71.Haftanin Üyesi <kelebek>
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Anketimiz: kelebek'i nasiL biLirsiniz ?
Cok Iyi 25 64.10%
Iyi 3 7.69%
Tanimiyorum 11 28.21%
Katılımcı sayısı: 39. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

Konu Kapatılmıştır
Seçenekler
Alt 26-12-2006, 11:18 #41

AgREgA

Deneyimli


71.Haftanin Üyesi <kelebek> 71.Haftanin Üyesi <kelebek>71.Haftanin Üyesi <kelebek>71.Haftanin Üyesi <kelebek>
Sitemizin dünya tatlısı sevgi timsali, adı gibi narin Kelebeği. . Çok yakışmış sana yeşil o kadar içten o kadar sıcak kanlı dile getiriyorsun ki içindekileri. . canım kardeşim her zaman en güzellerini yaşarsın inşallah.. samimiyetin ve sıcak kanlılığın karşısında insan yetersiz ve mahçup kalıyor. . mutlu olduğun zamanlar hepimiz çok mutlu oluyoruz. . hayat boyu hep gülmen ve mutlu olman dileğimle. . kendine çooook çoook iyi bak kardeşim. . Allaha emanet ol. . Bizde seni çok seviyoruz. . .
71.Haftanin Üyesi <kelebek>71.Haftanin Üyesi <kelebek>





Alt 26-12-2006, 20:58 #42

=&gt; $irine &lt;=

Bizden Biri

Ayyyy abLacimmmm Cok Sewindim Cok Cok İyiSin..KoCaman Sewiyorum Seni

BitaneSinnnnnnn
Umarim hep böLw GüLeryüzLü SiCak KanLi KaLirSin
Hayika abLam Bnmmm
Seni Coooooooooooooook Seviyorumm
Tebrik Ederim





Alt 27-12-2006, 02:27 #43

kelebek

Deneyimli


CHaTLaKKiZzZz teşekkür ederim canım saol

II CeYLaN II saol canım teşekkürler

Hetctpax teşekkür ederim

pink_girl saol canım

casper_ teşekkür ederim

=> $irine <= ablasının bitanesi benim şirinem canımın içi çok teşekkür ederim bitanem bende seni çok sewiyorum yüzünden gülücük hiç eksik olmasın emi




AgREgA CilekliCeCreaM AgREgA benim canım kardeşim utandırdın yaa allah razı olsun bu güzel samimi sözlerin için çok teşekkür ederim canımsın beni asıl şimdi sen çok mahçup ettin eyvallah kardeş çok ama çok saol yenge CilekliCeCreaM le inşallah ömür boyu çookkk mutlu olursun inşallah minik minik AgREgA lar görürüz etrafta tekrar teşekkür ederim iyiki varsınız sizi çok sewiyorum canlarım yaa





Alt 27-12-2006, 10:14 #44

helinn

Deneyimli


tebrik ederim





Alt 28-12-2006, 02:28 #45

kelebek

Deneyimli


helinn teşekkürler canım çok sağol





Alt 28-12-2006, 10:40 #46

çHaTLAq_GIrL

Yeni Üye

tebrik ederim ablacım ya bu form çok güzel herkes çok cana yakıın





Alt 28-12-2006, 10:44 #47

dellymanyaqs

Acemi Üye

tebrik ederim basarılarınızın dewamını dılerım....





Alt 28-12-2006, 14:30 #48

&lt;&lt;dj_ilker&gt;&gt;

Foruma Alışıyor

Başarılarının devamını dilerim,tebrikler





Alt 28-12-2006, 20:13 #49

üzgün prenses

Acemi Üye

tebrikler arkadaşım





Alt 29-12-2006, 05:02 #50

kelebek

Deneyimli


çHaTLAq_GIrL saol ablacığım teşekkürler

dellymanyaqs teşekkür ederim

<<dj_ilker>> çok teşekkürler

üzgün prenses saol canım





Alt 29-12-2006, 08:23 #51

K@LpPSiz_Ç@TLaq

Azimli Üye

tbrkLer cnm





Alt 29-12-2006, 09:21 #52

cici

Foruma Isınan Üye


71.Haftanin Üyesi <kelebek>
Canım tebrik ediyorum seni allahım sana böyle daha nice güzellikler gösterir ömründe inşallah

71.Haftanin Üyesi <kelebek>





Alt 29-12-2006, 16:42 #53

kelebek

Deneyimli


K@LpPSiz_Ç@TLaq saol canım teşekkürler

cicim canımın içi teşekkürler bitanem





Alt 29-12-2006, 19:12 #54

♥ MaSaL ♥

Deneyimli


TebRik eDErim cnM..





Alt 29-12-2006, 19:17 #55

ozlemimsin1

Foruma Alışıyor

cim ci o ya ben bilmiyom





Alt 30-12-2006, 03:02 #56

kelebek

Deneyimli


poetmeltem canımsın bitanem çok teşekkürler
ozlemimsin1 ne demek istediğini anlayamadım canım





Alt 30-12-2006, 14:42 #57

İstanbul.

Ölünce Geçer.


tebrikler ablacım





Alt 30-12-2006, 18:49 #58

HARBİ COCUK

Forum Üstadı


tebrik ederim arkadassss





Alt 31-12-2006, 03:15 #59

kelebek

Deneyimli


emsal ablacığım canımsın çok teşekkür ederim bitanem çok tatlısın

HARBİ COCUK saol canım teşekkürler





Alt 31-12-2006, 17:53 #60

`°º¤øCandyø¤º°`

iris


ben daha Coqh Yeniyim Hepinizle Teker Teker Tanışmak iSterim Dostluklar Çok Güzel Görünüoo Kelebek Herkez Abla Dioo bende diebilir miyim ? Saygıdan Dolayı Yanibende Dier Arkadaşlarım qibi Seni Tebrik Ederim Başarılarının Dewamını Dİlerim





Konu Kapatılmıştır


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 15:36 .