| İtiraf ediyorum ki... |
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 07-07-2011, 05:17 #1

|`MâSâLıM..|

» Sol Anahtarı..

| İtiraf ediyorum ki... |



Uzun zamandır bir itirafta bulunmuyordum..
Uzun zamandır siteye girmiyorum zaten,birçok kişi ilk kez görüyor gibi
Çok garip bir duygu,ama bir o kadar da güzel..
Yeniden başlamak,başlamaya çalışmak
Neyse..

Bugün bi itirafta bulunmak istiyorum
Ben bu güne kadar hiç sitede sabaha kadar durmadım..
Gece yarısı olunca çıkardım,
Geceleri girip sohbet edemezdim..
Ama yengemlerde kalmanın avantajı oldu..
2 gündür gecenin bi saatine kadar sitede kaldım !
Dün geceki ayrılış saatim 3 civarı olması gerekiyor,oda zorla
Bugün ise hiç uyumadım..
Sabaha kadar burdaydım..
Hem ben uykusuz kaldım,
Hemde benimle muhabbet etsin diye birini uykusuz bıraktım
Ama şunu söylemeliyim !
Sitede sabahlamak,hele onun muhabbetiyle sabahlamak çok güzeldi..

itiraf ediyorum ki,
Hiçbir muhabbet gecenin kör saatinde edilen muhabbet kadar güzel değilmiş..
Gülmekten öldüğünüz ama evdekiler uyanmasın diye kendinizi tutmanız gerektiği,
balkona çıkıp bi kahkaha patlama ihtiyarcı duyduğunuz..
Ve hatta su içmeye bile kalkmaya üşendiğiniz saatler oluyor..
Hiçbiri gündüz sohbetine benzemiyor ..
Eğer sizde birgün denemek isterseniz..
Sohbeti güzel bir arkadaşınızla deneyin !
Ben buldum o arkadaşım'ı
İsmini vermicem,o kendini biliyor zaten..
Sadece şunu demek isterim O'na;
İyiki tanımışım seni canım

2 haftalık bir serüven var önümüzde..
Sizlere de doymak isterim..

Çünkü sizleri çooo..oook özledimmmm

YaSeMiN



Benzer Konular
  • İtiraf ediyorum.. ediyorum.. ve ettim.....
    İtiraf ediyorum ; -En yakın arkadasımla birlikte her gece eski sevgilimin camına taş atan benim. -Sırf bed...

  • itiraf ediyorum :D...
    3 yada 4. sınıf olması lazım tam hatırlamıyorum, bizim bi hocamız vardı, bosnakmı ne diyolar bilmiyorum, öleyd...

  • itiraf ediyorum...
    İTİRAF EDİYORUM ARKADAŞLAR En yakın arkadaşım benim sevdiğim kişiyi erkek arkadaşımı onu ne kadar sevdiğimi bi...

  • itiraf ediyorum...
    ben 20 yaşında istanbulda yaşıyorum ama mardinden birine deli divane aşığım ve oraya kaçmayı düşünüyordum anne...


Fuchs, méLody* ve boRdeR Bunu beğendi.
Görüntüleme:1574, Cevaplar:13

İlginizi Çekebilir >
Alt 07-07-2011, 09:28 #2

méLody*

Aktif Üye


Bende bir kez sabahlamıştım yakın bi arkadaşımla
nette konuştuk sabaha kadar ve aynılarını bende yaşadım.
Gerçekten çok güzel bir duygu.
Ben bide Ramazan ayıydı sabahladığım zaman bide davulların sesi falan çok güzeldi.
Güzel bir itirafdı ..
2 Haftalık serüven demişsin de , 2 hafta sonra burda olmayacakmısın ?




|`MâSâL?M..| Bunu beğendi.

Alt 07-07-2011, 09:52 #3

àRtì§tìc

Bizden Biri


Gece burdayım kaybolmayın .d




oOoiskenderoOo Bunu beğendi.

Alt 07-07-2011, 10:00 #4

oOoiskenderoOo

Ebrum


Alıntı:
àRtì§tìc´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
Gece burdayım kaybolmayın .d
Tamam

Teşekkürler





Alt 07-07-2011, 10:38 #5

|`MâSâLıM..|

» Sol Anahtarı..


Hayır olmucam meldy*





Alt 07-07-2011, 13:44 #6

Fuchs

La vita é bélla.


Bazen birçok cümle yazılır çizilir ama pek bi anlam ifade etmez..bazen olur ki tek bir cümle herşeyi ifade eder..iyi ki varsın canımın için




|`MâSâL?M..| Bunu beğendi.

Alt 07-07-2011, 18:00 #7

кяιѕтλL

Forum Heveslisi


Gece nette pek durmam ama denicem (:
Teşekkürler




|`MâSâL?M..| Bunu beğendi.

Alt 07-07-2011, 19:30 #8

boRdeR

Foruma Alışıyor


süper bi itiraftı sana katılıyorum gecenin tadı hiç bişide yok





Alt 08-07-2011, 00:42 #9

|`MâSâLıM..|

» Sol Anahtarı..


O zaman size iyi geceler (:





Alt 09-09-2011, 18:43 #10

Marilyɳ Monroє

Foruma Isınan Üye


güzel





Alt 09-09-2011, 23:03 #11

BarıŞa-Rock

Foruma Isınan Üye


gece gündüz farketmez sohbeti hoş birini bulmak marifet ben buldum darısı başınıza





Alt 12-09-2011, 12:52 #12

tosbağa.

.


genelde geceleri uyumadıgım icin sabahlarım ..
yasadım bunu bircok kez





Alt 13-09-2011, 02:42 #13

feelove

Foruma Alışıyor


Gece sohbetleri gerçekten de hiç biryerde yok eşsiz ve çok güzel... Uzun zamandır bende girmiyordum foruma... Gecelerimi genelde film izleyerek yada CNBC-E dizileri seyrederek geçiriyorum Çalışıp sabah altıda kalkmama rağmen uyumam en erken ikiyi buluyor... Gecenin tadı bir başka... Heleki sohbeti güzel biriyse daha bir başka...





Alt 21-08-2015, 11:39 #14

folge

Foruma Alışıyor






Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 13:46 .