Başlığı siz koyun ben bulamadım =(
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 06-05-2008, 17:31 #21

ayseL.

Hakan Günday


çok güseldi yha..paylaşımın için tşkler





Alt 06-05-2008, 23:55 #22

сαяαиɗiяυ

Bizden Biri


yorumlar için saolun





Alt 06-05-2008, 23:59 #23

immortal15

Bizden Biri

çok güzel ya tşk.





Alt 07-05-2008, 02:01 #24

сαяαиɗiяυ

Bizden Biri


sen saol





Alt 07-05-2008, 13:12 #25

sevgi05

Foruma Alışıyor

ay süper ya cık cık cık annelik böle bişi demek ki





Alt 07-05-2008, 13:16 #26

v3d4

Az iNsaN çOk HuzuR..


benim annem aynısını yapmazdıı sanmıyorum ki zaten bu devirde herkes kendi derdinde kimse kendnden baskasını düşünmüyo kör olsam tedavisi yapılıosa yaptırırlardı sonuna kadar ama gözlerini bana verecek bi babayiğit görmüyorum cevremde

böle annelerde var dimek heLaL oLsun





Alt 07-05-2008, 16:49 #27

сαяαиɗiяυ

Bizden Biri


yorumlar için saolun v3d4 bütün anneler öyledir yaa karamsar olma =)





Alt 07-05-2008, 16:52 #28

v3d4

Az iNsaN çOk HuzuR..


Alıntı:
cArAndİrU´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
yorumlar için saolun v3d4 bütün anneler öyledir yaa karamsar olma =)
belkide sen haklısıın ben cok önyargılıyımdır





Alt 07-05-2008, 16:55 #29

сαяαиɗiяυ

Bizden Biri


Alıntı:
v3d4´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
belkide sen haklısıın ben cok önyargılıyımdır
inşallah öyledir =)





Alt 07-05-2008, 16:58 #30

v3d4

Az iNsaN çOk HuzuR..


Alıntı:
cArAndİrU´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
inşallah öyledir =)
aminn
anneme sordm diyo veririm niye vermiyim fln dedm anne bana verirsen sen kör kalcan dioki bn görecegimi görmüşüm daha ne görcem verrim sonra durdu ne dese begenirsin birini sana verrim biri bnde kalır dio sag gözlen ben sollan sen bakarsın diyo gülmekten yarıldık evin içinde ya





Alt 07-05-2008, 17:01 #31

сαяαиɗiяυ

Bizden Biri


Alıntı:
v3d4´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
aminn
anneme sordm diyo veririm niye vermiyim fln dedm anne bana verirsen sen kör kalcan dioki bn görecegimi görmüşüm daha ne görcem verrim sonra durdu ne dese begenirsin birini sana verrim biri bnde kalır dio sag gözlen ben sollan sen bakarsın diyo gülmekten yarıldık evin içinde ya
bak o daha güzel işte gördünmü neyse Allah muhtaç etmesin





Alt 07-05-2008, 17:03 #32

v3d4

Az iNsaN çOk HuzuR..


Alıntı:
cArAndİrU´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bak o daha güzel işte gördünmü neyse Allah muhtaç etmesin
inş. saol ya amin





Alt 07-05-2008, 17:07 #33

.CanDy.

Forumun Tiryakisi

Vayyy GüzeLMişş
SaoL Canım






Alt 07-05-2008, 17:11 #34

serseri_aşık-_-

Yeni Üye

ayy gerceqtende dünyadaqi en güsel duygu anne duygusu çoq acı verici yha paylaşım için saol





Alt 07-05-2008, 19:42 #35

cnsuuuuu

Forumun Tiryakisi

cok güzeLdi





Alt 08-05-2008, 22:13 #36

сαяαиɗiяυ

Bizden Biri


yorumlar için saolun





Alt 09-05-2008, 00:15 #37

anqeLqirL

Deneyimli

Çoq qüseLdii yhaa...
PayLaşım için SaoLL cnm...





Alt 09-05-2008, 20:11 #38

≈ Vεѓѓụcκтεs ῶεiв ≈

Merve Ş. beni bul .


saol paylaşımın için snrm daha önce de paylaşılmıştı





Alt 12-05-2008, 21:41 #39

сαяαиɗiяυ

Bizden Biri


yorumlar için saolun





Alt 13-05-2008, 19:03 #40

LİSELİ_ASLI

Aktif Üye


harika.ben annemi seviorum yaaaa





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 07:34 .