bı aykınıma aıt

#1
öncelikle tam uykuya geçemediğin zaman yarı uyanık olursun ve eğer biir yerin de uyuşmuşsa kan basıncın artar ve karabasan hikayesini de bildiğin için hemen hayal gücün devreye girer.Gözlerin açıktır ancak kan basıncın yükseldiği ve yarı uyku modundan çıkamadığın ve korktuğun için bu durumdan kolay kurtulamzsın.Yapman gereken tek şey gözlerini kapatıp derin bi nefes alıp gevişemek.

Ama anlattıklarının devamına bakınca bu kadar iyimser olamıyorum.Ama şunu söyleyebilirim ki o karabasan değil.Eğer onlarla bir kez bile olsun iletişime geççmek isteyip geçiş kapısını açtıysan seni rahatsız etmeleri doğal.Yada ev ahalisinden herhangi biri de bunu istemiş ve olay sana patlamış olabilir.Ve hatta evde eskiden oturanlar da bunu yapmış ve varlık o evden gitmek istememiş de olabilir.Sana tavsiyem kendini korumaya alıcak majiler yapman.Sitede birsürü bulabilirsin.Ama sana özellikle oura çemberini güçlendirmeni tavsiye ederim.Eğer herhangi bir inancın varsa yatmadan önce de inancına göre dua edebilirsin.En azından pisikolojik olarak rahatlamanı sağlar bı aykınıma aıt

__________________



#2
emeğine sağlık p i saol


#3
kimeydi bu


#4
ilginç tşkler.


#5
saĞoL cnm Haklısn aslnda


#6
bişey çıkaramadım ama emegıne saglık be gözüm...


#7
yaa arkds yazmıstı paylasmak ıstedım




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 05:29 .