Lise de yediğim ilk tokat .)
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 20-10-2010, 15:09 #1

wяєziєηg`

Yasaklı Üye

Lise de yediğim ilk tokat .)



İçimden geldi çok gülmüştüm o gün paylaşiyim dedim .)
lise 1.sınıf ilk gün hocalarla tanışma merasimi falan var işte .)

ilk derse giren tuhaf bi tipti, bizim adlandırmamızla şappe neyse tanıstık

tanıştırıldık falan ilk iki ders saygısızca yaşandı ve bitti .)....

geldik üçüncü ders olan kimya`ya sınıfça bekliyoruz hocayı, beklerken de

laga luga falan konuşuyoruz derken hoca girdi içeri, ama ne giriş kendi

kendine sırıtıyor biz birbirimize bakıyoruz nolduğunu anlamak için neyse

geçti masaya oturdu ses seda yok o ana kadar, bizim buranın şivesiyle

başladı konuşmaya bu birden ama ne konuşma espiriydi , boşboğazlıktı

derken biz sınıfça tamam buda "şappe" diye damgayı bastık buna......

hemen ardından baskilli bi arkadaş atıldı konuşmaya birden; hocam

nerelisiniz yav bizim oralımısınız siz ? diyor ama nasıl karşısında 10 yıllık

arkadaşı varmış gibi biz tam kahkaha atıyoduk ki ana birden hoca

yumruğu masaya çaktı çakar çakmaz sınıfça ağzımızı kapadık tek kelime ses

dahi çıkarmıyoruz ama bizim baskilli ciddiyetin farkında değil devam etti;

hocam sizde mi Baskil`lisiniz diyodu ki... hoca çağırdı bunu gel buraya

lan buraya diye baskilli arkadaş azda olsa ciddiyet sezdi ki tekrar sırıtarak

taam hocam yav oturuyom demesine kalmadı bu kimyacı bi bağırdı aman

allahım sınıf o an dut yemiş bülbüle döndü baskilli de geçde olsa farkına

vardı tabi durumun neyse hoca kalktı masasından ama ne kalkış bunu

kıravatından tuttuğu gibi çekti tahtaya "sen benimle dalgamı geçiyorsun lan

it oğlu it" diyerekten bastı tokadı buna ama ne tokat yemesiyle en öndeki

arkadaşın sırasına yumulması bir oldu... olay şimdi başlıyor işte dikkat

baskilli`nin çarptığı sıradaki arkadaş birden gülme krizine tutuldu hoca

baskilliye yeni bi hamle yapmaya hazırlanırken, birden buna döndü ne

gülüyosun ulan dedi ve bunada geçirdi ama ne geçirdi, çocuk sırasından

uçtu baskillinin üstüne, düşünce baskillinin üstüne baskillinin canı yandı zàr

bağırdı çocuk bağırmasıyla hemen sağ arka sıradaki arkadaş krize girdi bu

sefer hoca hızını alamadan bitanede buna geçirdi, bu`na geçirir geçirmez

çocuk bi anırdı anırdı hahahahaha gülmemek eldemi bunun bağırmasıyla

hemen yanındaki arkadaşıda gülme krizine girdi bunada çaktı bitane .... ben

tam tırsmaya başlamıştım ki baktım arkadan iki kişi hızlıca kaçmaya

çalışıyorlar sınıftan korkudan geberecekti zavallılar hoca yakaladı tekini

diğeri de bağırıyo hocammm diye bunları o pozisyonda görünce beni bi kriz

tuttu.... varya yemin ediyorum hayatımda ilk defa öyle bişey yaşamıştım

öyle bi gülmem geliyoki anlatamam. patladım sonunda bi gülüyom bi

gülüyom, hoca ağzım açık kahkaha attığımı görünce koştuğu gibi çaktı

suratıma silleyi... istifim bozuldu, sustum çıt çıkarmadık, ve o gün hiç bişey olmamış gibi yaşandı ve bitti ....

Kahraman Kimyacımızın Adı : Necmi TÜRK , kendisinin ellerinden öpüyorm

okuyan herkesin gözlerine sağlık...
ilk tokatımı böyle yemiştim ama o günü hiç unutmicam tokatta yemiş olsam o gün çok başka



Benzer Konular

Görüntüleme:2852, Cevaplar:32

İlginizi Çekebilir >
Alt 20-10-2010, 15:17 #2

`Sεvdα тαηяıςαѕı

Bizden Biri

bana baya saçma geLdi öğretmen mi o baska birşey mi ?
hem böyle birşey olduysa ve şikayet etmediyseniz dicek birşey bulamıyorum(:





Alt 20-10-2010, 15:19 #3

wяєziєηg`

Yasaklı Üye

Alıntı:
` ყ๏κรun ყ´คn`ımძค´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
bana baya saçma geLdi öğretmen mi o baska birşey mi ?
hem böyle birşey olduysa ve şikayet etmediyseniz dicek birşey bulamıyorum(:
Elazığ`da bulundunmu hiç ?





Alt 20-10-2010, 19:33 #4

♪Soluk Bir Mavi♪

Freedom • Happiness


fatih süpersin küçük prens yaa gözlerim doldu gülmekten allahım yarabbim ya





Alt 20-10-2010, 20:36 #5

İnception.

Gülüşüne şiir bulaşmış


HOCA MAHFETMİŞ SİZİ !





Alt 20-10-2010, 20:44 #6

àRtì§tìc

Bizden Biri


Helal OLsn ya hoca sınıfı dizmiş sıraya. Kimse birşey yapmamış ..D

Biizim hocaLardan biri öyLe yapıcakkı kravatından tahtaya ders notu die asmicaz.





Alt 20-10-2010, 21:30 #7

нennα

Mavi.


Baya Güldüm
Neden Olmasın Arkadaşlar Ben Lise2 ye Giderken Hiç Bir Suçum yokken Erkek Öğretmenden Dayak yedim Kız OLduğumu Unutu Hayvan.. Yüzümdeki morlukların agrılarımın Geçmesi Baya Zamanımı Aldı..Şikayet Ettim Okulu ayaga Kaldırdımda Noluyo ? Hala Görevini yapmakta Hoca Bey





Alt 20-10-2010, 21:37 #8

LeчL-i Yάđ

'DeğerLim`


bende ilk tokatımı kimyacıdan yemiştim ya

ama komikti herkez dayak yemiş





Alt 21-10-2010, 13:45 #9

Jet a'ime

Yasaklı Üye

hahahahahahahahaha bune yaa süper :





Alt 21-10-2010, 13:50 #10

Güneşim123

tatlım...


Böyle şeyleri filmde görsek abartmışlar deriz,ne o ya! Terör estirmiş hoca.Onun dersinde bir daha güldünüz mü hiç?





Alt 21-10-2010, 14:05 #11

wяєziєηg`

Yasaklı Üye

Alıntı:
Güneşim123´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Böyle şeyleri filmde görsek abartmışlar deriz,ne o ya! Terör estirmiş hoca.Onun dersinde bir daha güldünüz mü hiç?
sence ? .)






Alt 21-10-2010, 14:05 #12

wяєziєηg`

Yasaklı Üye

Alıntı:
•Krìz•´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Helal OLsn ya hoca sınıfı dizmiş sıraya. Kimse birşey yapmamış ..D

Biizim hocaLardan biri öyLe yapıcakkı kravatından tahtaya ders notu die asmicaz.
Lise 1 dikkat .)





Alt 21-10-2010, 14:10 #13

Güneşim123

tatlım...


He he bir daha gülmek ne hadinize,yoksa hoca çiviyle panoya asar sizi





Alt 21-10-2010, 14:17 #14

wяєziєηg`

Yasaklı Üye

Alıntı:
Güneşim123´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
He he bir daha gülmek ne hadinize,yoksa hoca çiviyle panoya asar sizi
o zor .... lise 1 değiliz artık, ve sonra`dan bayağı samimi olduk Necmi hocamızla , onun yeri apayrıdır okulda... şimdi derslerimize girmiyo, keşke girse can sıkıntısı 0`dı onun derslerinde .)





Alt 21-10-2010, 14:19 #15

Güneşim123

tatlım...


Doğru can sıkıntısı 0, adrenalin 10





Alt 25-10-2010, 19:47 #16

chılgın.gril

Forum Heveslisi

gözlerim doldu dyeblirm gülmekten
o hoca bzim dersmize qrseydi ilk vurduklarndan bri ben olrdum hrlde
Emeğine sağlık cnım





Alt 25-10-2010, 19:52 #17

- Rυsłαηα

Gorki


ahahahah hay Allah'ım eğitimciye bak
gülmekten eleştiremedim bile





Alt 25-10-2010, 19:55 #18

Saвʀєт Yüʀєĝiм

Önce Haddini Bilicen







Alt 26-10-2010, 13:43 #19

ask hırsızı

sitenin kokoşu


saka gıbı yaa





Alt 26-10-2010, 15:23 #20

tatlı aşkım karamelim

Foruma Alışıyor


Bana öyle bişey olsa hiç komik gelmez hatta yerin dibine girerim...(Utanırım yani...)





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 14:22 .