Adminleri Delirtmek
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 09-04-2017, 18:08 #1

Resuld

Azimli Üye

Adminleri Delirtmek



forum yoneticisi: Arkadasim bu konu daha önce verilmisti. Forumu
aramadan niye konu açiyorsun.
üye: arama emrim yoktu arayamadim

Forum yoneticisi: Banned !
-------------------------------------------------------------------
üye:
Hocam açtigim konuyu kilitlemissin ya
Forum yoneticisi: ee
üye:
Bizim bir arkadas içerde kalmis , üstüne kilitlemissin konuyu, bi aç da
cikiversin
Forum yoneticisi: Banned !
-----------------------------------------------------------------------
üye:
Haci oyun isteklerimizi burada mi yapiyoruz.
Forum yoneticisi: evet
üye:
O zaman siradaki oyunu sevip de kavusamayanlara gitsin ehuehuehu
Forum
yoneticisi: Banned !
-------------------------------------------------------------------
Forum
yoneticisi: Arkadasim konuyla alakasiz basliklar açmayin demedik mi!
üye:
Biz forumla alakasiz yöneticilere karisiyok mu!!!
Forum
yoneticisi: Banned !
---------------------------------------------------------------------
üye:
Bir zamanlar hor görüp de banladigin , ama gururlu bir üye vardi ya
Forum
yoneticisi: ee ?
üye: Yok yani abi bani artik kaldir da foruma
girelim diyecektim .

---------------------------------------
üye:
Abi sen bana demistin ya, su foruma biraz hareket getir diye
Forum
Yöneticisi: Evet...
üye: Bak hareketli avatar koydum, nasil olmus
kipir kipir di mi puhaha
Forum Yöneticisi: Ugrama bi daha buralara
----------------------------------------------------
üye:
Afedersiniz bu admin ne oluyor acaba?
Forum Yöneticisi:
Administrator ünkisaltmasi
üye: Soyadministrator ün olayim senin anam
puhaha nasil espri?
Forum Yöneticisi: ....
üye: Bi dakika ya,
sistemden niye çikarildim ben simdi ya?!
---------------------------------------------------
user:
Abi forum yoneticisi forumda ne yapar?
Forum yoneticisi: Yanlis yere
acilmis konulari tasir, kurallara aykiri mesajlari siler vs..
User:
Getir gotur isleri yani, hani ofislerde calisan ofisboylar gibi , baska
bir deyisle forumboy da diyebilir miyiz?
Forum yoneticisi: Banned !
---------------------------------------------------------
Forum
yoneticisi: Arkadasim bu konu daha once açilmisti !
User: Konu çok
fazla ragbet görünce bi tane de biz açalim dedik
Forum
yoneticisi: Banned!
-------------------------------------------
User:
Hocam bi dakika bakar misin ?
Forum yoneticisi: Ne var sevgili
arkadaşım üser
User: Hocam windows bölümünde bir soru sormustum.Kimse
cevaplamamis.Çok acil hocam ya bi cevaplasan diyordum.
Forum
yoneticisi: Ben anlamaz windowzdan kurban
User: ee iyi de sen windows
bölümünde moderatorsun
Forum yoneticisi: ha o mu? Admin bizin
halaoglu oli.Sagolsun bizi kirmadi, beni de moderator mu ne diyin, iste
ondan seyyettirdi
User: Hönk !
--------------------------------------------
User:
Haci ben avatar olarak babamin resmini koysam olur mu?
Forum
yoneticisi:
Bana ne kardesim ya , istersen git dedenin resmini koy!
Hatta gel
benim yerime sen yonetici ol, ben intihar etmeye gidiyom!
------------------------------------------
User:
Haci bizim bi arkadas foruma uye oluyor.Hani kayit olurken referans
yazilan bir bolum var ya
Forum yoneticisi: ee?
User: Oraya
belediye meclisinde encumen uyesi olan dayimin ismini yazsam olur mu
diye soruyor
Forum yoneticisi: jilet verin sevgili arkadaşım
banaaaaaaaa!!!!



Benzer Konular

mehmetaluc Bunu beğendi.
Görüntüleme:543, Cevaplar:0

İlginizi Çekebilir >
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 10:27 .