googLE aramaLARı:)
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 05-10-2007, 15:11 #1

YaGmur YurékL!

Acemi Üye

googLE aramaLARı:)



Evliyim ama uygunum (!?)










sevgilim beni aramıyor neden? (google nerden bilsin yahu)

tarot baktırmak istiyorum rezzan kiraz (hadi bize fal bak biraz)



web sitemde nasıl mp3 bulabilirim (aranınca bulunuyorsa herkes kendi sitesinde arasın o zaman)

rapid bedava preminyum (yok alüminyum)

d smart kanalını göster (oldu.. başka? arama motorunu ne sanıyosun sen?)

sagopa kajmer ve ceza neden kavga etti (google ne bilsin :s)

yalan dünya dizisi hangi gün (google mısır patlat izleyelim )

ceniferin en özel resimleri (sanane yaw elalemin resminden)

tevedeki proramlar (kro demek bile gelmiyor içimden)

sevgilime kandil mesajı göndericem (eee? napalım yani?)

evliligi kurtarmanin yollari (bazıları da böle :s)

1 ayda nasıl şişman olunur (gel google seni şişmanlatıcak)

yetti artık bu gece belki kafama sıkarım mp3ü download (çabuk mp3 bulun buna.. evlat gidiooo)

KPSSye kimi atadılar? (allah bilir ;P)


bende bunLARı beyendim ama hepsi gzL yorum için saoL



Benzer Konular

Görüntüleme:731, Cevaplar:11

İlginizi Çekebilir >
Alt 05-10-2007, 15:18 #2

WeBEfS

WebMaster..


Teşekkürler güzeldi, Sitemize neleri arayarak geliyorlar bir bilseniz bunlar hiçbirşey kalır





Alt 05-10-2007, 15:23 #3

YaGmur YurékL!

Acemi Üye


rica ederim
doru valla





Alt 05-10-2007, 22:35 #4

...ecmel...

Foruma Alışıyor


pek güzelmiş egerkin





Alt 05-10-2007, 22:37 #5

Vişиє

için şu zıkkımı


Alıntı:
evliligi kurtarmanin yollari (bazıları da böle :s)
walla yazın cıkıyo bu





Alt 06-10-2007, 14:35 #6

YaGmur YurékL!

Acemi Üye


rica ederim
doru





Alt 06-10-2007, 18:04 #7

Queen B.

Bizden Biri


ehuheue waR tbi böLeLeRi emeqine saqLk





Alt 06-10-2007, 19:00 #8

minik kraliçe

Forum Heveslisi


saol ya hepsi süper paylaşım için saol





Alt 06-10-2007, 23:21 #9

rabel_hawk

Foruma Alışıyor

Hay ellerin dert görmesin koptum ya





Alt 06-10-2007, 23:28 #10

'ѕαяƒ-ι ηαzαя'

Bizden Biri


tiz tiz hehe elleirne saglik güzelermis





Alt 24-10-2007, 15:48 #11

YaGmur YurékL!

Acemi Üye


rica ederim





Alt 24-10-2007, 17:04 #12

kolejli

Foruma Isınan Üye


harikaydı yaa.. emeğine sağlık





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 21:55 .