üNlÜLerDEn fıkRalAr :))

#1
MÜSLÜM GÜRSES
Arbeskin babası Müslüm Gürses yıllar önce ilk albümünü
çıkarmak için stüdyoda çalışıyor. Yanında da ünlü
müzik hocaları. Müslüm baba ağzında mikrofon kulağında
kulaklık şarkılarını okuyor. Müzik hocaları zaman
zaman müslüme "detone okuma, detone okuma" diye
uyarılarda bulunuyor. Müslüm baba hiç oralı olmuyor.
Hocalar devamlı "detone okuma diye uyarılarda
bulunuyor. Sonunda patlayan müslüm baba "bunaltmayın
be kardeşim BETONA okumuyorum mikrofona okuyorum"
diye hocalarına çıkışmış.


MAHSUN KIRMIZIGÜL
Ünlü şarkıcı mahsun kırmızıgül birgün iç çamaşırcıya
gitmiş. Tezgahtara, külot almak istiyorum demiş.
Tezgahtar Mahsun'a "slip" mi verelim mahsun bey? diye
sormuş Mahsunda "silmeye gerek yok ben evde yıkarım"
demiş.


İBRAHİM TATLISES

İbrahim tatlıses birgün oğlu ido'yu oyuncakçıya
götürür. İdo oyuncakçının vitrinindeki dev PEMBE
PANTERİ babasına gösterir. Baba bunu alalım der.
İbo'nun oğluna verdiği cevap oldukça ilginçtir.
"oğlum, pembe kız rengi bize yakışmaz mavisini veya
siyahını alalım" der.


BURHAN ÇAÇAN
Ünlü türkücünün yıldızının parladığı ve cebinin
dolmaya başladığı yıllar gençler arasında LEVİS 501
jean pantolon modası varmış. Herkes birbirine giydiği
levis 501 modellerini gösterip hava atarmış. Bu modayı
duyan burhan çaçan "ulan şu 501 den bir tanede ben
alayım" diyerek levis magazasına gitmiş. Tezgahtara
"bi 501 ver kurban" deyip soyunma odasının yolunu
tutmuş 5 dakika sonra soyunma odasından pantolonu
uzatıp "kurban bunun beli sıktı, 502 ver onu
deneyeyim" demiş.

İlginizi Çekebilir
  • fıkralar=)...
    HEDİYE Bir kadının bir süreliğine iş seyahati için İngiltere ye gitmesi gerekmektedir. Kadının ...

  • Fıkralar....
    Küçük Dursun Temel'e sorar: -Temel emice...

  • Fıkralar...
    — Gözüne ne oldu? — Hiiiç; süt sağarken ineğin kuyruğu çarptı da… — Amma ya...

  • \ Fıkralar \...
    İki deli tımarhaneden kaçmaya karar vermişler. Biri ötekine: "Git bak bakalım dikenli teller yükse...

  • seçmece fıkralar en güzel fıkralar burda :D...
    arkadaşlar bu bölümde özelikle beğendiğim fıkraları yayınlıyorum inşallah beğenirsiniz amacımız...



#2
emegine saglık kardeşim güzeldi


#3
müsLüM GürSEse bayıldım


#4
haha süper paylaşım için saol gsl arkadaşım bn gülmekten mideme ağrılar giriyor, bizi güldürdün allahta seni güldürsün


#5
mahsun kırmızı gül süper yaaaa saolasın jnmjıım..........


#6
çok güzeldi ya tşkler


#7
Alıntı:
MAHSUN KIRMIZIGÜL
Ünlü şarkıcı mahsun kırmızıgül birgün iç çamaşırcıya
gitmiş. Tezgahtara, külot almak istiyorum demiş.
Tezgahtar Mahsun'a "slip" mi verelim mahsun bey? diye
sormuş Mahsunda "silmeye gerek yok ben evde yıkarım"
demiş.
koptum ya süperdi saol paylaşım için


#8
emgne saqlk


#9
payLa$m için saoL


#10
en guzelı burhan cacan olmus


#11
Emeğine Sağlık


#12
pylşm için saol güzeldi


#13
hepside süper müslüm çoook komik yaf




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 07:27 .