488.Haftanın Üyesi » DüŠLeR ÙLKeSì
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Konu Kapatılmıştır
Seçenekler
Alt 23-02-2015, 00:56 #21

mehmetaluc

Bizden Biri



Tebrikler ederim...

1.Gönül güzelliğinizi nereden aldınız kardeşim ? (Bunu nereden biliyorum,yazılarımda yaptığınız o güzel yorumlarınız dan dolayı)
2.En son okuduğunuz kitap hangisi?
3-Bugün biraz kendimi şımartayım dedim, baktım saçma sapan hareketler yapıyorum. Hakikaten hiç yüz vermeye gelmiyor muşum,der misiniz?
4-Bize biraz kendinizi anlatır mısın kardeşim?
Teşekkürler kardeşim,selam ve dua ile...





Alt 23-02-2015, 04:32 #22

DüŠLeR ÙLKeSì

(&ÕMRÙMSÙN&)


1.Gönül güzelliğinizi nereden aldınız kardeşim ? (Bunu nereden biliyorum,yazılarımda yaptığınız o güzel yorumlarınız dan dolayı)cok sukurki YUCE ALLAHİM bana cok temiz bir kalp vermis abimmm...
2.En son okuduğunuz kitap hangisi?hic hatirlamiyorum desem...
3-Bugün biraz kendimi şımartayım dedim, baktım saçma sapan hareketler yapıyorum. Hakikaten hiç yüz vermeye gelmiyor muşum,der misiniz?hayir demem
4-Bize biraz kendinizi anlatır mısın kardeşim?valla abi nediyim ki 24 yasindayim giyim magazam var istanbulda yasiyorum is guc ugrasiyorum iste::




mehmetaluc Bunu beğendi.

Alt 23-02-2015, 08:44 #23

` baLım.

çalan son müzik

488.Haftanın Üyesi » DüŠLeR ÙLKeSì

Burcun nedir?
Aşk mı para mı?
Başkalarını sevdiğini belli etmek için ne yaparsın?
Sizce en güzel dini program hangisidir?
Aile içinde özellikle kime/kimlere şaka yapmak / takılmak hoşunuza gider?
En iyi güneş gözlüğü markası hangisidir?
Eğer geçmişe gitmek için zaman makinesi verilseydi düzeltmek istediğin üç şey ne olurdu?
En değer verdiğin eşyan nedir?
Sahip olduğun en garip kıyafet nasıl?
Sevmek mi yoksa sevilmek mi daha önemlidir?
En sevdiğiniz parçalar listesindeki ilk üç şarkı hangileri?
Hayalindeki araba?
Hangi yaştan korkuyorsun?
Eğer bir hayvan olsaydın, hangisi olmak isterdin?
488.Haftanın Üyesi » DüŠLeR ÙLKeSì

Ayakkabı hakkında son olarak yorumlarını alayım;






Alt 23-02-2015, 13:25 #24

DüŠLeR ÙLKeSì

(&ÕMRÙMSÙN&)


Burcun nedir?aslan
Aşk mı aramia mı? Herikiside
Başkalarını sevdiğini belli etmek için ne yaparsın? Ona sevgimi soylerim
Sizce en güzel dini program hangisidir? Nihat Hatipoglu
Aile içinde özellikle kime/kimlere şaka yapmak / takılmak hoşunuza gider? Annem ve abisim
En iyi güneş gözlüğü markası hangisidir? Kullanmiyorum
Eğer geçmişe gitmek için zaman makinesi verilseydi düzeltmek istediğin üç şey ne olurdu? Hastalandigim donemi silmek isterdim cok zor bir surecti
En değer verdiğin eşyan nedir? Telefonu. Ve makyajlarim
Sahip olduğun en garip kıyafet nasıl? Hehe ananemin aldigi salvar
Sevmek mi yoksa sevilmek mi daha önemlidir? hem sevmek hemdevsevilmek
En sevdiğiniz parçalar listesindeki ilk üç şarkı hangileri? Sahin kursun aydilge ve rafet er roman
Hayalindeki araba? Ford adini nuttum
Hangi yaştan korkuyorsun? 35
Eğer bir hayvan olsaydın, hangisi olmak isterdin?sevimli bir tavsan
Ayakkabilar mi bayiliyorum onlara




mehmetaluc Bunu beğendi.

Alt 23-02-2015, 18:19 #25

mehmetaluc

Bizden Biri


Teşekkürler ederim kardeşim...Selam ve dua ile...





Alt 23-02-2015, 18:41 #26

DüŠLeR ÙLKeSì

(&ÕMRÙMSÙN&)


Saolasin abimm





Alt 24-02-2015, 23:11 #27

MyDReaM's

Forumun Tiryakisi


Tebrikler





Alt 24-02-2015, 23:25 #28

DüŠLeR ÙLKeSì

(&ÕMRÙMSÙN&)


Tesekkurler fatihh





Alt 25-02-2015, 09:24 #29

Melodi.

^

Haftanın konuğu kalktı mı.
Bak bu da bir soru oldu.
Tebrikler.





Alt 25-02-2015, 15:15 #30

DüŠLeR ÙLKeSì

(&ÕMRÙMSÙN&)


Evet canim haftanin konugu ve haftanin uyesini birlestirdiler...

Tesekkur ederim...





Alt 28-02-2015, 10:58 #31

Yönetici

canımın İstanbul köşesi


Teşekkür ediyorum yeniden





Konu Kapatılmıştır


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:16 .