""oKuYuN YoKSa HePiNiZi HACKERLeRiM....Zuhahuaha&q
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 11-06-2007, 22:57 #21

¦«Mav!mS!»¦

И ә ĥ ľ Я



...€r€n yæpærsın b!l!yom...

sæol tub!$!m...

sæol æğlæmæ_s€vd!ğ!m....





Alt 12-06-2007, 02:06 #22

gamziş_abla

Forum Üstadı


süperdi





Alt 12-06-2007, 08:13 #23

*BiTaNeSi*

Foruma Alışıyor

paylaşım için tşk.. güzelmiş





Alt 12-06-2007, 13:37 #24

x[..qaRa qéDy..]x

´ ´ Mч ÉиdĽéss FééĽs ´ ´


Alıntı:
+demek kızımızı istemeye geldiniz
evet hanımefendi
+oğlunuzun adı ne bakalım
-hacı kerim
peki ne iş yaparsın hacı kerim
+hacker im ben
anladık oğlum ne iş yaparsın
+hacker im dedim ya
oğlum deli etme adamı ne işle meşgulsun
hacker im dedim ya
la yörü git lan salak kız mız yok sana ..
süperdi ya koptum valla paylaşım için tşk.





Alt 12-06-2007, 13:39 #25

naughtyEREN

Foruma Isınan Üye


biliosan susalım ok





Alt 12-06-2007, 21:23 #26

¦«Mav!mS!»¦

И ә ĥ ľ Я


..ææyy susutum susutum..





Alt 12-06-2007, 21:35 #27

|bayaNeşter|

kimSesiz


hhehehehehe süpperdi vala





Alt 12-06-2007, 22:17 #28

¦«Mav!mS!»¦

И ә ĥ ľ Я


..T$k €d€r!m.....





Alt 12-06-2007, 22:39 #29

ezgi_caglar

Azimli Üye


Alıntı:
hackerim ben, hackerim, hackerim
herkesi gıcık ederim, ederim ...
offline yapar kopartırım bezdiririm ... .
süper yaa bunu kullanmak lasım ellerine sağlık çok güsel olmuşş...





Alt 13-06-2007, 02:46 #30

¦«Mav!mS!»¦

И ә ĥ ľ Я


...T$k €d€r!m...





Alt 16-06-2010, 18:47 #31

AyumixLowe

Foruma Isınan Üye


hackçılar en cok 2 kişi bi japon işi bi çin işi oluyo





Alt 20-06-2010, 20:06 #32

uursuz

Deneyimli


Hehe iyiymiş





Alt 21-06-2010, 10:47 #33

вέяzάн

~


zaaa güseLdi
özeLlikLe sonuncu xD





Alt 23-06-2010, 12:53 #34

`aʟmaпy`

30.10.12


tşkler





Alt 23-06-2010, 15:24 #35

! ÖmRümm !

Azimli Üye


Hepsi çok qüzeL koptumm





Alt 23-06-2010, 15:26 #36

мανιкєℓєвєк

Azimli Üye


+ hackerim ben..
- bende polisim..





Alt 12-07-2010, 01:16 #37

zonex70

Foruma Alışıyor

Süper paylaşım için saol.





Alt 12-07-2010, 09:29 #38

x_ĚЧŁŰŁ_x

Azimli Üye


Çok güzeLd! saqL ..





Alt 16-07-2010, 11:03 #39

^.. iŁŁэqaŁ ..^

Deneyimli


güzelmiş





Alt 23-07-2010, 15:52 #40

Yelomi

Foruma Isınan Üye


teşekkürler canım.. çok gsl.





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 23:13 .