Sponsorlu Bağlantılar:
  Senin göremediğin çok kabus var gözlerimin önünde, inan ki!
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 27-10-2006, 09:16 #1

türkü_gözlüm

Forumun Tiryakisi

Senin göremediğin çok kabus var gözlerimin önünde, inan ki!

Senin göremediğin çok kabus var gözlerimin önünde, inan ki!
Söndürme mumları!

Yoksa her şeyi görürüm. Bu hiç iyi olmaz, emin ol!

Senin göremediğin çok kabus var gözlerimin önünde, inan ki!

Susturma şarkıları! Yoksa her şeyi duyarım. Bu hiç iyi olmaz, emin ol!
Senin duyamadığın çok haykırış var kulaklarımın dibinde, inan ki!

İçimi deşiyor mırıldanmaları ölülerimin. Öldürdüğüm çok ben var avuçlarımda, inan ki!



Onları da ceplerimde kesik maskelerimin yanında taşırım.

Yüzümdeki donuk delirişler bundandır. Maskelerle ölüler yan yanadır hep. Yüzümdeki soluk vazgeçmeler bundandır.

İhanetlerle zamanlar iç içedir hep. Gözlerimdeki belirsiz kaçışlar bundandır. Kapılar geçmişe açılır hep. Gözlerimdeki keşfedilmemiş sevmişlikler bundandır.

Her şey iç içedir. Her şey gecenin sırtında. Gecikmeleri hep bundandır. Ağır ağır üstüme çökmesine sebep de bu yüklerdir.

Birilerini unutarak gelir uzun yolculuklarından.

Yarım kalmışlıklarım bundandır. Birilerini unutarak gelir uzun yolculuklarından, kırılır dökülürüm onların unutulmuşluklarında.

Biraz silkinseler, kuytularından ben savrulurum rüzgara. Kimse bulamaz kırık oyuncaklarımı.

Yarım kalmışlıklarım bundandır.



Söndürme mumları!


"Bahaneler üretiyorum yokluğuna dair.
Avuntularımı yarıştırıyorum mum ışığında,
Her bahanenin ardına seni gizliyorum...
Sen hala yoksun hiç bilmediğim sevdam
Ben her duada seni diliyorum..."

Engellere takılı kalmış yırtık pırtık bir aşk parçası elimde kalan.Ne tarafından tutsam diğer yeri dağılıyor.Birleştirmesi imkansız..

Bi kenara terketmek imkansız...

Ellerimde acının izleri..Silinmesi zaten imkansız..

Bedeli ödenmiş taraflar anlaşmış sözde...

Bitişi koymamıştı da unutulması koyuyor ister istemez deli gönlüme...



Benzer Konular

Görüntüleme:226, Cevaplar:5

Alt 27-10-2006, 09:20 #2

>kRaLiCeM<

Foruma Isınan Üye
Alıntı:
"Bahaneler üretiyorum yokluğuna dair.
Avuntularımı yarıştırıyorum mum ışığında,
Her bahanenin ardına seni gizliyorum...
Sen hala yoksun hiç bilmediğim sevdam
Ben her duada seni diliyorum..."
yüreğine sağlık canım çok güzel




Alt 27-10-2006, 09:23 #3

bebiş

Deneyimli

Alıntı:
Engellere takılı kalmış yırtık pırtık bir aşk parçası elimde kalan.Ne tarafından tutsam diğer yeri dağılıyor.Birleştirmesi imkansız..

Bi kenara terketmek imkansız...

Ellerimde acının izleri..Silinmesi zaten imkansız..

Bedeli ödenmiş taraflar anlaşmış sözde...

Bitişi koymamıştı da unutulması koyuyor ister istemez deli gönlüme...
_________________


yüreğine sağlık canım güzel bir paylaşımdı




Alt 27-10-2006, 09:32 #4

İmpecca.

.

yÜrEğİNe SağLıK...




Alt 27-10-2006, 18:06 #5

»YagmurTanesi«

Hani ' ' '

Yüreğine sağLık canixx




Alt 27-10-2006, 19:44 #6

Aksam_Gunesi

Forum Üstadı
paylaşımın icin tşk




Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:59 .