Sponsorlu Bağlantılar:
  Seda'ma sevdalandım kalbimi onunla dağladım
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 28-12-2006, 22:11 #1

DjK

Yasaklı Üye

Seda'ma sevdalandım kalbimi onunla dağladım

Aşkım şurda 3 gün kaldı buluşmamıza, bayramı ve yılbaşını karşılayacağız Allah'ım yazdıysa.
Öyle veya böyle sana olan aşkımı biliyorsun aşkım, sensizlik türküsünü sildim tüm kitaplardam, melodisini ise yasakladım tüm dillerde. Bi evlilik türküsü tutturmuşum dilimde
sabah kalktıgım andan itibaren gece yatana kadar. Yattıkdan sonra girersin düşlerime, orada zaten seninle evlenmişiz ve mutlu bi hayat süreriz sen, ben ve bebeğimizle. Canımın, varolmamın ve son zamanlarda olan sorunlarımda hep yanımda olan aşkım. Oluyo bazen kırıyor bu eşşek herif seni agzımdan kacıveriyor bazı sözler görüyorum gözündeki birkac zerreciği. Anla canım benim evlenme arifesinde yaşadığımız streslere rağmen hersey ne kadar güzel gidiyor. Sana demedimmi aşkım bu aşk yaradanın bize bi armağını, bu koca gezegende
iki yalnız ve sahipsiz ve acılı yüreği bilende, bulanda ve bizi karşıkarşıya getirende hepimizi yaratan YÜCE ALLAH'ım. Biz bu aşkımızı yüreğimizde sıkı sıkıya tuttuğumuz ve sevgimizi limitsiz internet gibi sınırlama getirmeden birbirimizin yüzüne haykırdıgımız sürece, cevremizdekilerin kıskanclık krizlerine ve vesveselerine kulaklarımızı tıkadığımız sürece,
tüm zorluklara karşı el ele verip direndiğimiz sürece bu masal mutlu bitecek aşkım. Herkese ise gökden milyonlarca elma düşecek yesinler ve bizleri özenip onlarda aşkı harcamadan
yaşasınlar diye ..




Benzer Konular

Görüntüleme:333, Cevaplar:5

Alt 28-12-2006, 22:23 #2

=> $irine <=

Bizden Biri
ALLah'im NazarLardan SakLaSin..
BöLe Bi a$k oLabiLirmi Yaa
Tebrik Ediyorum Siziiiiii in$aLLah Ömür Boyu Sürer..
in$allah Heğp böLe oLurSunuz Bizi MutLu EderSiniz
Bide in$aLLah BöLe Sewgiyi aLLah Banada Nasip Eder




Alt 29-12-2006, 10:28 #3

b_rojda

Deneyimli

Allah tamamına erdirsin,Allah korusun,hep böyle sewgiyle kalın




Alt 29-12-2006, 10:32 #4

|>*[S]aRMa$IK>*|

Yasaklı Üye
mutlulugunuz bır omur sursun tum engeller askınızı sevgınızı dahada cogaltsın arkadaslar ve mevlam herkese sızın gıbı bı ask yasamayı nasıp eylesın




Alt 30-12-2006, 12:04 #5

gece mavisi

Foruma Isınan Üye

aşşşşkııımmmmmmmm benim herşeyim 1 günümüz kaldı yarın yanımda olacaksın yeni yıla beraber gireceğiz birlikte karşılayacağız ve bu yıl ikimiz içinde çok güzel bir yıl olacak aşkımmm sen benim bende senin eşin olacağım allah nasip ederse yollara mesafeler inat bu sevdamız hiç bitmedi bitmeyecekte söylemene yazmana gerek yok gözlerinde okuyorum zaten ben bana olan sevgini en umutlu ve en huzurlu yılım olacak bu yıl sayende birtaneceğim seniii çoookkkk ama çoookkk sefiyooooooruumm ve daima da seveceğim yeni yıl bize yeni umutlar ve hayatı getirsin aşkım allah beraber nefes almayı nasip etsin
arkadaşlar saolun yorumlarınız için umarım allah size de böyle bir sevgi nasip eder yeni yılda yüreğinizden sevgi yüzünüzden tebessüm eksik olmasın




Alt 30-12-2006, 12:05 #6

DjK

Yasaklı Üye
hepinize milyonlarca kez teşekkürler. Aşkımla ve ailesi ile yılbaşını beraber gecircez inşallah, dun o mujdeyi verdi aşkım.
Yeni yıla beraber gircez aşkımla. Bu inanılmaz mutluluk verdi bana ve ailesinin beni bu kadar cabuk kabullenmesi beni
anlatılamaz şekilde onurlandırdı. Allahdan tum arkadaşlara
böyle harika aşklar vermesini dileyecem 2007 e girerken
geri sayarken.




Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 15:08 .