014, 12:22 #20

Impossible.

Nothing lasts forever.


Sorulara verdiğin cevaplar için teşekkür ederiz. 327.Haftanın Konuğu - akifkurt





 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 02:58 .