Gel yak gemilerini



Yarı değerli taşları oyma sanatına başladım bugün itibariyle.
Yarı değerli taşlardan kuran-ı kerim harfleri oyarak sureler dualar oluşturucam.
Çok farklı bir çalışma olucak yeni bir sanat dalını dünyaya getiriyor olacağım bunu yaparsam.
Şimdilik alıştırmalar yapıyorum.

Toplamda üç sanat ile uğraşıyorum artık.
-Naht sanatı
-kaligrafi sanatı
-Taş oyma sanatı

İnşallah hepsini başarıyla tamamlarım.


Karanlıkta sessizlikte sadece oturmak.. çok iyi geldi be..
Teknolojiden bazen kusacak gibi oluyorum.. Özellikle de telefonumdan..


X Anne aramış telefonum sessizde diye duymadım ve kontörüm yok geri de arayamıyorum..
Komple komple komple bitiğiz
Komple komple komple kritiğiz adafagah


Çeyizim için 37 parçalık bardak seti hediye gelmesi peki adafahaj
Günlük kullanımlıklarım tamam.. Şaka gibi nasıl denk geldi anlamadım..


Sahilde kayalıkların üzerinde oturup denizi izlemeyi özlemişim


Müge Anlıda geçen sene aralık ayında olan bir olayı izledim geçenlerde.
Ağzım açık kaldı.
Allah kimseye aklını yitirip para ve imkan varken bu hallere düşürmesin.


Kafamda yine bi dolu düşünce var..
Ben sanki hiçbir şey yokmuş gibi film ve kitap zamanı yapacağım..


Fobilerimi yenmek için uğraşmaktan korkmuyorum bir şekilde dayanabilirim..
Ama iğne yapılırken bakamama durumumu sanırım yenemeyeceğim çünkü videoyu izleyemiyor oluşuma rağmen minik göz atmalarımdan sonra tansiyonum yükseldi..
Birde izlesem herhalde bayılırım..


Içi su dolu buzdolabı poşetini patlatıp mutfak dolaplarının alt kısmını ve fayansı bir güzel yıkadım..
Bir elime en fazla kaç tane yumurta sığdırırım diye denemeler yapıp şansımı zorluyorum falan..
Televizyonun ayarlarının içine sçtğmdan beri zaten iflah olmadı..
Içimde haylaz bir çocuk var ve bu halimle evleneceğim bir de ben..
Süper..
Mesela şuan doğalgaz peteklerini temizleyen adamın cihazının düğmeleriyle oynayasım geliyor..


Hastaneye doktorumun olmadığını bilerek gitmek de varmış..
Ah Fatih hocam sen Malatya'nın gururuydun be..
O değilde 250 lira verdik canım acıdı verirken..


Hayatta olsaydın da simsiki son kez sarillip diye doya opseydim seni annem


Bence bundan da bir şey çıkmayacak..
Boşuna uğraşıyoruz..


Bu saatlerde acıkmaktan nefret ediyorum


Dönüşte çorap almayı unutmamam lazım..
Forumu alınacaklar listesi olarak da kullanmaya başladım süper..
Napim unutuyorum..


Senin güzellik anlayışına tüküreyim.


Boyun fıtığım varmış..
Aagahsjs
Artık gülesim geliyor yemin ederim..
Iyi olan tek bir organı olmaz mı bi insanın ya.. yok resmen..


Ne kadar çok boşluğa düştüm arkadaş.


2 aylık yeğenim avizeye bakıp bakıp gülümsüyor.
Benim kafamdan geçen.
2 tane bebeklik fotoğrafım dışında hiç bir şeyim yok.
Niye yok neden yok buna sardım.
Ben benim uzaylı olma ihtimalimi sevdim.


Yeni kitap aldım kendime..
Moral hediyesi olarak..
Gerçi moralim bozuk değil ama daha iyi olması lazım..
Yoruluyorum..
Allah'ım boşa çıkarmasın emeğimi..




Konuyu Toplam 44 Üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 43 Misafir)

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 07:55 .