''.Haala Sokaklarındadır Ayak izlerim.''

#1
Beni daha ben çözememişken sen hiç anlayamazsın..
isteklerim, hislerim.., birde beni beni benden alan düşlerim..

Bi anım diğerine pek uymaz..
Nabzagöre şeRbet Kimileri için en güzel ilaç..

Bazen sayko , Nymbo. Bazende profesyonel deli…
Evet! bencil olabilirim belki, Narsist, belki de hissis..
Nedenlerim oldu Nedenlerim..
Nefretlerim belkide şimdiki sebebim...

Hayatta Herkesin kendine ait bi yolu varmış
Artık hayatı akışına bırakarak Günü yaşıyo, yarına bakmıyo, neden, niçinlerle kafayı yormuyorum..

Ne a$klarım oldu; kimsenin bilmediği, ne geceler geçirdim kimsenin göremediği..

Hatalarımda oldu ‘’Evet’’ kabul ettiğim.
''Yaşadığım şeylerden pişmanlık duymam'' da dedim çoğu zaman.
Halbuki bu acizlerin sözüdür.

Sevdim Sevildim... Beklide öyle sandığım anlarım da oldu benim...
Acılarım,hayal kırıklıklarım,şimdiki zırhımdır: Kendime kattığım tecrubelerim.

Biri sana en büyük şerefsizlik yapsa bile; bağırıp çağırmak, küfretmek sadece seni küçültür. Haklıyken haksız duruma düşersin..

Karşındakine en Şık ve asil cevap sakince arkanı dönüp gitmek. Ve susmak olmalı..
Bu anlayana öyle bi koyar ki.. o sessizliktir insanı çıldırtan.!!
Anlamayan ztn otcul yaşam sınıfıdır ona söz söylemek bile laf-ı güzaftır.

şimdi bakıyorumda
Görenler ne kadar gamsız nekadar ruhsuzsun diyorlar bana..
Bilmiyorlar... nedenlerim oldu, nedenlerim.
multiple personality ‘de deniomuş buna bildim.

Ne Günlerim oldu sevinçlerimi hüzünlerime kattığım...
Ne Geceler geçirdim zevkini doruklarda yaşadığım.

Hep yaparım desemde kin tutamazdım kimseye, kanardım Sözlere,gülen yüzlere, aslı yılan gözlere.!

ZAMAN çok şey öğretiyormuş insana,
Hatalardan ders çıkarabilmekmiş olgunluk..

ASiL olan, ''Asıl'' olan SÖZLER DEĞİL, Yapılan haraketlermiş anladım.
İşime geldiği zaman ‘’Salağıda’’ oynuyorum artık..!!

Bir de nefretlerim vardır. Adları sadece bende saklı... Kara kaplı defterimde.
Son nefesimde bile. Varsa 1 damla hakkım; Onu da Helal etmeyeceğim.!
Bilirim bu Devran elbet dönecek, elime düşecek.
Bedeli ödenecek.!

Senle konuşuyo olmam,yüzüne gülmem seni sevdiğimi göstermez.
Fazla Güvenme bana yanarsın.!
Girerim düşlerine, Kan ter içinde uyanır, Kaybolursun içimde.!
Bağırmak ister, çıkmaz sesin, kesilir nefesin,
Hep ''NEDEN'' der, Dipsiz Paranoyalarında BOĞULURSUN.!!!

Bulamadığında benzerimi:. Geçmiş aklına düşer..
o Yenilmez sandığın gururunla Uzak gelir sana bu şehir, Dönsün zaman der, her tende beni ararsın.!
Kavgaları bile özler, EmiR'igeri ister,
pişmanlıkta son noktayı yaşarsın.

Sonunda kendi Kendine düşman olur, Acıdan zevk almaya da başlarsın..!!

Ve Haala o Sokaklarındadır Ayak İzlerim.!!


......oooO..........
.......(....)...Oooo...
......)../.....(....)..
......(_/.......)../....
................(_/.....


ANLARSIN.!!

İlginizi Çekebilir


#2
paylaşımın için tşk çok güzeldi


#3
emeğine sağlık canım


#4
Coook Güzeldi Eline Sağlık Tatlim


#5
Cok güzeldi cnmsn...ellerine saglik


#6
yorumlar için tşklrr arkadaşlar




Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Forum

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sitemiz bir paylaşım sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Herhangi bir konuda (şikayet, eleştiri, öneri, vb.) bizimle iletişime geçmek için tıklayın.
-

2005-2020 Tatliaskim.com

Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 23:38 .