Kankama asık olmak mı
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 18-05-2012, 20:26 #1

aramızdakalsa

Yeni Üye

Kankama asık olmak mı



Şimdi canlarım benim bi sınıf arkadasım var bayağ yakınız onla cok seviyodum ilk tanıdığım zamanlarda ama erkek olduğu icin etraftan yanlıs anlasılmalarda oluyodu niye hep kolundasın diye .sonra birinci yıl bitti 11 .sınıfta 10 . sınıfta ki kadar yakın değildik , ikinci dönem sınıfta yanıma daha az gelmeye baslamıstı ve yeni kız kankalar buldu ben ona sürekli kanka diyodum ama icimde inanılmaz bi kıskanclık ki sorma .. Sonra farkettim geceleri mesajlasırken hic kanka demiyo tatlım canım , sonra bi gece senle bi oyun oynayalım birbirimize sır verelim dedim o da bana tatlısın vs , sır olarak bunları dedi . Ama sınıfta oturduğu cocuk olunca o kadar soğuk davranıyo ki ben bosuna umutlanıyorum diyorum . Ama o olmadığı zamanlar beraber oturduğumuzda kolu hep omzumda nerdeyse elimi tutcak kanka olarak mı bunları yapıyo bilemiyorum yoksa o da hoslanıyor mu .s Ama ben o kolunu attığı zaman öyle icim ısınıyo ki ancak asktır bu kankalık değil .Duycak diye rezil olcam diye korkuyorum ama hep onla olmak istiyorum . Ayrıca bugün sınıfta Nev konserine gidelim diye mesaj atmıstım Kaana ve Onura o da bana atma zaten ben sevmesemde senin icin gelirdim diye trip attı sonra kırıldım dedi gercekten kardesi olarak mı diyo yoksa biseyler hissediyomudur sizce



Benzer Konular

Görüntüleme:1546, Cevaplar:17

İlginizi Çekebilir >
Alt 19-05-2012, 10:34 #2

My Life Music

Foruma Alışıyor


bir şeyler var oda belki seni seviyor sevgini belli et bakalım ne olacak





Alt 19-05-2012, 10:45 #3

***alpaslan***

Forum Heveslisi


kardeşi olarak görüyor hiç uğraşma, git okulunu oku!





Alt 21-05-2012, 21:34 #4

Zahir

Forum Üstadı


Evet seviyor, hadi git söyle, ömrünüzün sonuna kadar mutlu olun.
Nasil ama? pek mantikli di mi?






Alt 21-05-2012, 21:36 #5

.иυтɒн яɘмƨɘ-

Sevgi emekti..


kusura bakma ama çocukluk sadece.





Alt 21-05-2012, 21:39 #6

Ahfâ

Bizden Biri




Geçici bi sey gibi geldi bana.
Acele etme derim.






Alt 21-05-2012, 21:39 #7

İzmi_R

Bizden Biri


Kanka ayagı mı nasıldı o laf aklıma gelmedi ııııııııı





Alt 24-05-2012, 19:29 #8

aramızdakalsa

Yeni Üye

ıı okulda cok soğuk davranıyorum o da bana öylee bilmiyorum :S ya en iyisi bu olayı unutmak .





Alt 27-05-2012, 13:55 #9

aramızdakalsa

Yeni Üye

valla söylememek daha iyi olsa gerek





Alt 27-05-2012, 13:59 #10

'Połłчαииα'

Neyse



duyguma katılıyorum hepsi çocukluk bunların.sen şaun lisedesin ve bunların hepsi lise aşkı dedigimiz o aşklardan.sen şuan saglıklı düşünecek bir yaşta degilsin ne yazıkki.bence derslerine bak.






Alt 27-05-2012, 14:13 #11

Mavi Düşler.

Forumun Tiryakisi


Kanka dediğin bir insanla nasıl olabilir ki insan.
4 yıllık lise hayatım boyunca bunu hep düşündüm.
Lise bitiyor hala düşünüyorum. :/
Bence unut gitsin. Boş işler bunlar. Derslerine bak güzelim.




Eflâl. Bunu beğendi.

Alt 22-06-2012, 12:21 #12

Demoŋ oŦ ђell ♫

Foruma Isınan Üye


Bence var ondada sana karşı birşey sen bişe deme ona seviyosa gelsin o acılsın bazıları vardır acılırsın sonra dalga geceler salla canım herseyı zamana bırak..





Alt 05-07-2012, 18:02 #13

nevrinsarezar

Yeni Üye

biraz karışık durumlar seninkisi , ancak kıskandırarak anlayabilirsin





Alt 05-07-2012, 19:33 #14

Eflâl.

Forum Üstadı


Kanka dediğin biriyle olmamalı ya..
Sonuçta onu dostun,arkadaşın olarak görüp
sonradan aşka dönüştürmen mantıksıız..
Olmamalıı bu..





Alt 05-07-2012, 20:25 #15

hiçkimse2181

Forum Heveslisi


Ders çalış ders.
İleride çalışıp büyük kız olduğunda onlar peşinden koşacak





Alt 06-07-2012, 11:53 #16

umutsuzevkadınları:)

Yeni Üye


bencede zamana bırakmalısın olcaksa eninde sonunda oluo ama kafanı bunlarla mesgul etme derım





Alt 17-07-2012, 11:29 #17

vebaa...

Foruma Alışıyor


çocukda bi tuhaf hiç anlamadım bende ama bencede b belli et bakalım nolcak





Alt 21-08-2015, 11:22 #18

folge

Foruma Alışıyor

belkı oda senı sevıyodur





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 14:20 .