Önemli olan tek şey sensin be sevgili.
Kayıt ol Yardım Ajanda Skorlu Flash Oyunlar Tatlı Portal Konuları Okundu Kabul Et
Cevapla
Seçenekler
Alt 10-09-2007, 20:17 #1

TweNdyy

göη[ü]ℓüм

Önemli olan tek şey sensin be sevgili.



Alıntı:
VİDEO BİRAZ KALİTESİZ OLABİLİR SONUÇTA İKİNCİ VİDEOM YENİ YENİ ÖĞRENİYORUM ..
EĞER Kİ BİR AKSAKLIK OLURSA ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM..
SEVGİYLE KALMANIZ DİLEĞİYLE
GÖNÜL DOSTLARI
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ArZuM...Mutluluğu unutmuş kalbe bir anda gelip oturdun merkezine. Artık sadece senin etrafında dönüyor bu yürek...


Senle doldu, mutluluğu lügatından sileli çok olalı bu yürek BALIM. Bir anda geldin oturdun hayatımın merkezine ve başladın dünyamı etrafında döndürmeye.
Her şey senle başlıyor, senle devam ediyor artık hayatımda. Kısır döngümü bitirip renklilik, mutluluk getirdin hayatıma.
Hayata, olaylara, mutluluğa bakışım hep senle değişti.
Daha öncelerde ulaşılmaz görünen o mutluluk,
o heyecan senle tanımaya başladı beni. Şimdilerde varıyorum bunların getirdiği o eşsiz hazza.
Önemli olan tek şey sensin be sevgili.
Şimdi heyecanın şimdi mutluluğun zamanı.
Vakit ne ince hesaplar yapma vakti ne de hüzünlenmenin ZAMANIDIR.
Artık vakit o eşsiz diye tabir edilen duyguların elbette ki eşsiz olan kişiyle yaşanmasının zamanıdır.
Dünyanın en anlamlı nesnesi (aRzUm dan bahsediyor) haline gelen gözlerde hayatın her halinden sıyrılıp öylece akıp gitmek, tir tir titreten tenine kalp atışlarının hızının farkında olarak temas etmenin,
en güzel şarkının namelerini bile çoktan geride bırakmış o sesle kendinken geçmenin, aşkın sıcaklığıyla kavrulmanın zamanıdır.
Bunca şeyin içinde zaten yıllardır bizlere günümüzü kaçırtan o geleceği düşünmenin de, yıllardır söylemek istediğimiz birçok şeyi söyletmeyen çevreye takmanın da, kendimizi unutmamızın tek sebebi olan o kariyerin de hiç ama hiç önemi yok. Önemli olan tek şey sensin be sevgili. Bana kendimi getiren sen... dünyanın en anlamlı güzelliği YANİ ArZum..
Önemli olan tek şey sensin be sevgili.

ALıNTı



Benzer Konular

Görüntüleme:885, Cevaplar:16

İlginizi Çekebilir >
Alt 10-09-2007, 20:24 #2

Nazenin

. . . ayrı bi alem


Önemli olan tek şey sensin be sevgili. Bana kendimi getiren sen...
Çok güzeldi canım abicim...ALLAH'ım sizi hiç ayırmasın inşallah...





Alt 10-09-2007, 20:50 #3

TweNdyy

göη[ü]ℓüм

okuyan gözlerine sağlık kardeşim ..
sende inşallah her zaman mutlu kalırsın.. sevgiyle kalman ümidiyle





Alt 10-09-2007, 21:10 #4

RoSe

вε[ч]αz ɢüνεяcıп


hey_52 inanmıyorum ya videyoyu izledim gözlerim doldu be kardeş

o kadar güzel yapmışsınki..
o kadar güzelki yazanlar en önemlisi senin yüreğin sevgin

Allah seni sevdiğine kavuştursun kardeş..

bende senin videondaki yazılarla kendi sevgilime bi video yapsam iznin var mıdır çok zamandır aradığım şeylerdii duyguların tam ifadesi...
,





Alt 10-09-2007, 21:18 #5

kursunyarasi555

{S}aklımdasın Ey Yâr


özledim çok özledim bende aşkımı özledimm

offf abim bee ne yaptın sen böyle akşam akşam ağlamıcaktım yine tutamadım kendimi

yüreğine emeğine sağlık bir ömür mutlu olun inşallah





Alt 10-09-2007, 21:46 #6

[A]b-ı haya[T]

....


Kardeşim yüreğine sağlık çok güzel olmuş mutluluklar hayatınızdan eksik olmasın...





Alt 10-09-2007, 22:51 #7

- Asijuliet.

Canım Kendim


ayyy süper oLmuş çook imrendim vaLLahi..
ALLah aranızı bozmaSınnn..





Alt 10-09-2007, 23:30 #8

İstanbul

Önce Vatan!


abımm harıka yhaa Arzu abLam nereLERDE harıka yha offf





Alt 11-09-2007, 00:02 #9

TweNdyy

göη[ü]ℓüм

Yaaa okadar tatlı yorumlar yazıyor ki... anlatamam yaaa o güzelim sevgi yüreğinizden hiç eksik olmasın...
Hyata inat yüzleriniz hep gülsün...

ayrıca rose kardeşim tabiki alabilirsin... istersen video bile yaparım sana ...... kalpler mutlu olsun..





Alt 11-09-2007, 00:59 #10

FaTKaN

¢σηqυєяσя


Kardeşim sanada dediğim gibi çok romaniik olmuş...Kız olasım geldi birden neyse şaka makada o güzel yüreğin hiç dert görmesin dilerim arzu ablamla nihayi sonuca ulaşıp bir ömür boyu birlikte mutlu mesut olursunuz...Sizi seviyorum çılgın aşıklar





Alt 11-09-2007, 01:34 #11

LeyL

∂üѕ∂αмℓαѕι


Ne kadar guzel yazilmis +video bir baska güzel yüregine saglik..insallah hic ayrilmazsiniz mutluluklar....





Alt 11-09-2007, 11:37 #12

*tubiş*

Y'oksun&Y'okum :(


tek kelimeyle mükemmeldi emeğine, o güzel yüreğine sağlık...





Alt 12-09-2007, 02:30 #13

TweNdyy

göη[ü]ℓüм

sağolun gönül dostları....Her zaman sevgiyle kalın..





Alt 12-09-2007, 10:04 #14

"E-K"

"Küçük Meleğim"


yüreğine sağlık abiciğim gerçekten çok güzeldi.. yüre rabbim sizi hiç ayırmasın





Alt 12-09-2007, 10:09 #15

urfalı

Foruma Alışıyor

PAYLAŞIM İÇİN TŞK.





Alt 12-09-2007, 10:12 #16

Gece.

` Hamuş.


sen tek kelime ile HAR!KASIN

yureqine saqlik





Alt 13-09-2007, 23:25 #17

TweNdyy

göη[ü]ℓüм

Okuyan gözlerinize sağlık gönül dostları...hER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...





Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler





Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 08:10 .