NoktaLama İşaRetLeRi

#1
NOKTA: tek başınadır, karizmatiktir, her cümleyi o bitirir, son söz ona aittir.

VİRGÜL: noktanın yandan yemişi, saçı uzunu, beli büküğü de diyebiliriz. Şekil itibariyle eleştiriye açıktır, cümlelerde kısa soluklar almak için kullanılır, ayrıca bir çiçek adı gibi durur.

İKİ NOKTA ÜSTÜSTE: üst üste olmaları onların kendi ahlaksızlığıdır. Alttaki noktanın problemleri bizi ilgilendirmez. Önemli olan işaretin işlevidir. Bir açıklama cümlesi için en uygun işarettir.

ÜÇ NOKTA: sıkı kankadır bu 3 ü. Ya hepsi birlikte yada asla! İki nokta yan yana nerde görülmüş? Zaten görülemez çünkü 2 nokta yan yana gelince rahat duramayıp üst üste çıkıyorlar. O yüzden en güzeli 3 nokta ). Cümlenin devamının var olduğunu anlarız. İsteğe bağlı olarak bir kaç nokta daha ekleyip halay ekibi oluşturulabilir

NOKTALI VİRGÜL: soslu makarna tamlaması gibidir. Virgül noktasızda işaretlik görevini idame edebilir ama nokta ayrı bir hava katar. Daha güçlü gösterir görsel açıdan birbirlerine yakışırlar.

SORU İŞARETİ : aynısından bitaneside karşı tarafında durursa kalp şekli çıkar, bu sizin üretkenliğinize bağlıdır. Soru cümlesi mi değil mi anlamadığımızdan(!) mütevellit sonuna bu işareti koyma gereği görmüşüzdür.


ÜNLEM: duygularımızı belirtirken kullanırız, "of be bu yazıda bitmiyo yeter artık" gibi. Sanki ünlem koymasak hangi duyguyu vurguladığımız anlaşılamayacak! Ama olsun, işaret işarettir. Hepsini koruyalım sevelim yeri gelince kullanalım.

KESME İŞARETİ: yalan!!! Ortada ne kesilen var ne biçilen! Hiç bişeyi kesmediğini ispatlayabilirim. Ahanda ispatlıyorum. Türk'üm, Türk'sün, Türk. Nooldu şiştinmi? Kesti mi heee??? Cevap ver bakalım?Smiley

TIRNAK İŞARETİ: buda yalan! Bi bakın bakalım tırnaklarınıza " na buna benziyomu? I ıh benzemiyo dimi? Yinede faydalı bir işarettir illa tırnağa benzemek zorunda değildir. Görüntüsü adıyla tezat olsa bile


NOT: kesme işareti ve tırnak işaretini de yazdım fakat size bunalım geçirtmek istemiyorum o yüzden nokta.
NOT2 : DAYANAMADIM KESMEYLE TIRNAĞIDA KOYDUM SİZE FEDA OLSUN

alıntı

İlginizi Çekebilir


#2
Alıntı:
İKİ NOKTA ÜSTÜSTE: üst üste olmaları onların kendi ahlaksızlığıdır. Alttaki noktanın problemleri bizi ilgilendirmez. Önemli olan işaretin işlevidir. Bir açıklama cümlesi için en uygun işarettir.
bayıldım buna


#3
Alıntı:
ÜÇ NOKTA: sıkı kankadır bu 3 ü. Ya hepsi birlikte yada asla! İki nokta yan yana nerde görülmüş? Zaten görülemez çünkü 2 nokta yan yana gelince rahat duramayıp üst üste çıkıyorlar. O yüzden en güzeli 3 nokta ). Cümlenin devamının var olduğunu anlarız. İsteğe bağlı olarak bir kaç nokta daha ekleyip halay ekibi oluşturulabilir
saoL


#4
çok güzeldi canım ya +repp


#5
Alıntı:
ÜÇ NOKTA: sıkı kankadır bu 3 ü. Ya hepsi birlikte yada asla! İki nokta yan yana nerde görülmüş? Zaten görülemez çünkü 2 nokta yan yana gelince rahat duramayıp üst üste çıkıyorlar. O yüzden en güzeli 3 nokta ). Cümlenin devamının var olduğunu anlarız. İsteğe bağlı olarak bir kaç nokta daha ekleyip halay ekibi oluşturulabilir

tşkler


#6
sprrr


#7
Rica edeRim
pesimist__kavaz, saoL cnm


#8
Cok Komik




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 18:22 .