Konu Cevaplama Paneli
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Konu: Şu An Ne Düşünüyorsunuz ? Konu Cevaplama Paneli
Kullanıcı isminiz: Giriş yapmak için Buraya tıklayın
Lütfen doğru cevaplayın
Başlık: Lütfen Kopya içerik eklemeyin:
  
Mesajınız:
Başlık Sembolleri
Konunun başında Sembol kullanmak için aşağıdaki Listeden bir Sembol seçiniz:
 

Diğer Seçenekler
Diğer Ayarlar

Konuya ait Cevaplar (Yeniler yukarda)
18-09-2019 00:03
Nickimi7kedi Ali babacanı bile özledik
17-09-2019 22:55
NecatiEmre Yiğit Özşener , Abi bak bunca zamandır bir aktör için bir satır bile yazmadım ama "Bozkır" dizisinde öyle rol kesmişsin ki Emmy ödülleri +holosko versek sana yine borçlu kalırız o derece.
17-09-2019 20:07
Aѕα Yine Haklı Çıktım 6.His Up Up
17-09-2019 17:59
♪Soluk Bir Mavi♪ Karmakarışık geçecek birkaç küçük hafta..
Sonrası?
Sonrası daha da karışık..
17-09-2019 16:06
Alaz Gerçekten gelinliğimi giyip,düğünümü yapıp kendi evimde eşyalarımla otururken.
Bu yaşadıklarımı babam görebilecek mi?
-lütfen görsün,tek evladıyım,lütfen Allahım.
17-09-2019 15:51
Slam_Jam
Şaka bilisin
17-09-2019 15:44
SD' Artık işimin başına dönmeliyim...
17-09-2019 15:11
NecatiEmre Hayır soyunma odasında ananıza da sövmedim ki bu nefret niye ?

Sinekler lütfen valla yeter ya...
17-09-2019 10:49
♪Soluk Bir Mavi♪ Iş görüşmesi sırasında kendi topuğuma sıktım kendi elimle
Ay delircem şuan sinirlenmem gerek ama gülüyorum aptalliğin bu kadari aafagsgd
Kendime başka bi iş arasam daha hayirli olacak adaagsgs
Ben tam bir gerizekaliyim ve bu gerizekaliligima suan guluyorum cunku baska napim
17-09-2019 02:04
Slam_Jam
Eski tadı olmasda unutulmuyor işte burası
17-09-2019 01:23
APFMH Birisinden soğumam için sınırlarımı biraz daralttım. Ben fero dinlemesi yeterli artık :d
16-09-2019 22:29
♪Soluk Bir Mavi♪ Kendimi asarken boomerang çekme fikri çık aklımdan..
16-09-2019 16:58
♪Soluk Bir Mavi♪ Hadi arayın artık ama hadii
16-09-2019 16:42
NecatiEmre Fesleğen işe yaramıyor
16-09-2019 08:49
♪Soluk Bir Mavi♪ Sabahları üşüyerek erken uyanma mevsimi gelmiş..
15-09-2019 23:28
APFMH Canım sıkılıyor
15-09-2019 19:57
♪Soluk Bir Mavi♪ Ne korktum lan tarihi kaçırdım diye..
Geçen senenin kaydıymış meğerse..
Oh be..
14-09-2019 19:02
♪Soluk Bir Mavi♪ Saçımda beyaz tel buldum bugün..
Yaşadığım hissi anlatamam..
Yaşım daha 23 ve ailede erken beyazlama gibi bir durum yok..
Liseyi bitirdim bitireli yaşamadığım stres kalmadı niye şaşırıyorsam ben de..
14-09-2019 11:52
♪Soluk Bir Mavi♪ Rüyalarımın beni uyarmasına, yol göstermesine bayılıyorum..
Salağım çünkü ben bazen kafam basmıyor..
Neyse işe yarıyormuş gerçekten öğrenmiş oldum
13-09-2019 16:13
♪Soluk Bir Mavi♪ Ağlayıp zırlayıp şu olsun bu olsun diye kendimi yıllarca harap ettiğim ne kadar şey varsa 3 ay içerisinde olmaya başladı ve ben mal gibi hissediyorum kendimi..
"Ya hadi insanın hayatında 1 şey değişir 2 şey değişir. Senin hiçbir şeyin aynı kalmadı."
Aynen öyle işte.. aynen öyle..
Hala adapte olamadım bugünüme ve hayatıma..
Ne zaman olacağım onu da bilmiyorum..
Bu Konuda 20 fazla Cevap bulunuyor. Bütün Cevapları görmek için buraya tıklayın.

Yetkileriniz
Mesajlara Cevap verme yetkiniz Aktif dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz Aktif dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı



Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 08:27 .