sıkıldım
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 14-02-2006, 00:44 #1

TATLI KACIK

Aktif Üye

sıkıldım



cok sıkılıorum artık ben yaaaa dayanamıorum hıc bırseye roseeeeeeeeee yardım et yanımda ol



Benzer Konular
  • sıkıldım...
    sıkıldım gerçekten sıkıldım çünkü yaptığım şeyler beni çok bunaltıyor ruhumun derinliklerinde çok büyük bir ya...

  • of off Sıkıldım artık...
    çok sıkıldım herşeyden hiç arkadaşım dostum kalmadı dostum dediğim insanlardan yardım istedim ellerini uzatmad...

  • sıkıldım artık...
    off nie herşey bukadar ters gidio bilmiorum herkes ama herkesten nefret ediyorum ailem herkes bi acayip bi...

  • Takipten sıkıldım...
    Hüsnü Şenlendirici, kameraların sürekli peşinde dolaş...

  • sıkıldım......
    çok sıkılıorum yaşamdan ya.psikolojik sorunlarımmı var ne bende bilmiorum.kendimi hiç ii hissetmiyorum.ailemin...


Görüntüleme:1294, Cevaplar:10

İlginizi Çekebilir >
Alt 14-02-2006, 00:46 #2

okyTa

Forumun Tiryakisi

sıkıldım


Alıntı:
TATLI KACIK´isimli üyeden Alıntı
cok sıkılıorum artık ben yaaaa dayanamıorum hıc bırseye roseeeeeeeeee yardım et yanımda ol
neyden SıkıLdın ?





Alt 14-02-2006, 00:46 #3

TATLI KACIK

Aktif Üye

karar verdım artık kendı kabuguma cekılıorum arkadaslar eskı cana yakın sempatık nesrın yok ben sempatık oldukca kaybettım hıc kazanamadım bu ne yaaaa





Alt 14-02-2006, 00:49 #4

okyTa

Forumun Tiryakisi


ee tabi , doqru dü$ünmü$sünnn..





Alt 14-02-2006, 00:52 #5

TATLI KACIK

Aktif Üye

okyTa, bulasmaaaaaaaaaaaaaa





Alt 14-02-2006, 00:55 #6

GamzeLim

Yüreğimdeki Yağmurlar


TATLI KACIK, Tam olarak derdin ne ? Cok samimi olmak bazilarina iyi gelmeyebilir. Sadece kime nasil davranacagini bil yeter





Alt 14-02-2006, 00:56 #7

okyTa

Forumun Tiryakisi


Alıntı:
TATLI KACIK´isimli üyeden Alıntı
okyTa, bulasmaaaaaaaaaaaaaa
noLdu ki Sinir eLLerine buLasmı$ , yat uyu





Alt 14-02-2006, 00:58 #8

TATLI KACIK

Aktif Üye

Alıntı:
GamzeLim´isimli üyeden Alıntı
TATLI KACIK, Tam olarak derdin ne ? Cok samimi olmak bazilarina iyi gelmeyebilir. Sadece kime nasil davranacagini bil yeter
cok haklısın..!bundan sonra oyle yapıcam saol gamzelim





Alt 14-02-2006, 13:44 #9

w1nona

Foruma Isınan Üye


insan bazen sıkıLır .. ama gecer





Alt 14-02-2006, 18:11 #10

TaTLixPeRi

Forumun Tiryakisi


TATLI KACIK, gecer canim takma kafana hersey ins düzelir zamanla





Alt 15-02-2006, 19:03 #11

RoSe

вε[ч]αz ɢüνεяcıп


TATLI KACIK, canım benim ne oldu sana ya ben iki gün girmedim nete neler olmuş ya anlat ne olur üzülme yaa kötü günlerinde hep yanındayım unutma yanına gelicem yakında bak ne olur üzülmeee





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 09:07 .