Tatlı Aşkım

Tatlı Aşkım (https://www.tatliaskim.com/)
-   İtiraf Ediyorum (https://www.tatliaskim.com/itiraf-ediyorum/)
-   -   Basımdan Geçen Karabasan Olayı (https://www.tatliaskim.com/itiraf-ediyorum/513345-basimdan-gecen-karabasan-olayi.html)

нαziгαп 18-05-2011 14:25

Baya baya gülme krizi geldi ya :ahah:
Üzüldüm kadına ama :p


SüKUT-u Vesselam 18-05-2011 15:02

:))

PurBLanca 19-05-2011 22:28

Yazık olmus babannene de koptum resmen :D :D

Görünmez 20-05-2011 17:07

Gökkuşağı , teşekkürler .
Hikaye güzelmiş bu arada

` υмвяεʟʟα ~ 21-05-2011 10:52

Ay karnıma ağrılar girdi :D
İnşallah kadıncağıza bişey olmadı ? :p

cici_girL_ŞuLe 13-06-2011 16:58

Ben korkunç bişey bekliyodum koptum ama :D Ben korkudan odaya tek gidemezdim cesaretlisin valla:D banada aynısı olmuştu bir gece ilk önce uyandım siyah bişey gördüm sonra ayaklarımdan uzerıme doğru geliyordu sesim kısılmış bağıramıyordum bende gözlerimi kapadım dua okudum gitti ve ben 1 hafta tek yatamadım:S

JéLLyßon 13-06-2011 17:58

Süperdi :)

§ëMpÃ']['îK 13-06-2011 20:23

:D :D :D :D KoPP xD

Güzelmiş Karabasana Yumruk :) Yerde :) :D

ByGoDLiKeSMe 18-06-2011 10:39

Alıntı:

` υмвяεʟʟα ~´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8545875)
Ay karnıma ağrılar girdi :D
İnşallah kadıncağıza bişey olmadı ? :p

1 qün hastanede yattı okadar :D

gulen_1 18-06-2011 11:29

:D:loli:tesekurller paylasdigin icin:uttt:

HedeFimizPara 19-06-2011 15:24

ne içtin sen :D

slowkaradenizfm 21-06-2011 20:21

gün içerisinde çok koşuşturdunuz yoruldunuz yorgundunuz. kasabasan sizi basması normaldır böyle durumlarda gelir. oysa ki bir parmagınızı azcık oynatabilseydiniz üzerinizeden atlardı.

yıl osmanlı imparatörlügünden önce sene 1996 istanbuldayim gece uyurken genelde işigi kapatmam. yataga sırt üstü yatıyorum bir noktaya bakiyorum. bir koktaya bakarken bana dogru yatagıma dogru bir duman şeklinde bişe gelmekte anladım karabasandır diye. gel yavrum diyerek yanaşmaya başladı gemi limana yanaştı halat attı ve savaş başladı. baya bi savaştık bir dozur kadar agır parmagımı oynattım anında kayboldu. karabasanı yendim benden korkar karabasan yine yenilirim diye. benimde kuvvetim rambo gibi. yazının bazı yerlerini şaka yazdım. şaka yaptım cogu yeri gerçek :ico:

Stefany 21-06-2011 20:37

Gülmekten yere düştüm

şahaneee :fgi:

Saвʀєт Yüʀєĝiм 30-06-2011 20:29

trajikomik valla :)

MuzuRella* 04-07-2011 14:11

ahahaha :D
Sinirlerim bozuldu ya , çok kötü bi durummuş :p

Minella 04-07-2011 20:49

Alıntı:

ByGoDLiKeSMe´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8462988)
3 Harfliler Musallat olmustu hocaya filan qitmistik , muska takmaya basladım. ama fayda etmedi , ilqinc bi olay var sol qözümün sağ tarafından siyah bisi hızlıca qecior qöremiorum , sol tarafındanda beyaz ..

senin cin bjkli desene :) geceleri yatmadan önce abdestini al oku 3 elham 1 gulhü.
Bişeyin kalmaz inşallah...

Kalbim'ce. 13-07-2011 20:50

Krize girdim ya. :D
Ama babaannene yazıık. :/
Paylaşım için sağol. :D

AşKın ŞaiRi 14-07-2011 17:59

=)=)güzelmsss ya=)=)

ByGoDLiKeSMe 14-12-2011 00:50

Alıntı:

Minella´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8704146)

senin cin bjkli desene :) geceleri yatmadan önce abdestini al oku 3 elham 1 gulhü.
Bişeyin kalmaz inşallah...

Yokk yaa bitti artık böyle seyler , rahatım :D

ByGoDLiKeSMe 06-01-2012 21:59

Alıntı:

Kalbim'ce.´isimli üyeden Alıntı (Mesaj 8737189)
Krize girdim ya. :D
Ama babaannene yazıık. :/
Paylaşım için sağol. :D

Banada Yazık korkmadımmı sanıosun :D


Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 13:31 .

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.

-

2005-2020 Tatliaskim.com