NEDEN BİZE BÖYLE YAPIYORLAR :((.....

#1
Ya ben ne zaman sevgilimle bı yerde beklesem örneğin otobus durağı falan herkez bize bakıyo çok sınır oluorum. hadı anormal bi durumumuz olsa tamam dicem ama normal duruoz insana aferdersınız pis pis bakıolar sevgilisi olanlara soruorum aslında sızıde oluyomu böyle normalmı bazı ınsanların böyle görmemış gıbı bakması?

İlginizi Çekebilir


#2
uff ya suan sewgilim yok ama varken bizede bakıolardı yan yana duran iki insan onlara acayip gelio herhalde..canım cok sıkılıo!!! bakmalarını bırak laf atanlar öğüt werenler bile cıkıo..
böyle insanları hic sewmiorum dediğin gibi anormal bi durumumuz olsa neyse haklılar toplum ici ama.. yookkk anormal bi durummm yookkk


#3
aynen canım yaa yaşlı teyzeler falan hep gelip acayip acayip öğüt veriolar kendılerınce. demekkı sevgilisi olanların kaderi bu..


#4
yaşlı teyzeler öğüt verir .. anca seni el ele kol kola görürse oda saygısızlık yapma dışarda diye .. onlarda genç oldu ama şuanki gençliğin durumunda hiç bu tür bi aşk yaşamadı


#5
evet ama demek istediğim bız NoRmAL duruyoruz o halde bile onlara bı kızla bı erkeğin yanyana durması bile ters gelio heralde hiç anlamıorum hiç ne var bu kadar ...


#6
muhakkak böle bişileri ters anlıyorlardır ondan


#7
heralde öyledir canım çok takmasam iyi olcak


#8
evet


#9
hehe eeet yaa neden öyle tip tip bakarlar


#10
ya benim yegen annesiyle guneyde bi kasabaya gitmiş ve otele gelmişler kalmaya. Ve oteldeki adam yeğeni annesinin jigolosu yani genc aşığı sanmış ve yegen durumu çaktığında
olay cıkarcakmışda annesi zor teskin etmiş ve sonunda bi öğrenmişler o cevredeki tüm otellere turk genc erkekeler ile istanbullu zengin kadınların buluşma bölgesi imiş. Düşünün bi
boyle birsey başınıza gelse nasıl olurdunuz. Ben şahsen olsam
offff kan cıkardı kesin. Annem benden önce dalardı adama bende arkadan kalan parcalara paralardım


#11
belki yaşın küçükse ondan olabilir


#12
valla bana yaslı bir amca toplum içinde bağırmıştı çıktığım çocuk sırf kendinden büyük diye birsey demedi ama çok oluyor sanki onlar genç olmadu benbim babam birsey demedkten sora sanane yani çok sinirim bozulyooo birgün yaslı falan dinlemicem görecekler ama yinde saygı biz ailemizden saygı öğrendik çünkü sanki toplum içi........ bişi yapıyoz duruyoz işte yada oturuyoz ne var bunda alalla nese cnm bırak millet nederse desn sen kendini biliyosun ya o sanada sizede yeter...!


#13
harbiden bırak sevgiliyi normal erkek arkadaşınla görseler bile bakıyolar.......
biz anormal bişe yapmıyoruz ki neden bakarlar anlamam


#14
bızım mılletımız gormemıs mı cok mu meraklı bende anlamadım valla


#15
bazı yaşlı amcalar ve teyzeler hep tuhaf bakıo nedense


#16
ztn ortalık gıcık insanlarla dolu..haklısın canım bakanlar oluyo bön bön..bo$ver salla gitsin


#17
Zaten İnsanlar Nasıl Dedi Kodu Yapacaklar ? Onu Buna Bakıp Aaa Şuna Bak Nasıl Geziyo Aaa Şuna Bak Nasıl Giyinmiş Aaa Şu Öpüşüyo Aaa Şu Çok Açık Giyinmiş Gibi Gereksiz Şeyleri Takıntı Haline Getirmişler ? halbuki kimseyi alakadar etmez. kimene kim ne yapıyorsa kendine yapıyor günahsa günah sevap sa sevap...
en iyisi es geçmek valla ben millete göre hareket edersem hep üzülen ben olruum en iyisi bildigimizden şaşmıcaz ?


#18
yAa nAsıL deSem aSLında onLara göRe aNorMaL bi şey herHaLdeki bakıyoLar öĞüt veRiyoLar vb...
aMa aNorMaL bi duRumda yokki yAn yAna durMuşUz yüRüMüşüz yAni neDir de bakıYoSunuz aNLaMıyoRum ama ...

uMarım büyüDüĞümde öyLe şEyLer sAkın yApmAm ...


#19
cidden bu sorun memleket sorunu gibi bişey ya banada aynısı oluyo dershaneden çıktığım vardı yolda yürürken falan tuhaf tuhaf bakıyolardı kime neyse milllet her bişeye karışıyo salla gitsin sen daha çok bak işe yarıyo sanki onlar uzaydan gelmiş gibi bak




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 14:17 .