Konu Cevaplama Paneli
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Konu: ***BiR BeBeGiN YaRıM kAlAn HiKaYeSi*** Konu Cevaplama Paneli
Kullanıcı isminiz: Giriş yapmak için Buraya tıklayın
Lütfen doğru cevaplayın
Başlık: Lütfen Kopya içerik eklemeyin:
  
Mesajınız:
Başlık Sembolleri
Konunun başında Sembol kullanmak için aşağıdaki Listeden bir Sembol seçiniz:
 

Diğer Seçenekler
Diğer Ayarlar

Konuya ait Cevaplar (Yeniler yukarda)
05-11-2007 19:31
seher.pinar tşk.jnm...
05-11-2007 19:20
gece_yarısı canım ya çok güzel emeğine sağlık
05-11-2007 19:16
seher.pinar BiG_LoVe, eet jnm çok ama çok kötü bişi...Yrm için tşk..
05-11-2007 16:44
BiG_LoVe çok kötü bişe ya insan nasıl kıyar o bebeğe yaa benim okurken bile içim titredii emeğine sağlık arkadaşım güsel paylaşım
03-11-2007 21:34
seher.pinar Jnm qanqam tşk.ederim...Bende sana katılıom çok kötü bişi...Tekrar saol yorum için..
03-11-2007 21:30
»ћaŁasкâя ♂ seher.pinar, emegıne yuregıne saglık bıtanem her zaman oldugu gıbı bu paylasımında superdı gercektende kurtaj cok kotu ıgrenc otesı bıse bence ınsanlık dısı ....
03-11-2007 21:19
seher.pinar tşk.ederim arklar..SweetBuggeR, eet gerçektende çok kötü bişi...
03-11-2007 19:46
SweetBuggeR k0Rkunç ßi$ey ßu yaA ç0k yazIk 0ff... ç0k köTü 0LduM $İmdİ..
03-11-2007 17:53
dαмɴedѕoυl seher.pinar, jnm emeqıne saqlık paylasım ıcın saol
03-11-2007 17:50
LêyLetüL Arus emegine saglik canim
03-11-2007 17:50
Feminist. yemin ederim tüyLerim diken diken oLdu yha
zaten kederLiyim bu agir geLdi bana
sagOl canim benim...
03-11-2007 15:01
seher.pinar tşk.ederim jnm krdşm...
03-11-2007 14:46
***[lal]*** Cnm krdşm güsel olmuş...Emegine sglk...
03-11-2007 13:22
-TaTLI_CaDI- bi$ey degil cnm tekrardan emegine saaglikk ...
03-11-2007 13:20
seher.pinar çok tşk.ederim arklar yorumlar için...-TaTLI_CaDI-, +rep içinde saol..
03-11-2007 13:16
>CaNiSi< ay icim titredi ya...cok hos bir hikayeydi...ellerine saglik...
03-11-2007 13:10
-TaTLI_CaDI- ayyyy yaziik yaaa bebej sevincle mutlulukla beklerken annesinin yaptigina bakiin yazik uzuldum o bebegee bir an icin gozumde canlandii annesinin karnindayken


emegine ellerine saglik $ekeyim payla$im icin t$kler...



+rep




___________________________________________

BaNa Yokmu
03-11-2007 13:10
seher.pinar Tşk.ederim jnm...sen saol...
03-11-2007 13:09
edanaz paylaşım için saQL
03-11-2007 12:43
seher.pinar 5 Ekim: Bugün var edildim. Buradayım. Varım. Müthiş bir duygu bu. Var olduğumu henüz annem ve babam bilmiyor.

Bir elma çekirdeğinden bile küçüğüm. Ama ne de olsa, ben benim. Varım ya! Bu bana yetiyor. Henüz bedenim belli belirsiz, yüzüm yok ama, varlığımı ve benliğimi hissedebiliyorum. Bir kız olacağım ve baharda çiçekleri seveceğim.

19 Ekim: Biraz büyüdüm. Kımıldamam mümkün değil. Annem henüz farkında değil ama onun kanıyla besleniyorum. Kalbini dolaşıp gelen sımsıcak kan bana geliyor. Beni sevecek bir kalbin kıpırtılarını şimdiden hissediyorum. Annem beni çok sevecek. Annem için güzel bir sürpriz olacağım.

23 Ekim: Hiç göremediğim bir el ağzımı biçimlendirmeye başladı. Dudaklarımda onun dokunuşunu hissediyorum. Bu 'el'in dokunduğu yerler dudağım damağım oluyor. Düşünün bir yıl sonra bu elin dokunduğu yerde tebessümler açacak, güleceğim. Dudağımdan ve dilimden sözler dökülecek. Herhalde önce 'Anne!' diyeceğim. Anne duyuyor musun beni? Seninle konuşacağım. Sana güleceğim. Kimilerine göre hâlâ daha var değilmişim… Nasıl olur? Varım ve gülücükler sunacak dudaklarım da olmak üzere ya… Hem sonra bir ekmek kırıntısı ne kadar küçük olursa olsun yine ekmektir. Öyle değil mi anneciğim? Ah bir konuşabilsem!

27 Ekim: Bugün pek mutluyum. İçimde tatlı bir kıpırtı başladı. Artık bir kalbim var. Kalbim atmaya başladı. Hayatım boyunca böyle atıp duracak. Sevgilerle dolduracağım kalbimi. Tıpkı anneminki gibi... Annem bedeninde iki kalbin birden atmaya başladığını bilseydi ne kadar sevinirdi! Duyuyor musun anne?

2 Kasım: Her gün biraz daha büyüyorum. Kollarım ve bacaklarım da biçimlenmeye başladı. Hele bir büyüsün kollarım bak nasıl kucaklayacağım seni anneciğim. Şu ayaklarım da tamamlansın da, beraber çiçekli bahçemizde yürürüz. Belki birlikte okula gideriz.

12 Kasım: Ah evet… Bunlar, bunlar ne kadar sevimli ve küçük şeyler. Aman Allah'ım parmaklarım da çıkmaya başladı. Bunlarla çiçek toplayacağım, annemin elini tutacağım, kalem tutacağım. Belki de güzel bir şiir yazacağım. Anneciğim, orada mısın? Ellerimi ellerinin arasına koymak için sabırsızlanıyorum.

20 Kasım: Oh, nihayet.. Annem doktora gitti. Burada olduğumu öğrendi.. Yaşasın! Doktor teyze özel bir cihazla gördü beni. Ultrason diyorlarmış. Resmimi bile çekti. Sevinmiyor musun anneciğim? Seneye kalmaz kollarının arasında olacağım…

25 Kasım: Artık babam da burada olduğumu biliyor. Fakat henüz kız olduğumun farkında değiller. Onlara sürpriz yapacağım..

10 Aralık: Bugün yüzüm tamamlandı. Artık iki güzel gözüm, bir küçük burnum, dudaklarım ve yanağım var… Anneme benziyorum galiba…

13 Aralık: Artık çevreme bakabiliyorum. Etrafım çok karanlık ama olsun. Yine de mutluyum. Yaşıyorum ve varım. Kısa bir süre sonra gün ışığını görebileceğim, renkleri ve çiçekleri tanıyacağım. Rüyamda gördüm. Dünyada gökkuşağı diye bir şey varmış.. Onu çok merak ediyorum.. Anneciğim, babacığım sizin yüzünüzü de göreceğim. Tanışacağız…. Mutlu olacağız. Gülüşeceğiz..

24 Aralık: Kulaklarım daha iyi duyuyor artık. Anneciğim, senin kalbinin seslerini duyuyorum. Benim kalbimin atışlarını da sen duyabiliyor musun? Hatta sesini bile tanıyabiliyorum. Sesin ne kadar tatlı… Hiç duymadığım bir şey bu… Güzel ve sağlıklı bir kız olacağım. Kollarında uyuyacağım, yüzüne bakacağım, o tatlı sesini dinleyeceğim. Benim için ninni de söyleyecek misin anneciğim? Sen de beni özlüyorsundur mutlaka… Beni koklayacaksın.. Çok seveceksin, değil mi?

28 Aralık: Anne burada bir şeyler oluyor. Doktor abla neden mutsuz bakıyor böyle... Sen acı çekiyor gibisin. Kalp seslerin değişti... Sustun. Benimle niye konuşmuyorsun anne? Anne… Anne… Anneciğim… Yüzümde soğuk bir şey hissediyorum. Anne, yüzümü parçalıyorlar... Anne bir şeyler yap… Anne… Kolumu çekiyorlar anne… Canım yanıyor anne... Anne… Ayaklarımı parçalıyor bu şey anne... Beni sana bağlayan damarı kopardılar anne… Anne kalbimi parçalıyorlar… Anneciğim… Anne… Anne… An…

Ah! Kürtajınız ta-mamlandı hanımefendi. Geçmiş olsun !..

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz Aktif dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı



Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 02:15 .