Sponsorlu Bağlantılar:
  Şu An Ne Düşünüyorsunuz ?
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Lahana Çorbası Konuları Okundu Kabul Et
Like Tree6929Beğeniler
Cevapla
Seçenekler
Alt 15-04-2005, 18:02 #1

üzgünprenses

Foruma Isınan Üye

Şu An Ne Düşünüyorsunuz ?

bu siteye ne oldu acaba diye düşünüyorum

Görüntüleme:1828310, Cevaplar:118900

Alt 15-04-2005, 19:00 #2

sebnemferahh

Foruma Isınan Üye

aşkım napıyo acaba diye düşünüyorum

sensiz_kalmam ve very cool girld Bunu beğendi.

Alt 15-04-2005, 20:26 #3

+KaRDeLeN+

LoST

acaba buğra gerçekten beni seviyomu diye düşünüyorum(umarım seviyodur )


Alt 15-04-2005, 21:11 #4

GamzeLim

Yüreğimdeki Yağmurlar

cok mutsuzum ne düsünebilirim :del:

sensiz_olmaz ve very cool girld Bunu beğendi.

Alt 16-04-2005, 01:35 #5

sebnemferahh

Foruma Isınan Üye

yarın misafir gelcekmiş evden nasıl kaçarım die düşünüyom


Alt 16-04-2005, 08:01 #6

MervenuR

Foruma Isınan Üye

şuan pikniği düşünüyorum keşke pikniğe gitsek

very cool girld Bunu beğendi.

Alt 16-04-2005, 09:58 #7

+KaRDeLeN+

LoST

Pazartesi gününün bian için gelmesini düşünüyorum

very cool girld Bunu beğendi.

Alt 16-04-2005, 10:12 #8

MervenuR

Foruma Isınan Üye

bugün ne yapsam diye düşünüyom

very cool girld Bunu beğendi.

Alt 16-04-2005, 10:26 #9

üzgünprenses

Foruma Isınan Üye
Alıntı:
sebnemferahh´isimli üyeden Alıntı
yarın misafir gelcekmiş evden nasıl kaçarım die düşünüyom
aynen ya ablam geliyr ve ablamın gelmesiyle birlikte bi misafir akını olur eminim

askım ne zamn uyanacak ya

very cool girld Bunu beğendi.

Alt 16-04-2005, 12:24 #10

+KaRDeLeN+

LoST

babama çok kızgın olup bi müddet konuşmamayı düşünüyorum :ss:

very cool girld Bunu beğendi.

Cevapla


Konuyu Toplam 5 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
 
Seçenekler



Şu An Ne Düşünüyorsunuz ? Konusuna Benzer Konular

Edebiyat hakkında ne düşünüyorsunuz?


Edebiyat hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu yaz ne yapmayı düşünüyorsunuz ?


arkadaşlar yaz geLior öyLe deiL mi ? nereye gitmeyi düşünüyorsunuz Allah o günleride göstersin bizLere.. Nereyi tercih ediyorsunuz ???

Simdi ne düşünüyorsunuz ?


http://www.fileden.com/files/2008/7/15/2005096/KIRAC%20-%20Ayrilik.mp3 nefrete vuruyorum be... yaşadığım herseyi nefrete vuruyorum..! iyisi...




Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 04:28 .